فرنود حسنی
تماس با من
پروفایل من
نویسنده (های) وبلاگ فرنود حسنی
آرشیو وبلاگ
      مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات (IT Management)
نویسنده: فرنود حسنی - دوشنبه ٥ دی ۱۳٩٠

نمایشگاه تخصصی اینترنت با هدف توسعه کاربردی و ارتقا دانش عمومی برای بهره برداری از فناوری ها و ابزارها برگزار می شود.

به گزارش ویوان نیوز, نخستین نمایشگاه تخصصی اینترنت در تابستان سال 1391 و با حضور قوی ترین برندهای ارایه دهنده خدمات اینترنتی و همچنین شرکت های نرم افزاری ارایه دهنده راه حل های مبتنی بر اینترنت برگزار می شود.

گفتنی است این نمایشگاه در چند محور عمده با موضوعات زیرساخت های اینترنت, اینترنت و تجارت, اینترنت و آموزش, اینترنت و تلفن همراه, اینترنت سیار, اینترنت و زندگی, اینترنت و خدمات از راه دور, اینترنت و دورکاری و... برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است به زودی شرایط عرضه غرفه ها و جذب حامیان مالی از طریق وب سایت رسمی نمایشگاه معرفی خواهد شد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های  2220600-0919 و 4844401-0936 تماس حاصل فرمایند.

 




نویسنده: فرنود حسنی - دوشنبه ٥ دی ۱۳٩٠

ویوان نیوز- مدتی است که یکی از مدل های تجارت الکترونیکی در ایران با اقبال و توجه خوبی از سوی شرکت ها و مردم مواجه شده است و شاهد هستیم که سایت های زیادی در 6 ماهه اخیر راه اندازی شده اند.
خرید گروهی اولین بار توسط سایت گروپن راه اندازی شد. در این نوع خرید کالایی با تخفیف بسیار بالا برای مدت محدودی برای فروش بر روی سایت قرار می گیرد و اگر تعداد مشخصی از بازدیدکنندگان سایت از آن کالا سفارش دهند، آن سفارش قطعی شده و کالاهای سفارش داده شده برای خریداران ارسال می شود.
بدین ترتیب وقتی بازدیدکننده با تخفیف 70درصدی کالایی روبرو می شود چون می داند برای اینکه بتواند آن کالا را بخرد باید تعداد مشخصی سفارش ثبت شود، سعی می کند دوستان و آشنایان خود را نیز راضی به خرید از این سایت کند. بدین ترتیب سایت هم به سرعت معروف شده و بازدیدکننده های زیادی خواهد داشت. از طرفی تامین کنندگان کالا و خدمات به جای اینکه هزینه های تبلیغات برای چاپ بروشور و یا تبلیغات تلویزیونی پرداخت کنند با ددادن تخفیف به کالای عرضه شده در این سایت ها باعث اثر بخش شدن بودجه های تبلیغاتی خود می شوند. بنا بر یک اصل اساسی در فروش، احتمال خرید کالا توسط فردی که یک بار آن کالا را خریده است بسیار بیشتر از فردی است که تا به حال هیچ خریدی نکرده است. طبق آمار اعلام شده بیش از 90 درصد از کسب و کارهایی که در سایت گروپن کالا ارائه کرده اند دوباره درخواست ارائه کالای خود در این سایت را داشته اند.

این روزها در ایران نیز شاهد راه اندازی چند سایت خرید گروهی آن هم تقریبا همزمان هستیم. در این نوشته به معرفی 4 سایت خرید گروهی ایرانی خواهیم پرداخت.

شما علاقه مندان به خرید کالا و خدمات می توانید با استفاده مداوم از سایت های خرید گروهی یا همان تخفیف گروهی هزینه های سبد خانوار خود را پایین بیاورید و تجربه جدیدی را در دنیای تجارت الکترونیک برای خود رقم بزنید. در برخی از این سایت ها بعضی کالاها و خدمات با درصد تخفیف های غیر قابل باور قابل خرید هستند.
ویوان نیوز امیدوار است کلیه سایت های تخفیف گروهی بتوانند با هدف کاهش هزینه ها برای مشتریان زمینه ساز رونق کسب و کار ها و همچنین ارتقا سطح زندگی مشتریان باشند.
در زیر می توانید فهرست برندهای مطرح این حوزه را مطالعه کنید و برای اشنایی بیشتر به آنها سر بزنید.

 

1- نت برگ www.netbarg.com
2- آفچی www.offchi.com
3- پوژار www.poojar.ir
4- جی بن www.gbon.ir
5- تخفیفان www.takhfifan.com
6- هم خرید www.hamkharid.com
7- تخفیف یاب www.takhfifyab.ir
8- هم بن www.hambon.com
9- خرید گروهی www.kharidgoroohi.com
10- گروپ شاپ www.groupshop.ir
11- مینی بها www.minibaha.com
12- ایروپن www.iroopon.com
13- خرید گروهی www.kharidgoroohi.com
14- کوپونستان www.koponestan.com
15- گروپ بای www.groupbuy.ir
16- بایکس www.buyex.ir
17- حراجکده www.harajkadeh.com

 




نویسنده: فرنود حسنی - دوشنبه ٥ دی ۱۳٩٠

نخستین همایش باشگاه مشتریان با دو رویکرد علمی و کاربردی در اوایل سال 1391 و در شهر تهران برگزار خواهد شد.
به گزارش ویوان نیوز به نقل از دبیر اجرایی این همایش؛ با توجه به توسعه فضای رقابتی در عرصه کسب و کار و همچنین لزوم سنجش و ارتقا سطح وفاداری مشتریان در شرکت ها ضروری است تا سازمان ها با نگاهی تازه وارد عرصه رقابت شوند و برنامه های جدیدی برای مراقبت و حفظ مشتریان داشته باشند.

فرنود حسنی دبیر اجرایی این همایش با بیان این مطلب افزود نخستین همایش باشگاه مشتریان قصد دارد با بررسی ابعاد کاربردی راه اندازی باشگاه های مشتریان برای حفظ و توسعه بازار برندها زمینه را برای آشنایی مدیران ایرانی با تجارب کاربردی شرکت های بین المللی را فراهم کند.

وی همچنین اشاره کرد در این همایش انواع ابزارها و محصولات نرم افزاری و همچنین راه حل های پیاده سازی باشگاه مشتریان برای برندها در حوزه های مختلف کسب و کار ارایه خواهد شد.

حسنی هدف از برگزاری این همایش را پاسخ به درخواست مکرر صاحبان برندها برای آشنایی بیشتر با این مفهوم نوپا و رو به رشد در کشور عنوان کرد و اظهار داشت این همایش می تواند نقش موثری در برداشت صحیح برندهای ایرانی در آگاهی از کارکردهای مدل های گوناگون باشگاه مشتریان در ساختار کسب و کار آنها داشته باشد.

از جمله محوزهای همایش می توان به  آشنایی با نرم افزارهای راه اندازی باشگاه مشتریان, کمپین های تبلیغاتی در باشگاه ها, نقش مدیریت ارتباط با مشتریان در باشگاه مشتریان, نقش مراکز تماس در باشگاه مشتریان, کارکردهای باشگاه مشتریان در وفادارسازی و... می توان اشاره کرد.

دبیر اجرایی نخستین همایش باشگاه مشتریان از مدیران برندها, اساتید و صاحب نظران و متخصصان و شرکت های دارای محصولات و راه حل های کاربردی برای توسعه باشگاه مشتریان دعوت کرد تا با دبیرخانه کنفرانس مشارکت کنند.

علاقه مندان می توانند از نشانی farnoodhasani@gmail.com برای تماس با ایشان استفاده کنند. همچنین وب سایت همایش به نشانی www.customer-club.com به زودی در اختیار علاقه مندان خواهد بود.

 




مطالب اخیر ما چطور کار می‌کنیم؟ راهنمای پرداخت قبض جریمه و سایر قبوض کاش همه مثل شیر کار کنیم شکل گیری مفهوم جدیدی از اسپانسری ورزشی در حمایت بانک سامان از والیبال ملی موردکاوی راهبردهای بانک سامان در عرصه مسئولیت‌های اجتماعی نقش کارکنان بانک در تحقق و رشد EPS روند آینده رقابت و تقسیم بازار در نظام بانکی ایران بانکداری در شبکه های اجتماعی استاندارد بین‌المللی20071 ISO/IEC چالش‌های سودآوری و رشد در سازمان‌های قائم به ذات
کلمات کلیدی وبلاگ بانکداری الکترونیکی (٢٠) مدیریت فناوری اطلاعات (۱٤) ایران (٧) مدیریت (٦) بانک (٦) برند (٥) برندسازی (٥) شبکه اجتماعی (٤) امنیت اطلاعات (٤) تجارت الکترونیکی (٤) اینترنت (٤) معرفی کتاب (٤) بازاریابی (٤) تبلیغات (۳) بانک سامان (۳) مدیریت ارتباط با مشتریان (۳) آموزش فناوری اطلاعات (۳) باشگاه مشتریان (٢) والیبال (٢) مسئولیت اجتماعی (٢) آینده نگری (٢) روابط عمومی (٢) نوروز (٢) مدیریت استراتژیک (٢) وب سایت (٢) استخدام (٢) اپل (٢) فناوری اطلاعات (٢) سازمان (٢) اقتصاد (٢) نمایشگاه (٢) هویت بصری برند (٢) ویوان نیوز (٢) re-branding (۱) نرم افزار خبرنامه الکترونیکی (۱) زنجیره تامین (۱) پرسپولیس (۱) پروژه (۱) فناوری (۱) گوگل (۱) بیمه (۱) آزادی (۱) ایرنسل (۱) انسان (۱) سود (۱) گردشگری الکترونیک (۱) رسانه های دیجیتال (۱) میهن (۱) پیام نوروزی (۱) دانمارک (۱) شبکه (۱) موتورهای جستجو (۱) زبان فارسی (۱) کسب وکار (۱) قبض (۱) brand (۱) قبض جریمه (۱) مسئولیت پذیری (۱) آینده پژوهی (۱) تخفیف (۱) سخت افزار (۱) ارسال ایمیل گروهی (۱) داده کاوی (۱) سهام (۱) هوش تجاری (۱) بانکداری (۱) استراتژی (۱) موبایل (۱) الکامپ (۱) پرداخت قبض (۱) استیو جابز (۱) eps (۱) جابز (۱) نشان تجاری (۱) بازاریابی ایمیلی (۱) بانک آینده (۱) ویوان فیس (۱) vivanface (۱) سمپلینگ (۱) حقوق فناوری اطلاعات (۱) شهرت نام تجاری (۱)
دوستان من Iran Brand News Iran Market News اخبار IT اخبار اقتصادی ایران آذر آموزش ارتباطات و مدیریت رسانه ارزش افزوده استخدام و کاریابی آگهی رایگان آموزش تجارت الکترونيک آموزش زبان انگلیسی آموزش مديريت فناوري اطلاعات ايران آي تي ايران جديد ايران مهر ايزو 9000 آينده نگر برندسازی (Branding) به انديش پایگاه جامع اطلاع رسانی مدیران پندهای مدیریت و فناوری اطلاعات تولید ناب جدیدترین اخبار فناوری اطلاعات چهارراه تبليغات خاطرات يک مدير دانشجويان IT تهران جنوب دانشجويان IT شيراز دانشجويان IT صنعتي شريف دانشجويان IT قزوين دانشجويان IT مشهد دانشجويان ايراني هلند دانشجويان فناوری اطلاعات بيرجند دکتر بزرگمهر دنياي مجازي راه حلی برای آینده راهنمای خرید کالا و خدمات روزنامه فناوران اطلاعات روزنوشت رویدادهای مدیریت و فناوری اطلاعات زرتشت زمان بی کرانه، ايران جاودانه سامانه آموزش الکترونیکی رهنما سايت و موتورهاي جستجو سورس کد سينا ديلي شرکت فناوری اطلاعات سامان شوش سيتي صنایع ۸۴ علمي و پژوهشي فرهنگ سازمانی فرهنگ لغات مدیریت و فناوری اطلاعات فرهنگ، مدیریت، و کسب و کار در ایران فناوري اطلاعات فناوری اطلاعات گرگان فناوری اطلاعات و ارتباطات فورم دانشجويان IT مشهد قوانين تجارت، کسب و کار و سرمايه گذاري كاردانان کارگاه های مدیریت و فناوری اطلاعات کامپيوتر و فناوري اطلاعات کايزن کتاب های مديريت و فناوري اطلاعات کتابهای مدیریت و فناوری اطلاعات کتب رایگان کامپیوتری کمیته علمی مدیریت دولتی کنفرانس بانکداری الکترونیکی گـــــــروه آمـــوزش ابتدایــــی گروه مديريت پارس درگاه گروه مدیریت فناوری اطلاعات گشت و گذار در اینترنت لحظه ها را با تو بودن 2 لیست قیمت ماني ثابت ماهنامه عصر فناوري اطلاعات متدولوژی شش سیگما محصولات و خدمات فناوری اطلاعات مدرسه هوشمند ایرانی مدل های موفقیت در مدیریت مديران برتر مديرستان مديريت بازرگاني مديريت تحول مديريت حلقه مفقوده مديريت دانش مديريت دانش سازماني مديريت صنايع و بهره وري مديريت کيفيت مديريت منابع انساني مديريت نوين مدیران ایران مدیریت بانکداری الکترونیکی مدیریت برتر مدیریت تجارت الکترونیک مدیریت تحول مدیریت دانش مدیریت روابط عمومی الکترونیکی مدیریت زنجيره تأمين مدیریت نگهداری و تعمیرات برپایه تجارت مدیریت نوین مرکز مشاوره مديريت مشاغل مدیریت و فناوری اطلاعات مطالب جالب پيرامون مديريت مقالات انجمن علمی مدیریت بازرگانی مقاله های علمی درباره مدیریت و اموزش مهندس عماد هنرپرور مهندسي صنايع مهندسي صنايع و مقالات دروس آن مهندسی صنايع تهران جنوب مهندسی صنایع مهندسی صنایع نشتی از افکار روزانه نگاهی بر تجارت اينترنتی نوین بانک هنر هشتم هوش مصنوعي وب سايت شخصي فرنود حسني وب نوشته های...از شهرستان دشتی وبلاگ اميد جهانشاهی وبلاگ شخصی فرنود حسنی وبلاگ فرزاد حسنی وبلاگ کارکنان بانک صادرات وبلاگ گروهی کتابداران ایران ویوان نیوز(اخبار برند) اخبار برند برند نرم افزار تولید خبرنامه الکترونیکی نرم افزار تولید خبرنامه الکترونیکی نرم افزار ارسال ایمیل گروهی نرم افزار تولید خبرنامه الکترونیکی، ایمیل مارکتینگ و ارسال ایمیل گروهی پرداخت قبض جریمه پرداخت قبض پرتال زیگور طراح قالب