فرنود حسنی
تماس با من
پروفایل من
نویسنده (های) وبلاگ فرنود حسنی
آرشیو وبلاگ
      مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات (IT Management)
نویسنده: فرنود حسنی - یکشنبه ٢٤ آذر ۱۳۸٧

مولف: مهندس فرنود حسنی
ناشر: انتشارات انیستیتو ایز ایران
تیراژ: ۲۰۰۰ نسخه
قیمت ۴۵۰۰ تومان
تعداد صفحه: ۳۷۰

در این کتاب می خوانیم:

وب سایت،تعریف ها،مفاهیم و کارکردها

مدیریت و برنامه ریزی راهبردی سایت

انتخاب نام دامنه و میزبان

مدیریت فنی و محتوایی وب سایت

مدیریت طراحی ساختاری و گرافیکی وب سایت

مدیریت خدمات ، امکانات و ابزارها

مدیریت امنیت وب سایت

مدیریت زمان و بودجه در پروژه راه اندازی

مدیریت اجرایی وب سایت

مدیریت بهینه سازی و تکنیک های افزایش ترافیک سایت

مدیریت تبلیغات سایت

داده کاوی آماری سایت و مدیریت کاربران

پورتال ها

 

علاقه مندان برای تهیه این کتاب می توانند با واحد فروش انیستیتو ایزایران به شماره تلفن ۲۲۲۵۴۰۷۸ تماس حاصل فرمایند.

 




نویسنده: فرنود حسنی - یکشنبه ٢٤ آذر ۱۳۸٧

عنوان: مدیریت بازاریابی الکترونیکی

مولفین: دکتر محمد فتحیان, مهندس فرنود حسنی

ناشر: انستیتو ایز ایران

چاپ: اول- بهار 1387
شمارگان: 2000 جلد

قیمت: 5200 تومان

الگوهای کسب و کار به دلیل گسترش فناوری های وب مدار در نظام های اقتصادی دنیا تغییر کرده اند و حضور و رقابت در بازارهای جهانی نیازمند تسلط بر دانش های جدید و مجهز شدن به ابزارهای نوین است. کتاب حاضر سعی دارد با زبانی ساده, دانش کاربردی بازاریابی الکترونیکی را برای خوانندگان تشریح کند. شایان ذکر است این کتاب به عنوان منبع درسی مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات در دانشگاه علم و صنعت تدریس می شود. در این کتاب می خوانیم:

جامعه اطلاعاتی و اقتصاد

فناوری اطلاعات و سازمان

مبانی کسب و کار الکترونیکی

مبانی تجارت الکترونیکی

مدیریت ارتباط مشتریان, مدیریت زنجیره تامین و هوشمندی سازمانی

مفاهیم راهبردی بازاریابی الکترونیکی

رویکردهای مشتری مداری در بازاریابی الکترونیکی

رویکردهای ترویجی و تبلیغی در بازاریابی الکترونیکی

وب سایت های اینترنتی و کارکردهای عملی آنها در بازاریابی الکترونیمی

داده کاوی آماری و مدیریت بهینه وب سایت ها

مفاهیم تکنیکی و کاربردی در بازاریابی الکترونیکی

راه اندازی و مدیریت وب سایت های تجاری در ایران

علاقه مندان برای تهیه این کتاب می توانند با واحد فروش انیستیتو ایزایران به شماره تلفن ۲۲۲۵۴۰۷۸ تماس حاصل فرمایند.

 

 

 




نویسنده: فرنود حسنی - چهارشنبه ٢٠ آذر ۱۳۸٧
هر مدیر موفق IT که می خواهد مدیریت موفقی داشته باشد، بایستی دارای یک سری ویژگی هایی باشد.بهترین مدیران و آنانی که حرفه های موفقی دارند این مهارت ها را دارا هستند و با استفاده از قابلیت هایشان می توانند تشکیلات تخصصی و شرکت هایی را که برای آنها کار می کنند را بالا ببرند.گر چه بر سر تعداد و ماهیت این ویژگی ها اختلاف نظرهایی وجود دارد اما تعدادی از آنها بسیار مهم بوده و یکی از ضروریات مدیران IT هستند.

1-توانایی ارزیابی نیازها:

همه مدیران IT نیازمندند بدانند که چطور نیازهای شرکتشان را که به وظایف تکنولوژی آنها مربوطمی شود ، ارزیابی کنند. این مهم نیست که در چه سطحی از مدیریت می باشند بلکه بایستی بدانند که نیازهای واقعی و اعمال صورت گرفته چیست تا بتوانند بر روی فعالیت های صحیح کار کنند. بسیاری از مدیران تنها در صدد ایجادو توسعه برنامه های IT هستند و برای رسیدن به اهداف وکشف موضوعات و اعمال ملموس شرکت هیچ تلاشی نمی کنند. پروش توانایی ارزیابی سریع تکنولوژی مورد نیاز حیطه تخصصی یک مدیر IT توانایی او در پاسخگویی و مسئولیت پذیری بیشتر را افزایش می دهد. ارزیابی تکنولوژی مورد نیاز در کمک به مدیران IT در جهت توسعه حرفه آنان نقش بسیار مهمی را بازی می کند.

2- توانایی خلق یک دیدگاه:

یک مدیر موفق IT برای اینکه رهبری مطلوبی داشته باشد بایستی هدف های سازمان را بشناسد و دیدگاهی را برای کارکنان خود خلق کند که نشانده این باشند که می خواهد سازمان و کارکنان در کجا قرار گیرند . این مدیران بایستی مسئولیت پذیر بوده و تیم خود را به مقصد مطلوب هدایت کنند. مدیرانی که توانایی خلق یک دیدگاه و توضیح و تفصیل ماهرانه آن به کارکنان خود را دارا هستند می توانند کارهای بسیار خوبی را به انجام رسانند چرا که کارکنانشان ار آنان پیروی می کنند. انتقال این دیدگاه نشان دهنده وجود کانونی است که کارکنان را متعهد به رساندن سازمان به مقصد مشخص شده می کند.

3- توانایی ایجاد یک برنامه:

زمانی که کارکنان دانستند که کجا می خواهند باشند، مدیران موفق می دانند که چگونه با ایجاد یک برنامه آنان را به آنجا برسانند و این به معنی انتخاب اولویت های صحیح برای موقعیتی که در آن قرار دارند و سپس ایجاد برنامه ای پر تکاپو اما دست یافتنی است. برنامه ریزی یک عنصر ضروری برای مدیرانی است که می خواهند به اهداف عالی برسند، اما بسیاری از مدیران در برنامه ریزی شکست می خورند. در عوض آنان سعی می کنند بیشتر کار انجام دهند بدون اینکه ببینند سازمانشان قادر به انجام چه کارهایی است. داشتن توانایی ایجاد برنامه ای که سازمان را به اهدافش می رساند، مدیران را در موقعیت بهتری از پاسخگویی و مسئولیت پذیری قرار می دهد.

4- توانایی ساختن یک تیم:

مدیران موفق اهمیت ساختن تیمی را که به خوبی مهارت در زمینه های مهم و حیاتی را دارد ، به خوبی می دانند. یک مدیر موفق بایستی بداند که تیمی را که در حال حاضر وجود دارد، چگونه اصلاح کرده و بهبود بخشد و البته این کار را بایستی به خوبی ایجاد یک تیم جدید انجام دهد. هر مدیر خوبی توانایی ایجاد تیمی صحیح برای انجام اموری که در حال حاضر وجود دارد و پیش بینی نیازهای آینده را دارد ، بنابراین یک چنین تیمی آماده برای تلاشها و مبارزات جدید است. مدیران قوی حرفه ای سازندگان موثر افراد حرفه ای هستند. آنها اهمیت مشاغل و سازمان های حرفه ای به عنوان ابزاری برای ایجاد تیمی قوی با توانایی اداره کردن مستقلانه را به خوبی فهمیده اند.

5- توانایی تمرکز بر منابع:

متمرکز کردن کارکنان IT ، پول و منابع تکنولوژی بر اولویت های کلیدی شرکت برای دستیابی به موفقیت ضروری است. منابع تکنولوژی بایستی بر ابتکاراتی متمرکز باشد که همگام با نیازها و اهداف شرکت است و بایستی در یک راه پربار و هزینه های قابل اجرا به کار روند. انسان های حرفه ای متفکر در هر سطحی نیازهای تمرکز قوی را تشخیص می دهند.

6- توانایی مدیریت پروژه ها:


اساس شغل یک مدیر IT این است که سازمان می تواند اولویت های پروژه را با یک شیوه قابلپیش بینی انجام دهد. هماهنگی مدیریت پروژه های قابل اجرا بایستی بخش کلیدی هر مدیری باشد که انتظار موفقیت را دارد. صرفنظر از مسیر حرفه ای یک مدیر، مهارتهای مدیریتی پروژه های قوی فرصت ها و شانس های مدیر را بالا می برد.

7- توانایی اجرای فرایند مدیریت تغییر:


تکنولوژی به دلیل طبیعتی که دارد ، نیازمند تغییرات سریع است. هر مدیر IT لازم است که بتواند چگونگی اجرای موثر تغییرات را درک کند، چه این تغییر تعویض یک کامپیوتر شخصی یا بهبود یک شبکه یکپارچه و یا ایجاد و نصب یک نرم افزار جدید باشد. شکست در مدیریت موثر تغییرات هر مدیری را فلج خواهد کرد.

8- توانایی رهبری و ایجاد انگیزه:

سازمانهای IT به مقاصد خود دست نمی یابند مگر اینکه در آنان ایجاد انگیزه شود. مدیران IT کهمی توانند سرعت حرکت قابل توجهی مبتنی بر رهبری قوی و تکنیک های انگیزشی ایجاد کنند ، همیشه موفقیت های بیشتری نسبت به آنانی که نمی توانند این کار را انجام دهند بدست می آورند . انجام کارها توسط دیگران یکی از مهارتهای کلیدی مورد نیاز هر مدیر موفقی است.

9- توانایی برقراری ارتباطات موثر:

مدیران موفق می توانند در بسیاری از سطوح متفاوت و با همه نوع افراد ارتباط برقرار کنند. موفقیت حرفه ای بستگی بسیار زیادی به مهارت های برقراری ارتباطات موثر دارد. رساندن پیام در میان کارکنان فنی به خوبی مشتریان غیر فنی ، مدیران را قادر به مدیریت انتظارات قابل اجرا می گرداند. آن دسته از مدیران ITکه به موفقیت های حرفه ای بزرگی دست می یابند، کسانی هستند که می توانند با تمامی سطوح افراد مانند کارمندان، همتا ها، مشتریان داخلی و خارجی ، فروشندگان و مدیران ارشد به خوبی ارتباط برقرار کنند.

10- توانایی بررسی و سنجش عملکرد:


تنظیم و قراردادن اهداف و توانایی سنجش پیشرفت کار برای یک مدیر IT بسیار مهم است. مدیران موفق اندازه گیری های مخصوصی دارند که به آنها و دیگران می گویند که سازمان تا چه اندازه خوب کار می کند و همچنین بازخوردهایی را تهیه می کنند که به مدیران در امر هدایت کارهایی که عملکرد سازمان را بهبود می بخشد، کمک شایانی می کند.

نوشته سهیلا سلطانیsoheila_soltani@yahoo.com



نویسنده: فرنود حسنی - دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۸٧

مدیریت فن آوری اطلاعات - (Information Technology Management (IT

دانشگاه ها:

این گرایش از رشته مدیریت اولین بار در سال 80 در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد. پس از و دانشگاه تهران، الزهرا و تربیت مدرس، در سال 84 دانشگاه شهید بهشتی نیز به جمع سایر دانشگاه های پذیرش کننده اضافه شد. در سال 85  دانشگاه زاهدان در این گرایش پذیرش نمود.

 

گرایشهای مختلف:

این رشته در 3 گرایش زیر در دانشگاه ها تدریس می شود. این گرایشها عبارتند از :

o        سیستم های اطلاعاتی پیشرفته

o        مدیریت منابع اطلاعاتی

o        نظام کیفیت فراگیر

گرایش های مذکور در 20 واحد درسی مشترک بوده و تفاوت آنها در 8 واحد درسی است.

 

واحدهای درسی در دانشگاه:

جمع تعداد واحدهای درسی این رشته 32 واحد بوده و 4 واحد از آن مربوط به پایان نامه می باشد. تمامی درسهای این گرایش دو واحدی بوده و دانشجو باید 14 درس دانشگاهی را بگذراند. از مجموع درسهای این رشته 4 واحد درس مدیریت پیشرفته، 4 واحد تحلیل آماری و تحقیق در عملیات و مابقی آن دروس اختصاصی این رشته در زمینه آشنایی با مباحث کامپیوتر و IT می باشند.

 

آینده شغلی:

فارغ التحصیلان این رشته با تسلط به مباحث تئوری مدیریت و منابع انسانی، همچنین با فراگیری مباحث تخصصی و آشنایی با دروس کامپیوتر و IT، امکان برقراری ارتباط با سطوح عملیاتی و هدایت موسسات تولید کننده نرم افزار یا واحدهای نرم افزاری از سازمانهای بزرگ را خواهند داشت. متاسفانه به دلیل نبود تجربه فارغ التحصیلان این رشته در بازار کار، در عمل به امور کارشناسی در واحدهای تحلیل گری سیستمها یا پشتیبانی از نرم افزارهای تولید شده گمارده می شوند و امور مدیریتی به آنها سپرده نمی شود. از آنجا که گرایش نظام کیفیت فراگیر از این رشته دارای دروس تخصصی متفاوت می باشد لذا این دسته از فارغ التحصیلان علاوه بر موارد فوق، شانس استخدام در واحدهای مدیریت کیفیت، سیستمها و روشها از سازمانها را نیز خواهند داشت. هم اکنون امکان ادامه تحصیل در این رشته در مقطع دکترا در ایران وجود ندارد.




نویسنده: فرنود حسنی - سه‌شنبه ٥ آذر ۱۳۸٧
دومین کنفرانس مدیریت زنجیره تأمین و سیستم های اطلاعات در نظر دارد در قالب برنامه ترکیبی مباحث نظری و کاربردی مبادرت به ارائه مقالات پذیرفته ، نشست های هم اندیشی و موضوعی، مودرکاوی های پژوهشی (Case Study ) ، تجارب موفق (Best Practice ) ، کارگاه های تخصصی و تجارب و عملکردهای صنعتی نماید. این کنفرانس به گونه ای طراحی شده است تا فعالان دانش و مهارت حوزه مدیریت زنجیره تأمین و سیستم های اطلاعات و ارتباطات با رغبت و شجاعت علمی خود به جامعه صنعتی و علمی کشور شناسانده شوند . زنجیره تامین به عنوان یکی از جامع ترین متدهای مدیریت عملیاتی کسب و کار به ویژه در سطوح کلان اقتصادی در دنیای امروز تحولات بسیار شگرفی را به وجود آورده است. بیشتر سازمان های پویا با بهره برداری از مدل ها, ابزارها و شیوه های زنجیره تامین توانسته اند جریان ها و فرآیند های کاری خود را بهینه سازند و در ساختارهای کاری و اجرایی خود تغییر ایجاد کنند. ویژگی مهم و جالب توجه زنجیره تامین اثرگذاری فراوان آن بر حوزه های کاری مختلف در لایه کسب و کار و تدارکات سازمان است. دومین کنفرانس بین المللی زنجیره تامین و سیستم های اطلاعاتی با هدف بررسی شرایط و راه کارهای عملیاتی پیاده سازی و توسعه سامانه های اطلاعاتی در صدد است زمینه نزدیکی افکار و انتقال تجربیات سازمان های ایرانی و خارجی را در زمینه توسعه زنجیره تامین فراهم نماید. نگاه های ویژه کنفرانس امسال بر موضوعاتی همچون موارد زیر می باشد: • SCM بویژه مفاهیم جدید مانند CPFR • تجارت الکترونیکی در مدلB2B و G2B • ارتباط با مشتریان و شهروندان در مدلهای G2C وB2C • راه حلهای مبتنی بر RFID • سایر راه حلهای مرتبط با حوزه مدیریت زنجیره تامین نگاه ویژه کنفرانس سال 1387 در 5 حوزه زیر متمرکز است که مقالات ارایه شده در این بخش ها در داوری ها اولویت بالاتری خواهند داشت. همچنین برای این حوزه ها نشست های تخصصی ویژه ای نیز برگزار خواهد شد. . زنجیره تامین خدمات مالی ( بانک, بیمه, سرمایه گذاری و...) . زنجیره تامین در صنایع نیمه سنگین( خودروسازی, لوازم خانگی و...) . زنجیره تامین در صنایع سنگین( فولاد, ذوب آهن, سیمان و...) . زنجیره تامین در صنایع نظامی . زنجیره تامین در صنعت فناوری اطلاعات وب سایت: http://scmis.ir



نویسنده: فرنود حسنی - سه‌شنبه ٥ آذر ۱۳۸٧
فرنود حسنی برای فروش بیشتر و توسعه منطقی فعالیت های سازمان خود در بازار نیاز به یک برنامه ریزی دراز مدت و حساب شده دارید. این برنامه که در واقع استراتژی های اساسی سازمان شما نسبت به شاخص ها و متغیر های گوناگون موثر در بازارهای وبی می باشد باید دورنمایی از کلیه حرکت ها و رفتارهای شما در دستیابی به شرایط ایده آل و کنترل آن داشته باشد مسیر کلی جریان تدوین استراتژی را می توان بر سه مبنای زیر استوار ساخت. 1)تعیین بازاری مناسب با امکانات و ظرفیت های سازمان خود 2) راه اندازی یک سایت مطابق با سطح مورد انتظار و حجم فعالیت های پیش بینی شده 3) پرداختن به کسب و کار وبی و پی گیری تراکنش های مالی و کالایی گزینش بازار بر اساس کالاهای رایج در بازارهای وبی با یک نگاه اجمالی بر فروشگاهها و سازمان های فعال در بازار های الکترونیکی می توان مجموعه کالاهای مورد داد و ستد توسط آنها را به سه دسته عمده تقسیم کرد. الف) گروه فروشندگان کالاهای فیزیکی این گروه بر حسب نوع تولیدات و یا خدماتی که ارائه می دهند امکان فروش مستقیم کالای خود را از طریق اینترنت و دنیای شبکه ندارند.لذا مجبور هستند پاره ای از جریان معامله را با استفاده از امکانات فیزیکی انجام دهند. فروش کالاهایی همچون گل، سخت افزارهای رایانه ای، لباس، وسایل منزل و... می تواند تا مراحل ثبت سفارش، ردگیری، تراکنش مالی و خدمات پشتیبانی در محیط وب صورت گیرد اما برای ارسال کالا به محل مورد نظر مشتری باید سیستم یکپارچه و منظمی در محدوده جغرافیایی بازار تعیین شده طراحی و پیاده سازی کرد. ب) گزوه فروشندگان کالاهای اطلاعاتی این گروه از فروشندگان به این دلیل که امکان فروش کالاها و خدمات خود را از طریق وب دارند به راحتی می توانند استراتژی های متفاوتی را برای فروش تدوین کنند. کالاهایی که توسط این دسته مورد معمله قرار می گیرند شامل سرویس های مشاوره، طراحی، مدیریت، از راه دور، خدمات فنی و مهندسی، کتاب های الکترونیکی، موسیقی، فیلم، نرم افزار و... می باشد. از محاستن اینگونه کالاها که عموماً دست برنامه ریزان را تا حد زیادی برای سیطره بر بازارهای گسترده باز می کند عدم نیاز به مسائلی همچون انبار داری، پست، ارتباط فیزیکی با مشتری، خدمات پس از فروش مستقیم و... است.
ادامه مطلب ...



مطالب اخیر ما چطور کار می‌کنیم؟ راهنمای پرداخت قبض جریمه و سایر قبوض کاش همه مثل شیر کار کنیم شکل گیری مفهوم جدیدی از اسپانسری ورزشی در حمایت بانک سامان از والیبال ملی موردکاوی راهبردهای بانک سامان در عرصه مسئولیت‌های اجتماعی نقش کارکنان بانک در تحقق و رشد EPS روند آینده رقابت و تقسیم بازار در نظام بانکی ایران بانکداری در شبکه های اجتماعی استاندارد بین‌المللی20071 ISO/IEC چالش‌های سودآوری و رشد در سازمان‌های قائم به ذات
کلمات کلیدی وبلاگ بانکداری الکترونیکی (٢٠) مدیریت فناوری اطلاعات (۱٤) ایران (٧) مدیریت (٦) بانک (٦) برند (٥) برندسازی (٥) شبکه اجتماعی (٤) امنیت اطلاعات (٤) تجارت الکترونیکی (٤) اینترنت (٤) معرفی کتاب (٤) بازاریابی (٤) تبلیغات (۳) بانک سامان (۳) مدیریت ارتباط با مشتریان (۳) آموزش فناوری اطلاعات (۳) باشگاه مشتریان (٢) والیبال (٢) مسئولیت اجتماعی (٢) آینده نگری (٢) روابط عمومی (٢) نوروز (٢) مدیریت استراتژیک (٢) وب سایت (٢) استخدام (٢) اپل (٢) فناوری اطلاعات (٢) سازمان (٢) اقتصاد (٢) نمایشگاه (٢) هویت بصری برند (٢) ویوان نیوز (٢) re-branding (۱) نرم افزار خبرنامه الکترونیکی (۱) زنجیره تامین (۱) پرسپولیس (۱) پروژه (۱) فناوری (۱) گوگل (۱) بیمه (۱) آزادی (۱) ایرنسل (۱) انسان (۱) سود (۱) گردشگری الکترونیک (۱) رسانه های دیجیتال (۱) میهن (۱) پیام نوروزی (۱) دانمارک (۱) شبکه (۱) موتورهای جستجو (۱) زبان فارسی (۱) کسب وکار (۱) قبض (۱) brand (۱) قبض جریمه (۱) مسئولیت پذیری (۱) آینده پژوهی (۱) تخفیف (۱) سخت افزار (۱) ارسال ایمیل گروهی (۱) داده کاوی (۱) سهام (۱) هوش تجاری (۱) بانکداری (۱) استراتژی (۱) موبایل (۱) الکامپ (۱) پرداخت قبض (۱) استیو جابز (۱) eps (۱) جابز (۱) نشان تجاری (۱) بازاریابی ایمیلی (۱) بانک آینده (۱) ویوان فیس (۱) vivanface (۱) سمپلینگ (۱) حقوق فناوری اطلاعات (۱) شهرت نام تجاری (۱)
دوستان من Iran Brand News Iran Market News اخبار IT اخبار اقتصادی ایران آذر آموزش ارتباطات و مدیریت رسانه ارزش افزوده استخدام و کاریابی آگهی رایگان آموزش تجارت الکترونيک آموزش زبان انگلیسی آموزش مديريت فناوري اطلاعات ايران آي تي ايران جديد ايران مهر ايزو 9000 آينده نگر برندسازی (Branding) به انديش پایگاه جامع اطلاع رسانی مدیران پندهای مدیریت و فناوری اطلاعات تولید ناب جدیدترین اخبار فناوری اطلاعات چهارراه تبليغات خاطرات يک مدير دانشجويان IT تهران جنوب دانشجويان IT شيراز دانشجويان IT صنعتي شريف دانشجويان IT قزوين دانشجويان IT مشهد دانشجويان ايراني هلند دانشجويان فناوری اطلاعات بيرجند دکتر بزرگمهر دنياي مجازي راه حلی برای آینده راهنمای خرید کالا و خدمات روزنامه فناوران اطلاعات روزنوشت رویدادهای مدیریت و فناوری اطلاعات زرتشت زمان بی کرانه، ايران جاودانه سامانه آموزش الکترونیکی رهنما سايت و موتورهاي جستجو سورس کد سينا ديلي شرکت فناوری اطلاعات سامان شوش سيتي صنایع ۸۴ علمي و پژوهشي فرهنگ سازمانی فرهنگ لغات مدیریت و فناوری اطلاعات فرهنگ، مدیریت، و کسب و کار در ایران فناوري اطلاعات فناوری اطلاعات گرگان فناوری اطلاعات و ارتباطات فورم دانشجويان IT مشهد قوانين تجارت، کسب و کار و سرمايه گذاري كاردانان کارگاه های مدیریت و فناوری اطلاعات کامپيوتر و فناوري اطلاعات کايزن کتاب های مديريت و فناوري اطلاعات کتابهای مدیریت و فناوری اطلاعات کتب رایگان کامپیوتری کمیته علمی مدیریت دولتی کنفرانس بانکداری الکترونیکی گـــــــروه آمـــوزش ابتدایــــی گروه مديريت پارس درگاه گروه مدیریت فناوری اطلاعات گشت و گذار در اینترنت لحظه ها را با تو بودن 2 لیست قیمت ماني ثابت ماهنامه عصر فناوري اطلاعات متدولوژی شش سیگما محصولات و خدمات فناوری اطلاعات مدرسه هوشمند ایرانی مدل های موفقیت در مدیریت مديران برتر مديرستان مديريت بازرگاني مديريت تحول مديريت حلقه مفقوده مديريت دانش مديريت دانش سازماني مديريت صنايع و بهره وري مديريت کيفيت مديريت منابع انساني مديريت نوين مدیران ایران مدیریت بانکداری الکترونیکی مدیریت برتر مدیریت تجارت الکترونیک مدیریت تحول مدیریت دانش مدیریت روابط عمومی الکترونیکی مدیریت زنجيره تأمين مدیریت نگهداری و تعمیرات برپایه تجارت مدیریت نوین مرکز مشاوره مديريت مشاغل مدیریت و فناوری اطلاعات مطالب جالب پيرامون مديريت مقالات انجمن علمی مدیریت بازرگانی مقاله های علمی درباره مدیریت و اموزش مهندس عماد هنرپرور مهندسي صنايع مهندسي صنايع و مقالات دروس آن مهندسی صنايع تهران جنوب مهندسی صنایع مهندسی صنایع نشتی از افکار روزانه نگاهی بر تجارت اينترنتی نوین بانک هنر هشتم هوش مصنوعي وب سايت شخصي فرنود حسني وب نوشته های...از شهرستان دشتی وبلاگ اميد جهانشاهی وبلاگ شخصی فرنود حسنی وبلاگ فرزاد حسنی وبلاگ کارکنان بانک صادرات وبلاگ گروهی کتابداران ایران ویوان نیوز(اخبار برند) اخبار برند برند نرم افزار تولید خبرنامه الکترونیکی نرم افزار تولید خبرنامه الکترونیکی نرم افزار ارسال ایمیل گروهی نرم افزار تولید خبرنامه الکترونیکی، ایمیل مارکتینگ و ارسال ایمیل گروهی پرداخت قبض جریمه پرداخت قبض پرتال زیگور طراح قالب