فرنود حسنی
تماس با من
پروفایل من
نویسنده (های) وبلاگ فرنود حسنی
آرشیو وبلاگ
      مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات (IT Management)
نویسنده: فرنود حسنی - دوشنبه ٢٥ مهر ۱۳٩٠

بسیاری معتقدند که نقش مدیران ارشد در موفقیت یا شکست شرکت‌ها کلیدی است. وب سایت memeburn ۱۴ مدیر موفق و ناموفق را در کنار هم معرفی کرده است

مرگ استیو جابز مانند زندگی‌اش، دنیای تکنولوژی را دستخوش تغییر و تحولات مختلفی کرده است. در حالی از مرگ بنیانگذار محبوب شرکت Apple تنها دوازده روز می‌گذرد، اما همچنان اخبار مربوط به زندگی و مرگش در رسانه‌های مختلف جالب توجه هستند. تا قبل از مرگ استیو جابز شاید انتخاب بهترین و بدترین مدیران شرکت‌های تکنولوژی کار چندان ساده‌ای نبود، حالا اما بسیاری از رسانه‌ها با قاطعیت تیتر زدند: بهترین مدیر تکنولوژی دنیا مرد. شاید به همین دلیل هم باشد که وب‌سایت memeburn.com به تازگی دست به انتخاب بهترین و بدترین مدیران عامل شرکت‌های تکنولوژی جهان زده است. فهرست انتخاب این وب‌سایت شامل هفت مدیر تکنولوژی در دسته بهترین‌ها و هفت مدیر دیگر در دسته بدترین‌ها است که آنها را در زیر می‌خوانیم:
بهترین‌ها
استیو جابز از Apple: بسیاری از کارشناسان علوم مدیریتی بهترین مدیران تکنولوژی را کسانی می‌دانند که بیشترین تحولات را در این عرصه ایجاد کرده‌اند. با این تعریف، انتخاب استیو جابز به عنوان بهترین مدیر تکنولوژی جهان چندان هم دور از ذهن نخواهد بود.

 او در دهه هفتاد میلادی پرفروش‌ترین کامپیوتر یعنی Apple II را در آن زمان طراحی و تولید کرد. او بعد از بازگشت دوباره به شرکت Apple از سال 1997 تا تنها یک ماه قبل از مرگش به عنوان مدیر عامل این شرکت فعالیت کرد و نوآوری‌ها و موفقیت‌های مختلفی را برای آن به همراه آورد. محصولاتی مانند iPod، iPhone، iMac و iPad شاید بهترین تعبیر برای نوآوری و موفقیت‌های استیو جابز در Apple باشند. حالا این وظیفه سنگین به عهده «تیم کوک» گذاشته شده است. این در حالی است که بسیاری از طرفداران Apple به عنوان پیشروترین شرکت جهان معتقدند بعد از مرگ استیو جابز دوران طلایی این شرکت هم به پایان رسیده است.
بیل گیتس از Microsoft: او مانند استیو جابز یکی از بهترین دانشجویان اخراجی از دانشگاه‌های ایالات متحده بود که توانست انقلاب بزرگی را در دنیای تکنولوژی به وجود بیاورد؛ تحولی چشمگیر در عرصه پردازش‌های کامپیوتری شخصی. او از زمان آغاز به کار Microsoft در سال 1975 تا زمان بازنشستگی ساختگی‌اش در سال 2006 مسوولیت استراتژی تولید و بازاریابی محصولات این شرکت را به عهده داشت.

 


او با پشتکار زیاد سعی کرد حاکمیت شرکتش را در بازارهای مختلف به‌دست بیاورد و موفق هم شد. یکی از موفقیت‌های بزرگ او نجات Microsoft از اتهام نقض قوانین ضدانحصارطلبی در اواخر دهه 90 بود. ذکاوت بیل گیتس او را به ثروتی عظیم رساند تا برای سال‌های متمادی در جایگاه ثروتمندترین فرد دنیا قرار بگیرد. این در حالی است که مجیه تایم او را در فهرست موثرترین افراد در قرن 20 و 21 قرار داده است.
مارک زوکربرگ از Facebook: او مخترع شبکه‌های اجتماعی نبود، اما قطعا این شبکه‌ها را به یک پدیده فرهنگی اجتماعی بزرگ تبدیل کرده است. او کارش را از یک برنامه نویسی ساده در دانشکده آغاز کرد و حالا بعد از گذشت چند سال و البته پشت سر گذاشتن بسیاری از شکایت‌های قانونی با سرمایه‌ای برابر 13 میلیارد دلار در دسته جوان‌ترین ثروتمندان جهان قرار گرفته است.


ساتورو ایواتا از Nintendo: در حالی که این شرکت در سال‌های اخیر جایگاه خوبی در بازار کنسول‌های بازی‌های کامپیوتری پیدا کرده است، کارشناسان و تحلیلگران این بازار موفقیت آن را به خاطر حضور رییس این شرکت می‌دانند. او چهارمین مدیر این شرکت است که کمک کرد درآمد Nintendo در سال 2002 افزایش 41 درصدی را تجربه کند.

 ایواتا در طول مدیریتش محصولاتی مانند Wii و DS را که موفق‌ترین کنسول‌های بازی جهان هستند، به بازار عرضه کرده است.
جونگ یونگ یون از Samsung: او از سال 1996 تا 2008 مدیر عامل شرکت بزرگ Samsung بوده است.

 

 

در این مدت این شرکت موفقیت‌های زیادی در بازارهای مختلف به‌دست آورد. او درست در زمانی که Samsung در حال ورشکستگی بود تغییرات جالبی را در این شرکت ایجاد کرد. برای این کار او ابتدا جلسات و نشست‌های تشریفاتی را حذف کرد، بخش قابل توجهی از سهام شرکت را فروخت، نیمی از معاونت‌های اداری را اخراج کرد و در نهایت سقف حقوق و دستمزد افراد را کاهش داد. به این ترتیب Samsung به‌دست یون نجات پیدا کرد. حالا این شرکت به عنوان یکی از قوی‌ترین برندهای دنیای تکنولوژی در جهان شناخته می‌شود.
مارک هوارد از HP: اگرچه او به خاطر یک رسوایی اخلاقی از شرکت HP اخراج شد؛ اما همیشه به عنوان یکی از موفق‌ترین مدیران تکنولوژی در تاریخ این صنعت باقی خواهد ماند. در زمان مدیریت او بود که این شرکت به پرفروش‌ترین تولیدکننده کامپیوترهای شخصی از جمله کامپیوترهای رومیزی و لپ‌تاپ از سال 2007 تا حالا تبدیل شد. این در حالی بود که سهم  این شرکت در بازار پرینترها هم در این مدت افزایش چشمگیری داشته است. حتی در شرایط بحران اقتصادی در نیمه سال 2008 هم HP شاهد افزایش میزان فروش خود تا 6 درصد بود.


رید هاستینگز از Netflix: این شرکت در اصل یک عرضه کننده فیلم‌های DVD با استفاده از پست بوده است؛ اما با رشد استفاده از اینترنت حالا به یک عرضه کننده محتوای چند رسانه‌ای آنلاین تبدیل شده است. در واقع این کاری بود که هاستینگز برای همراه شدن با آینده تکنولوژی در این شرکت انجام داد تا او را به یک مدیر افسانه‌ای برای Netflix تبدیل کند.


بدترین‌ها
جاناتان شوارتز ازSun Microsystems: این شرکت با وجود ارزش 4/7 میلیارد دلار از ضعف مدیریتی بزرگی به نام شوارتز بهره می‌برد. او از سال 2006 به این شرکت آمد تا سلسله شکست‌های این شرکت را آغاز کند که مهم‌ترین این شکست‌ها از دست دادن سهم بازار در زمینه سرورهای تجاری به شرکت HP بود. این موضوع بحران مالی و بالاخره اخراج گروهی از کارمندان را به دنبال داشت. در نهایت او مجبور به کناره‌گیری از این شرکت با تنها یک پست در شبکه اجتماعی توییتر شد.


جورج شاهین از Webvan.com: او اگرچه یک مشاور تجاری حرفه‌ای بود اما هرگز نتوانست در حوزه تکنولوژی موفق باشد.


خرده فروشی آنلاین او که محصولات مورد نیاز کاربران را تنها در سه دقیقه به دستشان می‌رساند خیلی زود و در سال 2001 ورشکست شد.
این شرکت اما ارزشی برابر 5/1 میلیارد دلار داشته و در روزهای آخر کار خود مجبور به اخراج بیش از 4500 نفر از کارمندانش شد.
جان اسکولی از Apple: او از سال 1983 تا 1993 به عنوان مدیر عامل شرکت Apple فعالیت می‌کرد؛ دوره‌ای که از آن به عنوان دوره سیاه غیبت استیو جابز یاد می‌شود.


او سعی داشت ایده‌های جابز را الگوبرداری کند، اما حتی در این کار هم موفق نبود تا در نهایت مجبور به استعفا شد تا جابز جای او را گرفته و این شرکت را دوباره زنده کند.
اکارد پفیفر از Compaq: او از سال 1991 تا 1998 مدیریت این شرکت را به عهده داشت. Compaq که زمانی دومین شرکت بزرگ تولید کننده کامپیوترهای شخصی بود به خاطر ضعف مدیریتی پفیفر رو به ورشکستگی رفت.


اد زاندر از Motorola: مشکل زاندر دور بودن از فضای رشد تکنولوژی بود که در نهایت باعث شد شرکتش از ریتم تند بازار موبایل عقب بماند. او تکنولوژی 3G را خیلی دیرتر از شرکت‌های دیگر در محصولاتش به‌کار گرفت تا منتقدانش را راضی کند. همین کار او باعث شد شرکتش به رتبه سوم برترین تولید کنندگان بازار موبایل سقوط کند.


گری لوین از AOL: او همیشه به عنوان یکی از بدترین مدیران تکنولوژی جهان شناخته می‌شود، چون آینده این شرکت را با به هم زدن معامله خرید آن توسط شرکت بزرگ Time Warner یعنی معامله‌ای با ارزش 200 میلیارد دلاری خراب کرد.


گری فورسی از Sprint Nextal: اولین اشتباه بزرگ فورسی تلاش ناموفقش برای ادغام با شرکتی بزرگ‌تر بود. دومین  اشتباه بزرگ او خرید 5 میلیارد دلاری شرکت WiMax Network در سال 2007 بود که یک شرکت ناموفق در حوزه تکنولوژی به حساب می‌آمد.

 


نوشته: ندا لهردی

منبع: دنیای اقتصاد




نویسنده: فرنود حسنی - چهارشنبه ٢٠ مهر ۱۳٩٠

خدمات گروه ویوان در جهت برندسازی و ارتقا شهرت نام تجاری شرکت ها

( Total Solution in Branding )

گروه ویوان با بهره گیری از تیم های تخصصی مختلف و با استفاده از ظرفیت های گسترده اجرایی خدمات خود را در حوزه های روابط عمومی, بازاریابی, تبلیغات و مدیریت ارتباط با مشتریان به شرح زیر تقدیم می کند. 

  • اجرای پروژه های سمپلینگ محصولات (Sampling )
  • اجرای پروژه های تحقیقات بازاریابی
  • مشاوره و اجرای پروژه های برندسازی و ارتقا شهرت نام تجاری در محیط فیزیکی و اینترنتی (Branding )
  • ایده پردازی و اجرا در زمینه طراحی و گرافیک کلیه ملزومات تبلیغاتی شرکت ها
  • اجرای پروژه های طراحی و بسته بندی محصول
  • اجرای پروژه های نامگذاری محصولات و انتخاب نام برند, طراحی لوگو و کاراکتر های کسب و کار
  • برگزاری همایش های کوچک و بزرگ برای شرکت ها و سازمان ها
  • خدمات کامل چاپ  
  • طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی, دکوراسیون داخلی فروشگاه برندها
  • پوشش خبری دستاوردها, تولیدات, خدمات و رویدادهای برند شما
  • پوشش تبلیغاتی با هزینه ای مقرون به صرفه نسبت با هدف دسترسی به گروه های هدف و مشتریان سودآور
  • تهیه بولتن خبری و تبلیغاتی برای مانیتورینگ رسانه ای تمامی رقبا و بازارهای هدف به صورت چاپی و الکترونیکی
  • تولید ویژه نامه های اختصاصی و نشریات داخلی ویژه مشتریان برندها و ارسال آن به مشتریان برند
  • مشاوره و اجرای طرح های بازاریابی
  • تهیه و اجرای کمپین های تبلیغاتی
  • خرید فضای تبلیغاتی در روزنامه ها, تلویزیون, رادیو و سایت های اینترنتی با کمترین قیمت
  • راه اندازی سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM )
  • طراحی و راه اندازی سامانه باشگاه مشتریان (Customers Club )
  • راه اندازی مراکز تماس شبانه روزی با کمترین هزینه برای برندها (Call Center and Contact Center )
  • برگزاری کنفرانس های خبری (Press Conference ) و مراسم رونمایی محصول

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر, مشاهده نمونه فعالیت ها, آشنایی با فهرست مشتریان و برگزاری جلسات مشاوره و مذاکره می توانند موارد خود را با ایمیل info@vivannews.com ارسال فرمایند و یا با شماره تلفن های 88914469, 88914470 و یا همراه 09364844401 تماس حاصل فرمایند.

 




نویسنده: فرنود حسنی - یکشنبه ۱٧ مهر ۱۳٩٠

ویوان نیوز یا همان رسانه خبری برندهای برتر بازار ایران که تقریبا دو سالی از عمر فعالیت آن می گذرد امروزه به یکی از مهمترین منابع خبری مدیران برندها و شرکت ها و سازمان های معتبر ایرانی تبدیل شده است.

این سایت خبری که با هدف تقویت برندهای داخلی و ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی و همچنین آموزش و آگاهی صحیح عمومی نسبت به محصولات و برندهای مختلف بازار راه اندازی شده است توانسته در میان خیل عظیم مخاطبان اینترنت جایگاه ویژه ای را برای خود پیدا کند.

مخاطبان این سایت را مدیران روابط عمومی, تبلیغات, بازاریابی شرکت ها و همچنین مشتریان محصولات برندها تشکیل می دهند. این سایت دارای بخش های خبری عمومی و اختصاصی است که تقریبا در 30 سرویس مجزا به اطلاع رسانی می پردازد.

مهمترین ویژگی این سایت گستره کمی و کیفی مخاطبان است که به همین دلیل به عنوان رسانه اول اکثر برندها و شرکت ها شناخته می شود.

از جمله خدمات این سایت خبری ارایه خبرنامه الکترونیکی, ارایه مشاوره های تخصصی در حوزه ساخت و توسعه برند(برندسازی) و تهیه و اجرای طرح های تبلیغاتی است.

برای مشاهده این سایت می توانید به نشانی www.vivannews.com مراجعه فرمایید.

ویوان یک نام اصیل ایرانی به معنای رخشنده است و پس از جستجوهای بسیار روی نام های مختلف انتخاب شده است و تاکید بر شفافیت و درخشندگی اخبار و محتوایش دارد. علت اصلی شکل گیری چنین سایتی ضرورت توجه جدی تر و کاربردی تر به شرکت ها و سازمان هایی (به ویژه بخش خصوصی) است که با سعی و تلاش خود محصولات و کالاهایی را در بازار ایران تولید و عرضه می کنند ولی متاسفانه از سوی رسانه های نوشتاری و الکترونیکی حمایت مناسبی برای پوشش دقیق نسبت به دستاوردها و اطلاع رسانی کاربردی محصولات آنها در بین مشتریانشان نمی شود.

شعار سایت ویوان نیوز " رسانه برندهای برتر بازار ایران" است و سعی خواهیم کرد ضمن ارتباط دقیق با مدیران روابط عمومی و بازاریابی کانال شفافی را برای ارتباط دقیق و پایدار با مشتریان بازار هدف آنها فراهم کند.

تمامی علاقه مندان می توانند با ارسال اخبار خود به نشانی info@vivannews.com به معرفی خدمات و محصولات شرکت خود بپردازند.




نویسنده: فرنود حسنی - شنبه ۱٦ مهر ۱۳٩٠
استیو تا کنون مصاحبه های زیادی انجام داده .. حرف های بسیار الهام بخشی که او در ۱۵ سخنرانی خود زده است را دوست دارم در اینجا بنویسم
  • طراحی اون چیزی نیست که به نظر میرسه و ما فکر میکنم و طراحی چیزیه که نشون میده ما باید چگونه کار کنیم
  • معیار کیفیت برای بعضی از مردم فقط محیطی است که در آن زندگی میکنند ،‌ نه آرزوهایی که دارند
  • اگه من رو به عنوان اصلاح گر جهانی انتخاب کنند با چکش برای اینکار اقدام میکنم
  • تمایز بین رهبر و پیرو نوآوریست 
  • شما نباید از مشتری بپرسید که چی میخوان و به زور اون چیزی رو که میخوان بهشون بدید ، باید اون ها رو به سمت چیز های نو و جدید سوق بدید
  • گاهی اوقات شما فقط میخواید نوآوری کنید و نمیتوانید، کاری که میکنید اشتباه است . کار بهتر این است که برای حل مشکل خود به آن اعتراف کرده و از دیگران کمک بخواهید
  • تقریبا ، اپل و همچنین دل تنها کسانی هستند که فقط برای پول کار نمیکنند ، اون ها فقط و فقط برای نو آوری کار میکنند
  • بسیاری از شرکت های موفق کار خود را از کم به زیاد شروع کرده اند و شایدم این انتخاب درست باشه . انتخاب یک مسیر کاملا متفاوت از سایر مسیر هاست ، برای مثال ما همیشه بر این باور بودیم و هستیم که اگه در مقابل مشتریان یک محصول ایده آل و تمام استفاده رو بزاریم اون ها هم حاضر میشن سر کیسه رو شل کنن..
  • ما برای ساخت محصول بعدیمون سه سال وقت داشتیم ، برای همین از مشتریامون پرسیدیم چه چیزی رو نیاز دارن و همچنین چه چیزو رو از ما میخوان و در نتیجه ما کامپیوتری رو ساختیم که بر حصب گفته های مردم بود و این کار تمام مشتریای ما رو خوشحال کرد ، منظور من اینه که نظر مشتری از همه چیز واجب تره
  • هیچ کس مردن را دوست ندارد ، حتی افرادی که معتقدن به بهشت میرن هم از مرگ فرار میکنن با این حال مقصد همه ی ما مرگه هیچ کس و ناکسی نتونسته از اون فرار کنه و به اعتقاد من این همون چیزیه که باید باشه ، چون مرگ بهترین اختراع زندگی و خداونده ، مرگ عامل تغییر در زندگیه ، پاک کردن دوباره ی ما از گناهان برای قدم گزاردن در راهی جدید ، بالآخره روزی نوبت شماهم میرسه ، ولی به تدریج ، به نوبت و طولانی ، برای همین نباید وقت رو از دست بدیم ، ببخشید که این صحبت ها رو میکنم ، اما حرف راست گفتن داره
  • هر بار در حالی که بک محصول، انقلابی به پا میکند و همه چیز را تغییر میدهد .. باید خوش شانس بود که در این راه قدم گزارد … اپل بسیار خوش شناس بوده که چندید محصول انقلابی را فقط برای خود و کار کنان خویش ثبت کرده است
  • اگر پول دار ترین آدم دنیا نیز بمیرد برای من مهم نیست …. برای من مهم اینه وقتی به رختخواب برم که کار بسیار مهمی در طول روز انجام داده باشم
  • نوآوری به چیزی بیشتر از پول و ثروت ختم میشود . هنگامی که اپل روی کار آمد ، آی بی ام در حال سودجویی بیشتر بود … نوآوری اینه که مردم به رهبری شما ایمان داشته باشند و شما رو قبول کنند
  • من از موفقیت مایکروسافت غمگین شدم — من هیچ مشکلی با اون ها ندارم ، اون ها توی قسمت های متعددی موفقن . مشکل من اینه که اونها سه برابر نرخ روز جهان محصولاتشون رو میفروشن



نویسنده: فرنود حسنی - شنبه ۱٦ مهر ۱۳٩٠

عصر روز جمعه برای بازدید از نمایشگاه رسانه های دیجیتال به مصلی رفتم . هوای خنک پاییزی و خیابان های خلوت نوید یک بعد از ظهر خوب را می داد.

این نمایشگاه که به همت وزارت ارشاد برگزار می شود پنجمین سال خود را پشت سر می گذارد. نمایشگاه آنطور که گفته می شد در 9 هزار متر مربع و غرفه های متعددی که با بی نظمی کنار هم چیده شده بودند بر پا شده بود اما ضعف های آشکار و متعدد و گاه مکرر این نمایشگاه در طول سال های گذشته و امسال همچنان بر پیکره این رویداد بزرگ ضربه وارد می کند.

نمایشگاه رسانه های دیجیتال در نگاه اول به فضای بسیار شلوغ و پیجیده ای می ماند که شرکت ها و ارگان های حاضر در آن بی هیچ نظم و قاعده ای به فعالیت مشغول هستند یکی کتاب می فروشد و دیگری سی دی, یکی از آشپزی و دیگری از آموزش نجوم

صدای کر کننده موسیقی در غرفه ها نیز در جای خود برشلوغی این فضا می افزاید. غرفه ای 9 متری با دو باند تقریبا یک متری در ورودی غرفه و صدای مهیب موسیقی توجه من را جلب کرده مانده ام که غرفه دار با این صدا چگونه پاسخ مردم را می دهد یا اصلا کسی تمایلی به نزدیک شدن به چنین غرفه ای را دارد؟

به نظر من به عنوان یک بازدید کننده ضعف عمده این نمایشگاه که بیشتر شبیه یک جمعه بازار مدرن است عدم انسجام محتوایی و ساختاری کار است به گونه ای که شاهد بودیم بسیاری از غرفه های باقی مانده یک روز قبل از برگزاری با تخفیف های تا 90 درصد عرضه شد بدون هیچگونه آمادگی و ارزیابی

شاید بهتر باشد عزیزان زحمتکش وزاتخانه برای سال بعد تدابیر بهتری بی اندیشتند و ظرفیت های خوب این نمایشگاه را با برنامه ریزی بهتر و دقیق تر ارتقا دهند تا نمایشگاه رسانه های دیجیتال حداقل در پوشش اهداف کیفی نیز موفق باشد.




نویسنده: فرنود حسنی - جمعه ۱٥ مهر ۱۳٩٠

صبح دیروز که در دفتر مجله عصر فناوری اطلاعات بودم به صورت اتفاقی متوجه شدم که استیو جابز خالق و ایده پرداز معروفترین سیب گاز زده دنیا ساعت 3 بامداد 5 شنبه 14 مهر از دنیا رفته...

راستش خیلی ناراحت شدم چرا نمی دانم ولی اولین چیزی که به ذهنم خطور کرد این بود که واقعاً چقدر کار این دنیا عجیب و غریب شده که آدمی مثل من باید زنده بمونه و استیو جابز خوش فکر و خلاقی که رهبری یک سری از تحولات نوین دنیای امروز بشر را بر عهده داشته از این دنیا بره

واقعاً صد حیف و افسوس که مردی با این عظمت و بزرگی نگاه باید در دنیای ما نباشه...

من هیچ یک از محصولات سخت افزاری و نرم افزاری شرکت اپل را استفاده نکرده بودم اما بزرگترین چیزی که از این مرد به من رسید ابهت و دیسیپلین مدیریتی استیو جابز برای توسعه کسب و کار اپل و خلق محصولاتی بود که ذهن دنیا رو به سمت خودش منحرف کرد.

از ابهت این مرد در هنگام پرزنت محصولات جدید اپل لذت می بردم و خوشحالی و لذت و غرور حاصل از تلاش واقعی را در عمق نگاهش می دیدم و در چهره اش حس می کردم.

شاید به جرات بشه گفت جابز یکی از معدود آدم های این دنیاست که معنی مدیریت فناوری اطلاعات را به خوبی درک کرد و تونست ایده هاش رو به عمل تبدیل کنه

دنیای فناوری اطلاعات امروز یکی از بزرگترین الگوهای مدیریتی خودش را از دست داده و بعید می دونم به این زودی ها بشه برای همچین آدمی جایگزینی پیدا کرد.

به همه علاقه مندان به فناوری اطلاعات و به خصوص دوست داران اپل تسلیت عرض می کنم.




مطالب اخیر ما چطور کار می‌کنیم؟ راهنمای پرداخت قبض جریمه و سایر قبوض کاش همه مثل شیر کار کنیم شکل گیری مفهوم جدیدی از اسپانسری ورزشی در حمایت بانک سامان از والیبال ملی موردکاوی راهبردهای بانک سامان در عرصه مسئولیت‌های اجتماعی نقش کارکنان بانک در تحقق و رشد EPS روند آینده رقابت و تقسیم بازار در نظام بانکی ایران بانکداری در شبکه های اجتماعی استاندارد بین‌المللی20071 ISO/IEC چالش‌های سودآوری و رشد در سازمان‌های قائم به ذات
کلمات کلیدی وبلاگ بانکداری الکترونیکی (٢٠) مدیریت فناوری اطلاعات (۱٤) ایران (٧) مدیریت (٦) بانک (٦) برند (٥) برندسازی (٥) شبکه اجتماعی (٤) امنیت اطلاعات (٤) تجارت الکترونیکی (٤) اینترنت (٤) معرفی کتاب (٤) بازاریابی (٤) تبلیغات (۳) بانک سامان (۳) مدیریت ارتباط با مشتریان (۳) آموزش فناوری اطلاعات (۳) باشگاه مشتریان (٢) والیبال (٢) مسئولیت اجتماعی (٢) آینده نگری (٢) روابط عمومی (٢) نوروز (٢) مدیریت استراتژیک (٢) وب سایت (٢) استخدام (٢) اپل (٢) فناوری اطلاعات (٢) سازمان (٢) اقتصاد (٢) نمایشگاه (٢) هویت بصری برند (٢) ویوان نیوز (٢) re-branding (۱) نرم افزار خبرنامه الکترونیکی (۱) زنجیره تامین (۱) پرسپولیس (۱) پروژه (۱) فناوری (۱) گوگل (۱) بیمه (۱) آزادی (۱) ایرنسل (۱) انسان (۱) سود (۱) گردشگری الکترونیک (۱) رسانه های دیجیتال (۱) میهن (۱) پیام نوروزی (۱) دانمارک (۱) شبکه (۱) موتورهای جستجو (۱) زبان فارسی (۱) کسب وکار (۱) قبض (۱) brand (۱) قبض جریمه (۱) مسئولیت پذیری (۱) آینده پژوهی (۱) تخفیف (۱) سخت افزار (۱) ارسال ایمیل گروهی (۱) داده کاوی (۱) سهام (۱) هوش تجاری (۱) بانکداری (۱) استراتژی (۱) موبایل (۱) الکامپ (۱) پرداخت قبض (۱) استیو جابز (۱) eps (۱) جابز (۱) نشان تجاری (۱) بازاریابی ایمیلی (۱) بانک آینده (۱) ویوان فیس (۱) vivanface (۱) سمپلینگ (۱) حقوق فناوری اطلاعات (۱) شهرت نام تجاری (۱)
دوستان من Iran Brand News Iran Market News اخبار IT اخبار اقتصادی ایران آذر آموزش ارتباطات و مدیریت رسانه ارزش افزوده استخدام و کاریابی آگهی رایگان آموزش تجارت الکترونيک آموزش زبان انگلیسی آموزش مديريت فناوري اطلاعات ايران آي تي ايران جديد ايران مهر ايزو 9000 آينده نگر برندسازی (Branding) به انديش پایگاه جامع اطلاع رسانی مدیران پندهای مدیریت و فناوری اطلاعات تولید ناب جدیدترین اخبار فناوری اطلاعات چهارراه تبليغات خاطرات يک مدير دانشجويان IT تهران جنوب دانشجويان IT شيراز دانشجويان IT صنعتي شريف دانشجويان IT قزوين دانشجويان IT مشهد دانشجويان ايراني هلند دانشجويان فناوری اطلاعات بيرجند دکتر بزرگمهر دنياي مجازي راه حلی برای آینده راهنمای خرید کالا و خدمات روزنامه فناوران اطلاعات روزنوشت رویدادهای مدیریت و فناوری اطلاعات زرتشت زمان بی کرانه، ايران جاودانه سامانه آموزش الکترونیکی رهنما سايت و موتورهاي جستجو سورس کد سينا ديلي شرکت فناوری اطلاعات سامان شوش سيتي صنایع ۸۴ علمي و پژوهشي فرهنگ سازمانی فرهنگ لغات مدیریت و فناوری اطلاعات فرهنگ، مدیریت، و کسب و کار در ایران فناوري اطلاعات فناوری اطلاعات گرگان فناوری اطلاعات و ارتباطات فورم دانشجويان IT مشهد قوانين تجارت، کسب و کار و سرمايه گذاري كاردانان کارگاه های مدیریت و فناوری اطلاعات کامپيوتر و فناوري اطلاعات کايزن کتاب های مديريت و فناوري اطلاعات کتابهای مدیریت و فناوری اطلاعات کتب رایگان کامپیوتری کمیته علمی مدیریت دولتی کنفرانس بانکداری الکترونیکی گـــــــروه آمـــوزش ابتدایــــی گروه مديريت پارس درگاه گروه مدیریت فناوری اطلاعات گشت و گذار در اینترنت لحظه ها را با تو بودن 2 لیست قیمت ماني ثابت ماهنامه عصر فناوري اطلاعات متدولوژی شش سیگما محصولات و خدمات فناوری اطلاعات مدرسه هوشمند ایرانی مدل های موفقیت در مدیریت مديران برتر مديرستان مديريت بازرگاني مديريت تحول مديريت حلقه مفقوده مديريت دانش مديريت دانش سازماني مديريت صنايع و بهره وري مديريت کيفيت مديريت منابع انساني مديريت نوين مدیران ایران مدیریت بانکداری الکترونیکی مدیریت برتر مدیریت تجارت الکترونیک مدیریت تحول مدیریت دانش مدیریت روابط عمومی الکترونیکی مدیریت زنجيره تأمين مدیریت نگهداری و تعمیرات برپایه تجارت مدیریت نوین مرکز مشاوره مديريت مشاغل مدیریت و فناوری اطلاعات مطالب جالب پيرامون مديريت مقالات انجمن علمی مدیریت بازرگانی مقاله های علمی درباره مدیریت و اموزش مهندس عماد هنرپرور مهندسي صنايع مهندسي صنايع و مقالات دروس آن مهندسی صنايع تهران جنوب مهندسی صنایع مهندسی صنایع نشتی از افکار روزانه نگاهی بر تجارت اينترنتی نوین بانک هنر هشتم هوش مصنوعي وب سايت شخصي فرنود حسني وب نوشته های...از شهرستان دشتی وبلاگ اميد جهانشاهی وبلاگ شخصی فرنود حسنی وبلاگ فرزاد حسنی وبلاگ کارکنان بانک صادرات وبلاگ گروهی کتابداران ایران ویوان نیوز(اخبار برند) اخبار برند برند نرم افزار تولید خبرنامه الکترونیکی نرم افزار تولید خبرنامه الکترونیکی نرم افزار ارسال ایمیل گروهی نرم افزار تولید خبرنامه الکترونیکی، ایمیل مارکتینگ و ارسال ایمیل گروهی پرداخت قبض جریمه پرداخت قبض پرتال زیگور طراح قالب