فرنود حسنی
تماس با من
پروفایل من
نویسنده (های) وبلاگ فرنود حسنی
آرشیو وبلاگ
      مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات (IT Management)
نویسنده: فرنود حسنی - سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۸٧

دومین کنفرانس جهانی بانکداری الکترونیکی مرداد ماه سال جاری با شعار بانکداری الکترونیکی؛ مدیریت اقتصاد- تجارت بین المللل و با هدف دستیابی نوآوری و شکوفایی در بانکداری الکترونیکی ایران برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی دبیرخانه دومین کنفرانس بانکداری الکترونیکی فرنود حسنی دبیر اجرایی این کنفرانس برنامه ای اجرایی این کنفرانس را تشریح کرد.
دومین کنفرانس جهانی بانکداری الکترونیکی مرداد ماه سال جاری با شعار بانکداری الکترونیکی؛ مدیریت اقتصاد- تجارت بین المللل و با هدف دستیابی عملی به نوآوری و شکوفایی در بانکداری الکترونیکی ایران با همکاری دبیرخانه کارگروه فرهنگ سازی بانکداری الکترونیکی, بانک ها و شرکت های فعال در این حوزه برگزار می شود.
بانکداری الکترونیکی به عنوان محوری ترین بستر در توسعه کسب و کارهای الکترونیک شناخته می شود و از این رو شکل گیری واقعی تمامی فرآیند های اقتصادی مبتنی بر وب و یا شبکه های فیزیکی نیازمند دستیابی به زیرساخت های مناسب بانکداری الکترونیکی است.
حسنی با اشاره به این نکته افزود: با توجه به تنوع مدل های بانکداری الکترونیکی در دنیا که روز به روز نیز بهینه می شوند اگر نتوانیم از فرصت ها و بستر های موجود به نحو مطلوبی استفاده کنیم قطعا در آینده نزدیک با چالش های بسیاری برای توسعه اقتصاد دیجیتالی که پایه و اساس آن را بانکداری الکترونیکی تشکیل می دهدمواجه خواهیم شد. با توجه به تحولات سریع فناوری های موثر در بانکداری الکترونیک جا دارد هر ساله در قالب رویدادی علمی کارشناسان و مدیران بانکی به بررسی و تبادل نظر در این زمینه بپردازند و به نظر می رسد یک کنفرانس بزرگ علمی بتواند این نیاز اساسی را رفع کند.
وی گفت: دومین کنفرانس بین المللی بانکداری الکترونیکی با رویکردی کاملاً علمی و عملی قصد دارد به دانش های نو و تجربه های جدید در حوزه بانکداری الکترونیکی ایران و جهان بپردازد و سعی خواهد کرد زمینه را برای آشنایی مدیران و کارشناسان حوزه بانکی کشور با دستاوردها و فناوری های جدید فراهم کند.
حسنی اظهار داشت بر اساس بیانات مقام معظم رهبری در خصوص دستیابی به نوآوری و شکوفایی در تمام عرصه ها نظام بانکی نیز باید از تمامی فرصت ها برای بهره برداری از دانش ها و توانمندیهای داخلی و خارجی برای توسعه و پیشرفت استفاده کند.
دبیر اجرایی کنفرانس بانکداری الکترونیکی گفت: کنفرانس در چهار بخش ویژه و شش محور کلی مشتمل بر مواردی همچون بانکداری الکترونیکی و مدیریت اقتصاد با رویکرد کنترل تورم و نقدینگی, بانکداری الکترونیکی کلید تجارت الکترونیکی, نوآوری در بانکداری الکترونیکی, بانکداری الکترونیکی و نظام اعتبار سنجی , راه حل ها و مدل های بانکداری الکترونیکی, راه حل های پرداخت الکترونیکی, امنیت در بانکداری الکترونیکی, مدیریت بانکداری الکترونیکی , چالش های قانونی و قضایی در بانکداری الکترونیکی , آموزش و فرهنگ سازی برگزار خواهد شد.
وی افزود: در حاشیه این کنفرانس یک بخش نمایشگاهی برای نمایش و عرضه توانمندی های شرکت ها و بانک های داخلی در حوزه بانکداری الکترونیکی تشکیل خواهد شد همچنین دبیرخانه کنفرانس جهانی بانکداری الکترونیکی با هدف تشویق و تقدیر از فعالیت های ارزشمند بانک های کشور در عرصه بانکداری الکترونیکی و شناسایی و معرفی مدیران نمونه کشور در این حوزه, جایزه و نشانی را با عنوان e-Bank تدارک دیده است و بر اساس شاخص های 24 گانه به عنوان نمادی از اقدامات موثر در عرصه گسترش بانکداری الکترونیکی به بانک ها و مدیران برتر بانکداری الکترونیکی اهدا خواهد شد
حسنی از برنامه کنفرانس برای انتخاب "روابط عمومی برتر در حوزه بانکداری الکترونیکی" خبر داد و گفت روابط عمومی تمامی بانک ها موسسه های مالی و اعتباری می توانند تمامی آثار مکتوب و صوتی و تصویری خود را که جهت ترویج, تبلیغ و یا آموزش بانکداری الکترونیکی تولید شده است, حداکثر تا 20 خرداد ماه برای بررسی و داوری به دبیرخانه کنفرانس ارسال کنند.
حسنی در پایان ضمن ابراز خوشحالی از حضور چهره های فعال و با تجربه ای همچون دکتر پادگانه و دکتر بیات در راس کنفرانس از تمامی کارشناسان و مدیران بانکی برای همفکری و همکاری در این کنفرانس دعوت کرد.
گفتنی است دومین کنفرانس جهانی بانکداری الکترونیکی مرداد ماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد و سایت این کنفرانس به نشانیwww.ebanking-conf.ir برای دریافت اطلاعات بیشتر در اختیار علاقه مندان قرار دارد. شماره تماس دبیرخانه کنفرانس 88844973 و 88844974 می باشد.




نویسنده: فرنود حسنی - شنبه ٢۸ اردیبهشت ۱۳۸٧
برترین آثار تبلیغی و ترویجی در حوزه بانکداری الکترونیکی مورد ارزیابی و تقدیر قرار خواهند گرفت.به گزارش روابط عمومی دبیرخانه کنفرانس بانکداری الکترونیکی بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در بخش اهدا جایزه ebank, با هدف تقدیر از فعالیت های تبلیغی و ترویجی برای فرهنگ سازی بانکداری الکترونیکی از روابط عمومی بانک های کشور تقدیر خواهد شد.
روابط عمومی های علاقه مند به شرکت در این رقابت باید تمامی آثار مکتوب و صوتی و تصویری خود را که جهت ترویج, تبلیغ و یا آموزش بانکداری الکترونیکی تولید شده است, حداکثر تا 20 خرداد ماه برای بررسی و داوری به دبیرخانه کنفرانس ارسال فرمایند.
گفتنی است دومین کنفرانس بین المللی بانکداری الکترونیکی مرداد ماه سال جاری در تهران و با حضور مدیران ارشد نظام بانکی و شرکت های فعال در این حوزه برگزار خواهد شد.وب سایت این کنفرانس به نشانی www.ebanking-conf.ir می باشد.
نشانی دبیرخانه: تهران, خیابان ایرانشهر, بین سمیه و طالقانی, ساختمان تجاری-اداری میلاد, طبقه 5 - واحد 9
شماره تماس88844973-88844974 



نویسنده: فرنود حسنی - سه‌شنبه ٢٤ اردیبهشت ۱۳۸٧
دبیرخانه کنفرانس جهانی بانکداری الکترونیکی در راستای برنامه های گسترده خود, با هدف تشویق و تقدیر از فعالیت های ارزشمند بانک های کشور در عرصه بانکداری الکترونیکی و شناسایی و معرفی مدیران نمونه کشور در این حوزه, جایزه و نشانی را با عنوان e-Bank تدارک دیده است و بر اساس شاخص ها و ضرایب مختلفی که هیات داوران تعیین کرده امتیاز هر بانک شناسایی شده و رتبه بندی بانک ها انجام خواهد شد و بانک ها و مدیرانی که حائز بالاترین امتیاز بر اساس شاخص های مذکور باشد موفق به کسب تندیس e-bank به عنوان نمادی از اقدامات موثر در عرصه گسترش بانکداری الکترونیکی خواهد شد. ویژگی های این جشنواره به شرح زیر می باشد.
1- بانک های خصوصی, دولتی و موسسه های مالی اعتباری به صورت جداگانه مورد بررسی قرار خواهند گرفت.
2- برای این جشنواره بازه زمانی 1/10/86 تا 31/2/87 مد نظر قرار می گیرد و آمارهای ارایه شده باید در محدوده این زمانها باشند.
3- این نشان به عنوان نماد و ارزشمندترین ابزار تبلیغی و ترویجی در حوزه توسعه عملی بانکداری الکترونیکی ایران محسوب می شود.
لذا از تمامی بانک ها و موسسه های مالی و اعتباری دعوت می شود برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 4-88844973 تماس حاصل فرمایند تا فرم های مربوطه برایشن ارسال گردد.

شاخص های ارزیابی به شرح زیر می باشد:

1 تعداد کارت های برداشت صادر شده
2 تعداد کارت های اعتباری صادر شده
3 تعداد کارت های خرید/هدیه صادر شده
4 تعداد خودپردازهای نصب شده
5 تعدا شعبه های 24 ساعته
6 تعداد پایانه های فروش نصب شده
7 تعداد پایانه های شعب
8 تعداد مشتریان اینترنت بانک
9 تعداد مشتریان تلفن بانک
10 تعداد مشتریان SMS بانک
11 تعداد وب کیوسک
12 تعداد شعبه های برخط
13 متوسط مقدار پرداختی خودپردازها
14 متوسط تعداد تراکنش های خودپردازها
15 متوسط مبلغ خرید هر پایانه فروش
16 متوسط تعداد تراکنش های هر پایانه فروش
17 متوسط مبلغ تراکنش هر پایانه شعبه
18 متوسط تعداد تراکنش های هر پایانه شعبه
19 متوسط مبلغ تراکنش های اینترنت بانک
20 متوسط مبلغ تراکنش های تلفن بانک
21 متوسط مبلغ تراکنش های SMS بانک
شایان ذکر است شرکت هایی که در حوزه بانکداری الکترونیکی محصولات و خدماتی داشته اند نیز در این Award مورد ارزیابی قرار می گیرند.
نشانی سایت کنفرانس: http://www.ebanking-conf.ir



نویسنده: فرنود حسنی - دوشنبه ۱٦ اردیبهشت ۱۳۸٧
دبیرخانه کنفرانس بانکداری الکترونیکی فعالیت رسمی خود را برای برگزاری دومین دور آغاز کرد.به گزارش روابط عمومی کنفرانس بانکداری الکترونیکی این رویداد علمی و تجاری در حوزه بانکداری الکترونیکی بزرگترین موقعیت برای عرضه توانمندی های علمی و محصولات نرم افزاری و سخت افزاری در حوزه بانکداری الکترونیکی است. گفتنی است دومین کنفرانس بین المللی بانکداری الکترونیکی فعالیت خود را در دو روز متوالی و چهار بخش زیر دنبال خواهد کرد: 1- بخش علمی: که شامل چهار سخنرانی اصلی است که در هر روز توسط دو سخنران ارائه خواهد شد و ده مقاله برتر گزینش شده از سوی هیئت علمی است که در هر روز پنج مورد از آنها ارائه می گردد. سایر مقالات بخش علمی در کتاب سمینار چاپ و توزیع خواهد شد.
2- بخش عملی: شامل هشت کارگاه عملی است که با توجه به ظرفیت های داخلی و خارجی توسط شرکت های فعال در حوزه بانکداری الکترونیکی برای تشریح و معرفی خدمات و محصولات آنها هر روز 4 کارگاه در دو زمان موازی ارائه می گردد.
3- بخش نمایشگاهی: که شامل عرضه غرفه به بانکها، موسسات مالی و شرکت هاست که در آن به معرفی محصولات و دستاوردهای خود در عرصه بانکداری الکترونیکی خواهند پرداخت.4- تندیس e-bank: این تندیس نمادی است برای تقدیر از برترین بانک ها و شرکت های فعال در عرصه بانکداری الکترونیکی که پس از بررسی های لازم بر اساس عملکرد رقابتی بانک ها و شرکت ها در عرصه بانکداری الکترونیکی به آنها هدیه خواهد شد.این گزارش حاکی است کنفرانس در چهار بخش ویژه و شش محور کلی زیر فعالیت خواهد کرد:
بخش ویژه یک: بانکداری الکترونیکی و مدیریت اقتصاد با رویکرد کنترل تورم و نقدینگی
بخش ویژه دو: بانکداری الکترونیکی کلید تجارت الکترونیکی ( رویکرد کاربردی برای توسعه کسب و کار الکترونیکی و ورود به عرصه تجارت جهانی)
بخش ویژه سه: نوآوری در بانکداری الکترونیکی
بخش ویژه چهار: بانکداری الکترونیکی و نظام اعتبار سنجی
محورهای تخصصی:
1-راه حل ها و مدل های بانکداری الکترونیکی
Core Banking
Internet Banking
SMS Banking
ATM
POS
Pin Pad
Telephone Banking
Back and front office automation
And
2-راه حل های پرداخت الکترونیکی
e-Money
e-check
Debit cards
Credit Cards
Smart Cards
And
3-امنیت در بانکداری الکترونیکی
CA
Web security
Network security
Physical security
Security Architecting
Hardware Security Device and Solution
Software Security Device and Solution
And...

4- مدیریت بانکداری الکترونیکی
e- CRM
ERP
e-Investment
e-advertisement
HR Management in e-banking
e-Marketing for e-banking
Customizing services by e-banking
Project Management
Quality Management
Strategic Management in e-banking
And
5- چالش های قانونی و قضایی در بانکداری الکترونیکی
چالش های قوانین حقوقی موجود و نیازهای آتی
امور قضایی در بانکداری الکترونیکی
و...
6- آموزش و فرهنگ سازی
راهکارهای اطلاع رسانی عمومی در مورد فناوری های جدید بانکی
آموزش منابع انسانی در بانکداری الکترونیکی
تبلیغات و بانکداری الکترونیکی
و...
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت www.ebanking-conf.ir مراجعه نمایند و یا با شماره های 4- 88844973 تماس حاصل فرمایند.



نویسنده: فرنود حسنی - سه‌شنبه ۱٠ اردیبهشت ۱۳۸٧
فرنود حسنیwww.farnood.com
mail@farnood.com

امروز دهم اردیبهشت ماه و مزین به نام زیبای خلیج فارس است. نامی که شنیدنش قلبم را به طپش می اندازد و گفتنش بغض را در گلویم می شکند. خلیج همیشه فارس من, خلیج همیشه فارس ما, خلیج همیشه فارس ایران مانامی که چند سالی است از بی تدبیری و کم توانی مسئولان فرهنگی و سیاسی کشور دچار هجمه های فراوانی شده و بر پیکره تاریخی اش زخم های بسیاری رفته است. خلیجی که نماد آبرو و اعتبار و تاریخ ما بوده, هست و خواهد بود.خلیج همیشه فارس ما, جغرافیایی است به گستردگی تاریخ کهن ایران زمین که ریشه در دل ها و زبان های ایرانیان اصیل و با غیرت دارد. خلیج فارس ما از تنگه هرمز زیبایش تا جزیره های رویاییش تا خود فاو و مجنون همه و همه ذره های وجود ما, باور ما و هویت ما را تشکیل می دهند. هویتی که بزرگترین مردان و زنان ایران به پاسداشت آن خون و جان مبارک خود را نثار کرده اند.اگر اشک مجال دهد که این دل نوشته ها به سرانجام برسد سخن های بسیار خواهم گفت از تنهایی ایران عزیزم که چگونه در این سال ها هر ملت بی بته و بی فرهنگی و تمدنی جسارت بهره برداری از اعتبار و تمدنش را به خود می دهد. اگر روزی که اعراب تنگ نظر و جاهل کشورهای کوچک حاشیه جنوبی خلیج فارس به خود اجازه چنین بی حرمتی را می دهند و مدام در اجلاس ماهانه و سالانه خود بر تفکرات پوچ و مالیخولیای خلیج ع.ر.ب.ی و حاکمیت بر جزایر سه گانه ایران تاکید می کردند در مسئولان ما خون غیرتی می جوشید کار به اینجا نمی کشید که تاراجگران گستره فرهنگ ما را نیز به یغما ببرند و بزرگانی چون مولانا, فارابی, خیام و... را از آن خود بدانند.براستی ما برای مقابله با هجمه های بدخواهان ایران و سرقت های بزرگ فرهنگی و تاریخی چه کرده ایم. مگر نه این است که پایه و مایه اعتقادات مردم این کشور از هر قوم و طایفه و دین و مسلک و مرامی نام ایران و محتوای تاریخی و فرهنگی آن است که زمینه یکدلی و همفکری را پدید می آورد چنانکه نیک دیدیم در نبرد بر علیه اعراب عراقی چگونه رادمردان ایران زمین به نیت دفاع از خاک ایران زمین جان بر کف گرفتند و به نبرد با خصم زبون شتافتند.کدام باور به جز عرق به وطن در آن زمان و مقطع می توانست خون غیرت ایشان را به جوش آورد.پس به جاست که نمادهای ملی و تاریخی خود را همیشه پاس بداریم و با تعصب و تلاش بسیار از آنها بگوییم و در ترویجشان بکوشیم به گونه ای که هیچ کس قدرت درونی و بیرونی نتواند تغییری هرچند کوچک در این سرمایه ها و باورها به وجود آورد.تلاش کنیم تا سینه به سینه از نمادهای ملی و ایرانی برای فرزندان و نسل های بعد خود بگوییم تا آنها را بیشتر و بیشتر با هویت خویش آشنا سازیم و به آنها جسارت دفاع از هویت و گفتن حق و سربلند ایستادن را بدهیم. زنده باد ایران, پاینده باد خلیج همیشه فارس



نویسنده: فرنود حسنی - دوشنبه ٩ اردیبهشت ۱۳۸٧

در این شماره می خوانیم:

وب‌سایت‌های سه‌بعدی؛ ره‌آورد زندگی آینده(دیدگاه)
آشنایی با مشاغل حوزه فناوری اطلاعات
اصول تهیه RFP برای پروژه‌های فناوری اطلاعات
مدل سه‌هسسته‌ای توسعه بازار با هدف دست‌یابی به هوش تجاری در بازارهای رقابتی
فناوری RFID و توانمندسازی مدیریت زنجیره تامین
بررسی الگوریتم رمزنگاری و رمزگشایی متقارن AES  
PASSWOROD ها در آینده
امنیت در برنامه‌های کاربردی تحت وب
اصول نگارش در وب
فرآیند توسعه مهندسی وب از آغاز تاکنون
مهندسی وب
صنعت وب در ایران
 

و چند مقاله دیگر ... 

شماره‌های تماس ماهنامه : 70- 88914469
http://infotechera.com




نویسنده: فرنود حسنی - دوشنبه ٢ اردیبهشت ۱۳۸٧

مولف: مهندس فرنود حسنی
ناشر: انتشارات انیستیتو ایز ایران
تیراژ: ۲۰۰۰ نسخه
قیمت ۴۵۰۰ تومان
تعداد صفحه: ۳۷۰

در این کتاب می خوانیم:

  • وب سایت،تعریف ها،مفاهیم و کارکردها
  • مدیریت و برنامه ریزی راهبردی سایت
  • انتخاب نام دامنه و میزبان
  • مدیریت فنی و محتوایی وب سایت
  • مدیریت طراحی ساختاری و گرافیکی وب سایت
  • مدیریت خدمات ، امکانات و ابزارها
  • مدیریت امنیت وب سایت
  • مدیریت زمان و بودجه در پروژه راه اندازی
  • مدیریت اجرایی وب سایت
  • مدیریت بهینه سازی و تکنیک های افزایش ترافیک سایت
  • مدیریت تبلیغات سایت
  • داده کاوی آماری سایت و مدیریت کاربران
  • پورتال ها

علاقه مندان برای تهیه این کتاب می توانند با واحد فروش انیستیتو ایزایران به شماره تلفن ۲۲۲۵۴۰۷۸ تماس حاصل فرمایند.




نویسنده: فرنود حسنی - یکشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۸٧
 "واژه‌های آزاد (Free) و جدید (New) پرکاربردترین واژه‌های مورد استفاده در اینترنت هستند. شرکت AOL با بررسی جست‌وجوهای 65 هزار مشترک خود نشان داد که واژه آزاد (یا رایگان) در 15/17 میلیون جست‌وجوی جداگانه پرکاربردترین واژه بوده است."(فناوران اطلاعات) با توسعه تجارت الکترونیک در سراسر دنیا به واسطه گسترش کاربری اینترنت الگوها و مدل های تجارت و اقتصاد به طور کلی دچار دگرگونی شد این مسئله نه تنها جنبه های تکنیکی و اجرایی کار را تغییر داد بلکه اصول و معیارهای استراتژیک را نیز دچار تحول کرد و در نتیجه بخش های مختلف تبلیغات، فروش، بازاریابی، مدیریت ارتباط مشتریان و... به شدت از این امر تاثیر پذیرفتند.امروزه استراتژیست های بازاریابی سازمان ها بدون توجه به ابزارها و ویژگی های محیط وب نمی توانند راهکارهای درستی برای برنامه ریزی پیش بگیرند. از این رو نقش آمار و اطلاعات آماری در دقیق تر شدن و هدفمند شدن برنامه ریزی ها بسیار مهم و موثر است.اطلاعات آماری ارائه شده از سوی AOL و سایت های مختلفی همچون یاهو و گوگل این فرصت را به ما می دهد تا با نگاه عمیق تری به مقوله آمار و داده کاوی آماری در مدیریت سایت های تجاری خود داشته باشیم.همانطور که می دانیم درصد بالایی از بازدیدکنندگان سایت ها به واسطه جستجو و از طریق موتورهای جستجوی مختلف به سایت ها هدایت می شوند بنابراین توجه به اهمیت موتورهای جستجو برای موفقیت عملکرد تجاری سایت بسیار ضروری است. در این شرایط اولین مولفه قابل توجه برای شاخص سازی سایت در موتورهای جستجو و افزایش جایگاه سایت در رتبه بندی مطالب جستجو شده پرداختن به موضوع محتوای سایت است.محتوای سایت از جنبه راهبردهای بازاریابی در موتورهای جستجو، شامل سه بخش اساسی است که عبارتند از کلمات کلیدی، عبارات کلیدی و کلمات و عبارت های معمولی که هر سه در جایگاه خود دارای اهمیت هستند. عبارت ها و کلمات کلیدی دقیقا همان مطالبی هستند که میلیون ها کاربر اینترنت هر روز در گوگل و سایر موتورهای جستجو وارد می کنند و مورد جستجو قرار می دهند حال این به تخصص و دقت شما در نحوه نگارش و تولید محتوا مربوط است که تا چه حد بتوانید از این کلمه ها و عبارتها به نحو مناسب بهره ببرید تا سایت شما بهترین جایگاه را در جستجو ها به خود اختصاص دهد.متنوع و تخصصی بودن دو اصل مهم در گزینش کلمات کلیدی و عبارت های کلیدی برای محتواست. آنچه در آمار اعلام شده از سوی AOL نشان می دهد بسیار جالب و قابل تامل است چنانکه می بینید کلمات "رایگان" و "جدید" به عنوان محبوب ترین کلمه کلیدی در جستجو ها مورد استفاده قرار گرفته اند و جالب است بدانید که کلمه رایگان در کشورهای آسیایی و کلمه جدید در کشورهای اروپایی و آمریکایی بیشترین مورد استفاده را داشته اند.با دانستن همین دو نکته می توان راهکار های بازاریابی یک محصول را به شدت متحول ساخت. استنتاجی که می توان از این اطلاعات کرد بسیار ساده و جالب است. اول اینکه در تهیه محتوای معرفی محصول خود در سایت حتما از کلمات اینچنینی استفاده کنید. دوم اینکه با دانستن گرایشات مردم مختلف بر اساس شرایط اقتصادی، فرهنگی، دینی و جغرافیایی می توانید بازار خود را تقسیم بندی کنید و برای مشتریانی مختلف بر اساس سیستم های هوشمند تحت وب کالاها، نوع خاصی از اطلاعات و... را ارائه دهید.مثلا برای افرادی که از کشورهای غربی به سایت شما متصل می شوند بر جدید بودن کالاها تاکید کنید و برای افراد آسیایی به قیمت ارزان یا حتی امکانات رایگان اشاره بیشتری بکنید.



مطالب اخیر ما چطور کار می‌کنیم؟ راهنمای پرداخت قبض جریمه و سایر قبوض کاش همه مثل شیر کار کنیم شکل گیری مفهوم جدیدی از اسپانسری ورزشی در حمایت بانک سامان از والیبال ملی موردکاوی راهبردهای بانک سامان در عرصه مسئولیت‌های اجتماعی نقش کارکنان بانک در تحقق و رشد EPS روند آینده رقابت و تقسیم بازار در نظام بانکی ایران بانکداری در شبکه های اجتماعی استاندارد بین‌المللی20071 ISO/IEC چالش‌های سودآوری و رشد در سازمان‌های قائم به ذات
کلمات کلیدی وبلاگ بانکداری الکترونیکی (٢٠) مدیریت فناوری اطلاعات (۱٤) ایران (٧) مدیریت (٦) بانک (٦) برند (٥) برندسازی (٥) شبکه اجتماعی (٤) امنیت اطلاعات (٤) تجارت الکترونیکی (٤) اینترنت (٤) معرفی کتاب (٤) بازاریابی (٤) تبلیغات (۳) بانک سامان (۳) مدیریت ارتباط با مشتریان (۳) آموزش فناوری اطلاعات (۳) باشگاه مشتریان (٢) والیبال (٢) مسئولیت اجتماعی (٢) آینده نگری (٢) روابط عمومی (٢) نوروز (٢) مدیریت استراتژیک (٢) وب سایت (٢) استخدام (٢) اپل (٢) فناوری اطلاعات (٢) سازمان (٢) اقتصاد (٢) نمایشگاه (٢) هویت بصری برند (٢) ویوان نیوز (٢) re-branding (۱) نرم افزار خبرنامه الکترونیکی (۱) زنجیره تامین (۱) پرسپولیس (۱) پروژه (۱) فناوری (۱) گوگل (۱) بیمه (۱) آزادی (۱) ایرنسل (۱) انسان (۱) سود (۱) گردشگری الکترونیک (۱) رسانه های دیجیتال (۱) میهن (۱) پیام نوروزی (۱) دانمارک (۱) شبکه (۱) موتورهای جستجو (۱) زبان فارسی (۱) کسب وکار (۱) قبض (۱) brand (۱) قبض جریمه (۱) مسئولیت پذیری (۱) آینده پژوهی (۱) تخفیف (۱) سخت افزار (۱) ارسال ایمیل گروهی (۱) داده کاوی (۱) سهام (۱) هوش تجاری (۱) بانکداری (۱) استراتژی (۱) موبایل (۱) الکامپ (۱) پرداخت قبض (۱) استیو جابز (۱) eps (۱) جابز (۱) نشان تجاری (۱) بازاریابی ایمیلی (۱) بانک آینده (۱) ویوان فیس (۱) vivanface (۱) سمپلینگ (۱) حقوق فناوری اطلاعات (۱) شهرت نام تجاری (۱)
دوستان من Iran Brand News Iran Market News اخبار IT اخبار اقتصادی ایران آذر آموزش ارتباطات و مدیریت رسانه ارزش افزوده استخدام و کاریابی آگهی رایگان آموزش تجارت الکترونيک آموزش زبان انگلیسی آموزش مديريت فناوري اطلاعات ايران آي تي ايران جديد ايران مهر ايزو 9000 آينده نگر برندسازی (Branding) به انديش پایگاه جامع اطلاع رسانی مدیران پندهای مدیریت و فناوری اطلاعات تولید ناب جدیدترین اخبار فناوری اطلاعات چهارراه تبليغات خاطرات يک مدير دانشجويان IT تهران جنوب دانشجويان IT شيراز دانشجويان IT صنعتي شريف دانشجويان IT قزوين دانشجويان IT مشهد دانشجويان ايراني هلند دانشجويان فناوری اطلاعات بيرجند دکتر بزرگمهر دنياي مجازي راه حلی برای آینده راهنمای خرید کالا و خدمات روزنامه فناوران اطلاعات روزنوشت رویدادهای مدیریت و فناوری اطلاعات زرتشت زمان بی کرانه، ايران جاودانه سامانه آموزش الکترونیکی رهنما سايت و موتورهاي جستجو سورس کد سينا ديلي شرکت فناوری اطلاعات سامان شوش سيتي صنایع ۸۴ علمي و پژوهشي فرهنگ سازمانی فرهنگ لغات مدیریت و فناوری اطلاعات فرهنگ، مدیریت، و کسب و کار در ایران فناوري اطلاعات فناوری اطلاعات گرگان فناوری اطلاعات و ارتباطات فورم دانشجويان IT مشهد قوانين تجارت، کسب و کار و سرمايه گذاري كاردانان کارگاه های مدیریت و فناوری اطلاعات کامپيوتر و فناوري اطلاعات کايزن کتاب های مديريت و فناوري اطلاعات کتابهای مدیریت و فناوری اطلاعات کتب رایگان کامپیوتری کمیته علمی مدیریت دولتی کنفرانس بانکداری الکترونیکی گـــــــروه آمـــوزش ابتدایــــی گروه مديريت پارس درگاه گروه مدیریت فناوری اطلاعات گشت و گذار در اینترنت لحظه ها را با تو بودن 2 لیست قیمت ماني ثابت ماهنامه عصر فناوري اطلاعات متدولوژی شش سیگما محصولات و خدمات فناوری اطلاعات مدرسه هوشمند ایرانی مدل های موفقیت در مدیریت مديران برتر مديرستان مديريت بازرگاني مديريت تحول مديريت حلقه مفقوده مديريت دانش مديريت دانش سازماني مديريت صنايع و بهره وري مديريت کيفيت مديريت منابع انساني مديريت نوين مدیران ایران مدیریت بانکداری الکترونیکی مدیریت برتر مدیریت تجارت الکترونیک مدیریت تحول مدیریت دانش مدیریت روابط عمومی الکترونیکی مدیریت زنجيره تأمين مدیریت نگهداری و تعمیرات برپایه تجارت مدیریت نوین مرکز مشاوره مديريت مشاغل مدیریت و فناوری اطلاعات مطالب جالب پيرامون مديريت مقالات انجمن علمی مدیریت بازرگانی مقاله های علمی درباره مدیریت و اموزش مهندس عماد هنرپرور مهندسي صنايع مهندسي صنايع و مقالات دروس آن مهندسی صنايع تهران جنوب مهندسی صنایع مهندسی صنایع نشتی از افکار روزانه نگاهی بر تجارت اينترنتی نوین بانک هنر هشتم هوش مصنوعي وب سايت شخصي فرنود حسني وب نوشته های...از شهرستان دشتی وبلاگ اميد جهانشاهی وبلاگ شخصی فرنود حسنی وبلاگ فرزاد حسنی وبلاگ کارکنان بانک صادرات وبلاگ گروهی کتابداران ایران ویوان نیوز(اخبار برند) اخبار برند برند نرم افزار تولید خبرنامه الکترونیکی نرم افزار تولید خبرنامه الکترونیکی نرم افزار ارسال ایمیل گروهی نرم افزار تولید خبرنامه الکترونیکی، ایمیل مارکتینگ و ارسال ایمیل گروهی پرداخت قبض جریمه پرداخت قبض پرتال زیگور طراح قالب