فرنود حسنی
تماس با من
پروفایل من
نویسنده (های) وبلاگ فرنود حسنی
آرشیو وبلاگ
      مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات (IT Management)
نویسنده: فرنود حسنی - یکشنبه ٢٢ مهر ۱۳۸٦
از همه پژوهشگران, متخصصان و کارشناسان حوزه های مدیریت و مهندسی فناوری اطلاعات فعال در شرکت ها و سازمان های مختلف دعوت می شود بر اساس علاقه خود و برنامه های اقتصادی سازمان متبوعشان نسبت به ارسال مقالات, تحقیقات و اطلاعات محصولات و خدمات خود که با رویکردی آموزشی تدارک دیده شده اند برای چاپ در ماهنامه تخصصی عصر فناوری اطلاعات اقدام نمایند.
شایان ذکر است این همکاری کاملا رایگان است و برای شرکت هایی که تمایل به حضور در این طرح دارند هیچ هزینه ای دربر نخواهد داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ماهنامه عصر فناوری اطلاعات به www.infotechera.com مراجعه فرمایید. شما می توانید مطالب مورد نظر را به نشانی farnoodhasani@yahoo.com ارسال نمایید



نویسنده: فرنود حسنی - چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۸٦

به اطلاع خوانندگان عزیز وبلاگ می رسانم با توجه به نزدیک شدن به ایام برگزاری نمایشگاه الکامپ، ماهنامه عصر فناوری اطلاعات که اولین و قوی ترین نشریه تخصصی در حوزه مدیریت و مهندسی فناوری اطلاعات است اشتراک خود را با ۲۰ درصد تخفیف عرضه کرده است و شما از همین امروز می توانید با دفتر نشریه تماس بگیرید و نسبت به برقراری اشتراک خود اقدام فرمایید. شایان ذکر است قیمت تک فروشی این مجله کاربردی که بسیاری از متخصصان فناوری اطلاعات کشور در آن قلم می زنند ۱۰۰۰ تومان می باشد. همچنین با همکاری شرکت سامسونگ بین تمامی مشترکانی که در این ایام ثبت نام کرده باشند قرعه کشی انجام خواهد شد و هدایای ویژه ای از محصولات سامسونگ به آنها تقدیم خواهد شد.

شماره تماس نشریه ۸۸۹۱۴۴۶۹-۸۸۹۱۴۴۷۰

وب سایت:www.infotechera.com




نویسنده: فرنود حسنی - یکشنبه ۱٥ مهر ۱۳۸٦

فرنود حسنی- سهیلا سلطانی

 

واژه های کلیدی: بانکداری الکترونیکی, ریسک, مدیریت

 

مقدمه

بانکداری الکترونیکی به عنوان ابزارها, تکنیک ها و راه حل های خودکار سازی فرآیند ارایه مستقیم محصول ها و خدمت های مختلف و متنوع بانکداری سنتی و جدید به مشتریان از طریق کانال های ارتباطی دو سویه، تعریف می شود. بانکداری الکترونیکی شامل سیستم هایی است که مشتریان, افراد مختلف یا بنگاه های تجاری و غیر تجاری را قادر می سازد تا به حساب ها و تراکنش های مالی شرکت خود دسترسی داشته و یا اطلاعاتی در زمینه محصولات و خدمات از طریق شبکه های خصوصی و عمومی اطلاع رسانی همچون اینترنت به دست آورند.  آنچه در این مقاله مورد بررسی قرار می گیرد شامل، روش های نظارت و بررسی خدمات بانکداری الکترونیکی, سیستم های هدایت اصول عمومی برای مدیریت ریسک بانکداری الکترونیکی و خلاصه ای از پیشنهادات برای آموزش مشتریان و تامین امنیت است.

روش نظارت و سرپرستی

هدف نظارت و سرپرستی، برقراری و حفظ یک روش محتاط و نظم دهنده برای فراهم کردن خدمات بانکداری الکترونیکی است. اصول کلی این است که از مجوز دار ها این انتظار می رود که کنترل های مدیریتی ریسک های مربوط را به گونه ای به کار برند که متناسب با ریسک های مرتبط با نوع، پیچیدگی و میزان تراکنش های مجاز و کانال های تحویل الکترونیکی پذیرفته شده، باشند. کنترل های مدیریت ریسک برقرار شده برای بانکداری الکترونیکی بایستی به طور کامل با مجوز های سیستم های مدیریت ریسک یکپارچه شوند. مطابق با روش های نظارتی مبتنی بر ریسک، هدف چهارچوب نظارتی بانک ها برای بانکداری الکترونیکی، تهیه سطح مناسبی از نظارت و سرپرستی مجوز دار های فعالیت های بانکداری الکترونیکی است.

بحث های اولیه

تصدیق رسمی نیازی به راه اندازی خدمات بانکداری الکترونیکی جدید یا ایجاد تغییرات جدید در خدمات موجود را ندارد اما با توجه به تغییرات عمده بالقوه در عملیاتش، مجوز دار ها بایستی برنامه ها را اطلاع داده و آنها را با بانک مطرح سازند قبل از اینکه ابتکارات در ارتباط با مفاهیم ممکن در خصوص ریسک های اعتباری و عملیاتی را اجرا کنند که ممکن است نیازهای سرمایه ای را نیز متاثر سازند. بانک ها عموما نیاز به مجوزی به منظور ارايه و مطرح کردن دور نمای استراتژیک برای راه اندازی فعالیت های بانکداری الکترونیک، نشان دادن سازگاری با استراتژی کلی مجوزهای عملیاتی و تجزیه و تحلیل ریسک برای پروژه های برنامه ریزی شده همراه با جزيیات مطالعات ریسک/پاداش، دارند. از مدیریت انتظار می رود تا نشان دهد که خصوصیات ریسک های متداول در عملیاتش را بررسی کرده ،تاثیر اجرای خدمات بانکداری الکترونیکی را در نظر گرفته و دیگر اینکه هیئت مدیره نتیجه بگیرد که هیچ گونه استنباط های مضر و بی مورد برای امنیت و صحت منابع و مدارک عملیات معین و معلوم، سیستم های مدیریت ریسک وجود ندارد.

همچنین ، مجوز دار بایستی بانک را متقاعد سازد که مطالب زیر به طور شایسته ای دنبال شده است:

برای مطالعه متن کامل این مقاله به شماره ۲۵ ماهنامه عصر فناوری اطلاعات مراجعه فرمایید.




نویسنده: فرنود حسنی - یکشنبه ۸ مهر ۱۳۸٦
 پرسش از فرنود حسنی
 
وبلاگی برای فراهم آوردن فضای پرسش و پاسخ میان فرنود و علاقه مندان به حوزه مدیریت و فناوری اطلاعات که در آن سعی می شود با بضاعت ناچیز پاسخی مناسب برای پرسش های کاربران ارایه شود.
 
 
شرکت فناوری اطلاعات سامان
 ا
ین وبلاگ با هدف معرفی مطالعات و تحقیقات گروه پژوهشی شرکت فناوری اطلاعات سامان در حوزف مدیریت و فناوری اطلاعات راه اندازی شده است.
 
 
پورتال آموزش الکترونیکی
 ا
ین پورتال توسط مهندس کوچکیان و همکاران ایشان در شرکت رهنما راه اندازی شده است و فرنود حسنی افتخار همکاری و تدریس در این پورتال را از روزهای اول راه اندازی داشته است.
 

 
کارگاه های مدیریت و فناوری اطلاعات
 
وبلاگی برای معرفی کارگاه ها و سمینار های تخصصی در حوزه مدیریت و فناوری اطلاعات
 
ا
 
کتابهای مدیریت و فناوری اطلاعات
 
وبلاگی برای معرفی کتاب ها و جدیدترین انتشارات در حوزه مدیریت و فناوری اطلاعات
 
 
رویدادهای مدیریت و فناوری اطلاعات
 
وبلاگی که با هدف معرفی رویدادهای تخصصی شامل نمایشگاه ها و رخدادهای حوزه مدیریت و فناوری اطلاعات راه اندازی شده است و بیشتر جنیه خبری دارد.
 
 
شرکت های مدیریتی و فناوری اطلاعات
 
در این وبلاگ شرکت های فعال در حوزه مدیریت و فناوری اطلاعات معرفی خواهند شد.
 

 
مدیریت روابط عمومی الکترونیکی
 
در این وبلاگ  به مفاهیم  علمی و کاربردی مدیریت روابط عمومی الکترونیکی پرداخته خواهد شد.
 
 
محصولات و خدمات فناوری اطلاعات
 
در این وبلاگ محصولات و خدمات شرکت های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات معرفی خواهند شد.
 

 
وب سایت های مدیریت و فناوری اطلاعات
 
وبلاگی برای معرفی سایت های مدیریتی و فناوری اطلاعات
 
 
بزرگان مدیریت و فناوری اطلاعات
 
وبلاگی برای معرفی فعالان حوزه فناوری اطلاعات و مدیریت کشور.
 
 
مدیریت بانکداری الکترونیکی
 ا
ین وبلاگ با هدف آشنایی علاقه مندان با مفاهیم و رویدادهای حوزه بانکداری الکترونیکی کشور راه اندازی شده است.
 
 
مدیریت تجارت الکترونیکی
 ا
ین وبلاگ در حوزه تجارت الکترونیکی به بحث خواهد پرداخت.
 
 
فرهنگ لغات مدیریت و فناوری اطلاعات
 
همانطور که از نامش پیداست واژگان مدیریت و فناوری اطلاعات را برای کاربران معنا خواهد کرد.
 

 
شغل های مدیریت و فناوری اطلاعات

 وبلاگی برای آشنایی علاقه مندان با مشاغل متعدد موجود در دنیای فناوری اطلاعات
 
 
گفتمان و هم اندیشی ایران و جامعه اطلاعاتی
 این عنوان متعلق به وبلاگی بود که به مناسبت اجلاس جهانی جامعه اطلاعاتی راه اندازی کردم. جذابیت ماهیتی موضوع جامعه اطلاعاتی برای من و اهمیت بین المللی آن باعث شد که مدت زیادی را برای مطالعه و بررسی در این حوزه به خصوص از رویکرد موقعیت شناسی ایران در جامعه جهانی اطلاعاتی صرف کنم و در همین راستا برای انتشار اطلاعات, فعالیت ها ودیدگاه های خود پیرامون مباحث مربوطه تصمیم به راه اندازی این وبلاگ گرفتم. در این راه دوست خوبم آقای حاجیلی با بنده همراه بودند. این وبلاگ سعی داشت در حد بضاعت خود زمینه ای را برای
گفتمان و هم اندیشی ایران و جامعه اطلاعاتی فراهم کند.



نویسنده: فرنود حسنی - شنبه ٧ مهر ۱۳۸٦

در این شماره می خوانید:

استراتژي به‌کارگيري سيستم‌هاي اطلاعاتي يکپارچه در سطح کشور
مديريت ريسک در بانکداري الکترونيکي
از دولت الکترونيک تا دولت سيار
مديريت زنجيره تأمين پابه‌پاي فناوري اطلاعات
تغيير و تحول در سيستم‌هاي اطلاعاتي سازمان‌ها (قسمت اول)
مقايسه سيستم‌هاي ERP و BPMS در مديريت فرآيندهاي سازماني
ارايه چارچوبي يکپارچه براي سيستم برنامه‌ريزي منابع سازمان و هوشمندي کسب و کار
قيمت‌گذاري در فضاي اينترنت
مقايسه تطبيقي برنامه‌ريزي راهبردي فناوري اطلاعات در صنايع
آينده‌نگر، کنجکاو، کاردان (مصاحبه با آقاي مهندس کيهان پناهي)
سوء ‌استفاده از اطلاعات الكترونيكي افراد
رمز عبور يك‌بار مصرف - OTP
RFID چيست؟
فناوري بيومتريک و نقش آن در امنيت اطلاعات
سيستم ردياب ماهواره‌اي GPS
تلفن مجازي؛ Grand Central
کتابخانه ديجيتالي جهاني کودکان
تحولي در دنياي شگفت‌آور تصاوير ديجيتالي

و چند مقاله دیگر ... 

وب سایت:www.infotechera.com

شماره‌هاي تماس ماهنامه : 70- 88914469




نویسنده: فرنود حسنی - سه‌شنبه ۳ مهر ۱۳۸٦

نوشته : جويس بوسك Joyce Bosc
مرجع: روزنامه تفاهم

هرچقدر استراتژي جامعي براي بازاريابي داشته باشيد، باز از دانستن نكاتي جهت هدف گيري دقيق مشتريان محصولات و خدمات تان بي نياز نخواهيد بود. در ذيل يكصد نكته بازاريابي براي كليه كسب و كارهاي خرد و كلان ارائه مي گردد.

ايده هاي كلي
1-
نگذاريد روزتان بدون پرداختن به حداقل يك فعاليت بازاريابي شب شود.
2-
درصدي از درآمد ناخالص خود را به عنوان بودجه ساليانه بازاريابي تعيين كنيد.
3-
هر سال اهداف خاص بازاريابي را تعيين و هر سه ماه يك بار آنها را ارزيابي و تنظيم نماييد.
4-
يك پوشه براي نگهداري ايده هاي بازاريابي اختصاص دهيد.
5-
هر روز و هر ساعت كارت ويزيت را همراه تان داشته باشيد.
6-
يك سنجاق سينه شخصي با آرم شركت تان طراحي كنيد و در جلسات به كت خود بزنيد.

بازار هدف
7-
نسبت به تحولاتي كه شايد روي بازار هدف، محصول يا استراتژي بازاريابي شما تاثير بگذارد، هوشيار باشيد.
8-
مطالعات تحقيق بازاريابي درباره حرفه، صنعت، محصول و گروه هاي بازار هدف خود را بخوانيد.
9-
آگهي هاي رقباي خود را گردآوري كنيد و با مطالعه آنها، اطلاعاتي درباره استراتژي، ويژگي ها و مزاياي محصولات آنها به دست آوريد.
10-
از مشتريان بپرسيد چرا شما را انتخاب كردند و خواستار توصيه هايي براي بهبود كيفيت شويد.
11-
از مشتريان سابق بپرسيد چرا شما را رها كردند.
12-
بازار جديدي شناسايي كنيد.
13-
به يك فهرست پستي مربوط به حرفه تان بپيونديد.

توسعه محصول
14-
يك خدمت، تكنيك يا محصول جديد ارائه دهيد.
15-
نسخه اي ساده تر، ارزان تر يا كوچك تر از محصول يا خدمت خود پديد آوريد.
16-
نسخه اي شكيل تر، گران تر، سريع تر يا بزرگتر از محصول يا خدمت خود ارائه دهيد.
17-
خدمات خود را بهنگام كنيد.

آموزش، منابع و اطلاعات
18-
يك تيم مشاوره در زمينه بازاريابي و روابط عمومي مركب از همكاران و صاحبان كسب و كارهاي مشابه را گردهم آوريد و به تبادل انديشه و مسائل صنفي بپردازيد.
19-
براي كاركنان خود يك صندوق پيشنهادات بگذاريد.
20-
در سمينارهاي بازاريابي حضور يابيد.
21-
كتاب هاي بازاريابي را بخوانيد.
22-
مشترك نشريات مكتوب و اينترنتي بازاريابي شويد.
23-
هرماه يك جلسه بازاريابي با كاركنان يا مباشران خود بگذاريد تا درباره استراتژي و وضعيت بازار بحث كنيد و ايده هاي تازه بگيريد.
24-
به انجمن يا سازمان هاي مرتبط با حرفه تان ملحق شويد.
25-
يك پوشه را براي يافتن طراح، نويسنده و ساير حرفه اي هاي بازاريابي كنار بگذاريد.
26-
يك مشاور بازاريابي جهت همفكري استخدام كنيد.
27- «
سفري خلاق» به شهر يا كشوري مترقي داشته باشيد تا تكنيك هاي بازاريابي آنجا را ياد بگيريد.

قيمت گذاري و پرداخت
28-
ساختار قيمت گذاري تان را تجزيه و تحليل كنيد و ببينيد كجاي آن نياز به اصلاح و تنظيم دارد.
29-
به مشتريان امكان دهيد با كارت اعتباري پرداخت كنند.
30-
به مشتريان ثابت، تخفيف دهيد.
31-
شگردهاي معامله پاياپاي را بياموزيد. به اعضاي برخي باشگاه ها، گروه هاي حرفه اي و سازمان ها در مقابل تبليغ محصولات و خدمات شما در نشريات شان تخفيف بدهيد.
32-
براي «پرداخت هاي سريع» و نقد، تخفيف قائل شويد و از مشتريان ثابت به صورت قسطي پول بگيريد.

ارتباطات بازاريابي
33-
براي مشتريان كنوني و بالقوه تان يك خبرنامه منتشر كنيد.
34-
بروشوري از محصولات و خدمات تان را چاپ كنيد.
35-
همراه بروشورهاي خود يك برگه نظرسنجي بگنجانيد كه پول تمبرش را شما پرداخته ايد. بدين ترتيب مي توانيد بازخورد ارزشمندي از مشتريان دريافت كنيد.
36-
يادتان باشد كارت ويزيت درون جعبه كارايي ندارد، حتما آن را پخش كنيد. به هر مشتري بالقوه دو كارت ويزيت و بروشور بدهيد تا يكي را نگه دارد و ديگري را به دوستانش بدهد.
37-
براي هركدام از بخش هاي بازار هدف تان يك كارت ويزيت و بروشور خاص طراحي كنيد، (مثلا يكي براي سازمان ها و نهادهاي دولتي و يكي براي كاسب كارها و مصرف كنندگان)
38-
يك پوستر يا تقويم با آرم شركت تان چاپ كنيد و به مشتريان هديه بدهيد.
39-
روي سربرگ، برگه هاي فاكس يا صورتحساب، شعار يا جمله اي در وصف فعاليت خود به چاپ برسانيد.
40-
در بروشورهاي خود نظرات مثبت مشتريان درباره كالا و خدمات خود را به چاپ برسانيد.
41-
يك فهرست پستي جديد را امتحان كنيد. اگر به ثمر ننشست، آن را به فهرست هاي كنوني پست مستقيم خود بيافزاييد يا به فكر كنار گذاشتن فهرستي بيافتيد كه توقعات شما را برآورده نمي كند.
42-
براي بازاريابي به شيوه پست مستقيم از پاكت هاي رنگي يا بزرگ استفاده كنيد يا نامه هايي را روي كاغذ سفيد بدون خط بفرستيد تا كنجكاوي گيرنده را برانگيزد.

رابطه با رسانه ها
43-
از انتشار نشريات جديد متوجه شويد تا اخبار خود را به رسانه و فرد مناسب بفرستيد.
44-
در روزنامه هاي عادي يا اقتصادي و نشريات تخصصي مطلب بنويسيد.
45-
مقاله اي به قلم خود چاپ كنيد و نسخه هاي آن را براي همكاران تان بفرستيد.
46-
در تنظيم اخبار فعاليت شركت خود كوشا باشيد و آنها را به موقع و چندين بار براي مطبوعات ارسال كنيد.
47-
يكصدمين، پانصدمين يا يكصد هزارمين مشتري خود را در مطبوعات معرفي كنيد.
48-
يك جايزه ساليانه به راه اندازيد و آن را در بوق و كرنا كنيد. مثلا مي توانيد به بهترين كارمند سال شركت يا سازمان خود جايزه بدهيد.
49-
در زمينه رسانه و روابط عمومي آموزش ببينيد يا مطالبي درباره آن بخوانيد.
50-
در برنامه هاي راديويي و تلويزيوني حضور يابيد.
51-
در مورد صنعت يا تخصص خود سفارش يك برنامه تلويزيوني بدهيد و آن را به شبكه محلي خود بدهيد تا به عنوان يك برنامه عادي پخش كند.
52-
نامه اي به سردبير روزنامه يا مجله محلي تان بنويسيد و او را به ناهار دعوت كنيد.
53-
اخبار خود را همراه عكس مربوطه به مطبوعات بفرستيد.
54-
مرتبا روزنامه ها و مجلات را براي يافتن فرصت هاي روابط عمومي بخوانيد.
55-
براي مطبوعات مقالات «راهنما» درباره حوزه تخصصي كسب و كارتان بفرستيد.
56-
در صنعت خود تحقيق كنيد و پس از كشف يافته اي مهم، آن را در اختيار مطبوعات بگذاريد.

خدمات مشتري و رابطه با مشتري
57-
از مشتريان تان بخواهيد كه بازگردند.
58-
تماس هاي تلفني مشتريان را بدون فوت وقت پاسخ دهيد.
59-
روي دستگاه پيامگير تلفن، اطلاعات مهم مانند ساعات كار شركت، مكان و فرد پاسخگو را ضبط كنيد.
60-
روي دستگاه پيامگير تلفن، پيامي بيادماندني يا «نكته روز» را ضبط نماييد.
61-
براي مشتريان تان نمايش يا هر رويداد جالب ديگر را سازماندهي كنيد يا بليت تئاتر و سينما و... برايشان بفرستيد.
62-
در دفترتان با حضور مشتريان يك سمينار برگزار كنيد.
63-
تشكرنامه هاي دستنويس خوش خط براي مشتريان بفرستيد. مي توانيد براي جشن تولدشان يا ساير مناسبت هاي سال، كارت تبريك ارسال كنيد.
64-
مقالات جالب را كپي كنيد و همراه كارت ويزيت و بروشورتان براي مشتريان كنوني يا بالقوه بفرستيد.
65-
بخشي از وب سايت خود را به مشتريان اختصاص دهيد.
66-
هرازگاهي دكور محل ملاقات خود با مشتريان را از نو طراحي كنيد.

شبكه رابط ها و تبليغ دهان به دهان
67-
به يك اتاق بازرگاني يا ساير سازمان هاي مرتبط بپيونديد.
68-
بروشور خود را براي اعضاي سازمان هايي كه عضويت شان را داريد، بفرستيد.
69-
در ايام تعطيل، ميهماني تجاري بگيريد.
70-
پس از شركت در يك همايش، براي شركت كنندگان آن نامه بفرستيد.

تبليغات
71-
در فصل هاي اوج فعاليت تجاري براي كسب و كارتان تبليغ كنيد.
72-
يك شماره تلفن راحت و بياد ماندني بگيريد.
73-
براي سايت اينترنتي خود، آدرس بيادماندني انتخاب كنيد و آن را در كليه ارتباطات بازرگاني قيد نماييد.
74-
از طريق پست مستقيم، كسب و كار خود را مشتركا با ساير حرفه اي ها تبليغ كنيد.
75-
در يك دايركتوري ويژه يا كتاب زرد تبليغ نماييد.
76-
به منظور دستيابي به بازارهاي خارجي، آگهي دو يا چند زبانه چاپ كنيد. اين آگهي را در نشريه اي پرمخاطب قرار دهيد.
77-
به مشتريان خود هداياي تبليغاتي نظير خودكار، پدماوس يا ماگ بدهيد.
78-
درون پاكت نامه يا مرسولات پستي، چيزي برجسته بگذاريد تا كنجكاوي گيرنده تحريك شود.
79-
مقابل پياده روي دفترتان به كمك ليزر يك پيام تبليغاتي بتابانيد.
80-
برچسب هاي جالبي براي نصب روي شيشه اتومبيل طراحي و بين مشتريان توزيع كنيد.
81-
آگهي هاي خود را كدگذاري و نتايج شان را دنبال كنيد.
82-
تابلو ساختمان تان و تابلوهاي راهنماي داخلي و خارجي آن را بهبود ببخشيد.
83-
اگر فكر مي كنيد آرم شركت شما منسوخ شده، آن را از نو رنگ آميزي كنيد.
84-
حامي مالي يك مسابقه ورزشي يا برنامه راديويي و تلويزيوني شويد.

رويدادهاي ويژه
85-
در نمايشگاه هاي مربوط به حرفه تان، حتما يك غرفه بگيريد.
86-
همراه سازمان هاي غيرانتفاعي، مانند موسسات حمايت از كودكان معلول، اسپانسر يك برنامه يا ضيافت شويد.
87-
در دبيرستان ها سخنراني كنيد و به دانشجويان درباره حرفه آينده شان توصيه كنيد.
88-
خياباني در منطقه جغرافيايي تان انتخاب و اعلام كنيد كه نظافت آن را سازمان يا شركت شما برعهده مي گيرد. رهگذران با ديدن نام و آرم شما، متوجه اقدام پسنديده تان خواهند شد.
89-
بخشي از وقت و پول خود را به سازمان هاي خيريه يا غيرانتفاعي اختصاص دهيد و نتايج آن را در مطبوعات به چاپ برسانيد.
90-
يك سي دي يا فيلم آموزشي درباره خدمات خود تهيه كنيد.
91-
كتاب تاليف كنيد.

ايده هاي فروش
92- روزنامه ها و نشريات تخصصي را براي به دست آوردن فرصت هاي تازه تجاري و آگاهي يافتن از عزل و نصب هاي شركت ها بخوانيد.
93- شعارها و استراتژي هاي بازاريابي تان را به اطلاع وكيل، حسابدار، بانكدار، تعميركار و كانون تبليغاتي تان برسانيد و بدين ترتيب نيروي فروش خود را به رايگان گسترش دهيد.
94- ساعات فعاليت خود را افزايش دهيد.
95- حتي در ايام تعطيل گروهي را جهت ارائه خدمات به مشتريان اختصاص دهيد.
96- نمونه هاي محصولات خود را در دفترتان به نمايش بگذاريد.
97- به مشتريان سابق تلفن بزنيد يا برايشان نامه بفرستيد تا آنها را دوباره جذب كنيد.
98- از طريق اينترنت سفارش بگيريد.
99- به مشتريان اينترنتي خود اطمينان دهيد كه سيستم امنيتي سايت شما قابل اعتماد است.
100- از زمان پاسخگويي به سفارش ها بكاهيد و روند سفارش مجدد را تسهيل كنيد.





مطالب اخیر ما چطور کار می‌کنیم؟ راهنمای پرداخت قبض جریمه و سایر قبوض کاش همه مثل شیر کار کنیم شکل گیری مفهوم جدیدی از اسپانسری ورزشی در حمایت بانک سامان از والیبال ملی موردکاوی راهبردهای بانک سامان در عرصه مسئولیت‌های اجتماعی نقش کارکنان بانک در تحقق و رشد EPS روند آینده رقابت و تقسیم بازار در نظام بانکی ایران بانکداری در شبکه های اجتماعی استاندارد بین‌المللی20071 ISO/IEC چالش‌های سودآوری و رشد در سازمان‌های قائم به ذات
کلمات کلیدی وبلاگ بانکداری الکترونیکی (٢٠) مدیریت فناوری اطلاعات (۱٤) ایران (٧) مدیریت (٦) بانک (٦) برند (٥) برندسازی (٥) شبکه اجتماعی (٤) امنیت اطلاعات (٤) تجارت الکترونیکی (٤) اینترنت (٤) معرفی کتاب (٤) بازاریابی (٤) تبلیغات (۳) بانک سامان (۳) مدیریت ارتباط با مشتریان (۳) آموزش فناوری اطلاعات (۳) باشگاه مشتریان (٢) والیبال (٢) مسئولیت اجتماعی (٢) آینده نگری (٢) روابط عمومی (٢) نوروز (٢) مدیریت استراتژیک (٢) وب سایت (٢) استخدام (٢) اپل (٢) فناوری اطلاعات (٢) سازمان (٢) اقتصاد (٢) نمایشگاه (٢) هویت بصری برند (٢) ویوان نیوز (٢) re-branding (۱) نرم افزار خبرنامه الکترونیکی (۱) زنجیره تامین (۱) پرسپولیس (۱) پروژه (۱) فناوری (۱) گوگل (۱) بیمه (۱) آزادی (۱) ایرنسل (۱) انسان (۱) سود (۱) گردشگری الکترونیک (۱) رسانه های دیجیتال (۱) میهن (۱) پیام نوروزی (۱) دانمارک (۱) شبکه (۱) موتورهای جستجو (۱) زبان فارسی (۱) کسب وکار (۱) قبض (۱) brand (۱) قبض جریمه (۱) مسئولیت پذیری (۱) آینده پژوهی (۱) تخفیف (۱) سخت افزار (۱) ارسال ایمیل گروهی (۱) داده کاوی (۱) سهام (۱) هوش تجاری (۱) بانکداری (۱) استراتژی (۱) موبایل (۱) الکامپ (۱) پرداخت قبض (۱) استیو جابز (۱) eps (۱) جابز (۱) نشان تجاری (۱) بازاریابی ایمیلی (۱) بانک آینده (۱) ویوان فیس (۱) vivanface (۱) سمپلینگ (۱) حقوق فناوری اطلاعات (۱) شهرت نام تجاری (۱)
دوستان من Iran Brand News Iran Market News اخبار IT اخبار اقتصادی ایران آذر آموزش ارتباطات و مدیریت رسانه ارزش افزوده استخدام و کاریابی آگهی رایگان آموزش تجارت الکترونيک آموزش زبان انگلیسی آموزش مديريت فناوري اطلاعات ايران آي تي ايران جديد ايران مهر ايزو 9000 آينده نگر برندسازی (Branding) به انديش پایگاه جامع اطلاع رسانی مدیران پندهای مدیریت و فناوری اطلاعات تولید ناب جدیدترین اخبار فناوری اطلاعات چهارراه تبليغات خاطرات يک مدير دانشجويان IT تهران جنوب دانشجويان IT شيراز دانشجويان IT صنعتي شريف دانشجويان IT قزوين دانشجويان IT مشهد دانشجويان ايراني هلند دانشجويان فناوری اطلاعات بيرجند دکتر بزرگمهر دنياي مجازي راه حلی برای آینده راهنمای خرید کالا و خدمات روزنامه فناوران اطلاعات روزنوشت رویدادهای مدیریت و فناوری اطلاعات زرتشت زمان بی کرانه، ايران جاودانه سامانه آموزش الکترونیکی رهنما سايت و موتورهاي جستجو سورس کد سينا ديلي شرکت فناوری اطلاعات سامان شوش سيتي صنایع ۸۴ علمي و پژوهشي فرهنگ سازمانی فرهنگ لغات مدیریت و فناوری اطلاعات فرهنگ، مدیریت، و کسب و کار در ایران فناوري اطلاعات فناوری اطلاعات گرگان فناوری اطلاعات و ارتباطات فورم دانشجويان IT مشهد قوانين تجارت، کسب و کار و سرمايه گذاري كاردانان کارگاه های مدیریت و فناوری اطلاعات کامپيوتر و فناوري اطلاعات کايزن کتاب های مديريت و فناوري اطلاعات کتابهای مدیریت و فناوری اطلاعات کتب رایگان کامپیوتری کمیته علمی مدیریت دولتی کنفرانس بانکداری الکترونیکی گـــــــروه آمـــوزش ابتدایــــی گروه مديريت پارس درگاه گروه مدیریت فناوری اطلاعات گشت و گذار در اینترنت لحظه ها را با تو بودن 2 لیست قیمت ماني ثابت ماهنامه عصر فناوري اطلاعات متدولوژی شش سیگما محصولات و خدمات فناوری اطلاعات مدرسه هوشمند ایرانی مدل های موفقیت در مدیریت مديران برتر مديرستان مديريت بازرگاني مديريت تحول مديريت حلقه مفقوده مديريت دانش مديريت دانش سازماني مديريت صنايع و بهره وري مديريت کيفيت مديريت منابع انساني مديريت نوين مدیران ایران مدیریت بانکداری الکترونیکی مدیریت برتر مدیریت تجارت الکترونیک مدیریت تحول مدیریت دانش مدیریت روابط عمومی الکترونیکی مدیریت زنجيره تأمين مدیریت نگهداری و تعمیرات برپایه تجارت مدیریت نوین مرکز مشاوره مديريت مشاغل مدیریت و فناوری اطلاعات مطالب جالب پيرامون مديريت مقالات انجمن علمی مدیریت بازرگانی مقاله های علمی درباره مدیریت و اموزش مهندس عماد هنرپرور مهندسي صنايع مهندسي صنايع و مقالات دروس آن مهندسی صنايع تهران جنوب مهندسی صنایع مهندسی صنایع نشتی از افکار روزانه نگاهی بر تجارت اينترنتی نوین بانک هنر هشتم هوش مصنوعي وب سايت شخصي فرنود حسني وب نوشته های...از شهرستان دشتی وبلاگ اميد جهانشاهی وبلاگ شخصی فرنود حسنی وبلاگ فرزاد حسنی وبلاگ کارکنان بانک صادرات وبلاگ گروهی کتابداران ایران ویوان نیوز(اخبار برند) اخبار برند برند نرم افزار تولید خبرنامه الکترونیکی نرم افزار تولید خبرنامه الکترونیکی نرم افزار ارسال ایمیل گروهی نرم افزار تولید خبرنامه الکترونیکی، ایمیل مارکتینگ و ارسال ایمیل گروهی پرداخت قبض جریمه پرداخت قبض پرتال زیگور طراح قالب