فرنود حسنی
تماس با من
پروفایل من
نویسنده (های) وبلاگ فرنود حسنی
آرشیو وبلاگ
      مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات (IT Management)
نویسنده: فرنود حسنی - پنجشنبه ۱٥ تیر ۱۳٩۱

آیا دوست داشتید مدیر یا خالق یکی از برندهای مشهور دنیا باشید؟ آیا دوست داشتید نام شما به عنوان صاحب یک برند بر روی محصولاتی که حاصل ایده و خلاقیت خودتان بود قرار می گرفت و شهرت جهانی پیدا می کرد؟ آیا دوست داشتید چایی بود که شما به صورت لحظه ای از اخبار برندهای مورد علاقه خود در زمینه پوشاک, خودرو, ورزش, لوازم آرایشی و بهداشتی و... آگاه می شدید؟ آیا می دانید چگونه می توانید شرکت خود را به یک برند مشهور تبدیل کنید و یا برند خود را به یک نام تجاری محبوب و مشتریانتان را به مشتریانی راضی و وفادار تبدیل کنید؟

 آیا دوست دارید اخبار تخفیف ها و فروش فوق العاده برندهای مشهور را قبل از اینکه دیگران متوجه آن شوند بدانید؟ آیا مایل هستید که اخبار فعالیت های رقبای خود را به سادگی مانیتور کنید و بر اساس آن اخبار راهبردهای رقابتی خود را تدوین کنید. خبر خوبی برابتان داربم. بدانید که هسته اولیه تمام آنچه شما به عنوان یک مدیر, کارشناس یا حتی مشتری یک برند نیاز دارید در یک پایگاه خبری بزرگ شکل گرفته است.

داستان ما درباره تاسیس نخستین پایگاه اطلاع رسانی تخصصی اخبار برندهای ایرانی است که با نام ویوان نیوز و با هدف حمایت از برندها و شرکت های ایرانی در بهار سال 1389 فعال شد و در حال حاضر به عنوان مشاور برندینگ و مشاور رسانه ای برای بیش از 50 برند فعال در بازار ایران در حال فعالیت است. برندهایی که در این مدت با بهره گیری از ظرفیت های گسترده ویوان نیوز توانسته است بر روی فرآیندهای اطلاع رسانی و ایجاد شهرت نام تجاری محصولات و خدمات خود موفقیت های چشمگیری داشته باشند و فروش خود را نیز ارتقا دهند.

ویوان نیوز با تشکیل تیمی حرفه ای از فعالان عرصه تبلیغات و برندینگ و همچنین روزنامه نگاران با سابقه و جوان آشنا با بازار ایران و با فراهم کردن زیرساخت های مناسب برای تجمیع اخبار تخصصی و حرفه ای مربوط به شرکت ها و کسب و کارها زمینه آشنایی بیشتر مردم ایران را با ظرفیت ها و توانمندی های داخلی فراهم کرده است.

ویوان نیوز با فعالیت جدی روی 32 سرویس خبری مختلف و ارایه مطالب کاربردی در قالب راهنمای خرید از برندها, راهنمای استفاده از برندها, اخبار تخفیف و فروش فوق العاده برندها, اخبار قرعه کشی و جشنوارها, معرفی مدیران برندها, استخدام در برندها و...توانسته است ترکیب بسیار کاملی را از نیازهای برندها و مشتریانشان را در کنار هم فراهم نماید و خود را تبدیل به تنها رسانه برندهای بازار ایران کند.

ویوان یک نام اصیل ایرانی به معنای رخشنده است و شعار ویوان نیوز " رسانه برندهای برتر بازار ایران" است. در حال حاضر ویوان نیوز به صورت روزانه میزبان 12000 نفر از
مدیران و متخصصان شرکت های برتر بازار ایران و همچنین مشتریان برندهای مختلف است و از جایگاه بسیار خوبی در میان سایت برتر فارسی زبان برخوردار است. ویوان نیوز با دو سیاست مثبت اندیشی و کاربردی بودن تلاش کرده است در تمام اخبار و مطالب خود نگاه حمایتی و مفید بودن برای مخاطب را لحاظ کند .

شما نیز به عنوان یک شرکت تازه تاسیس یا برندی فعال در بازار می توانید از خدمات رسانه ای و مشاوره ای ویوان نیوز برای ارتقا شهرت نام تجاری خود استفاده کنید. برای تماس با مدیران ویوان و کسب مشاوره ای تخصصی لازم برای ساختن یک برند و یا تقویت نام تجاری خود در بازار رقابتی امروز و یا معرفی خدمات و محصولات خود می توانید ضمن بازدید از www.vivannews.com با نشانی info@vivannews.com در ارتباط باشید.

 




نویسنده: فرنود حسنی - دوشنبه ۱٢ تیر ۱۳٩۱
لینک های زیر مربوط به سایت های دانشگاه هایی است که به صورت رایگان پایان نامه های خود را در اختیار دانشجویان قرار می دهد. امیدوارم مورد استفاده قرار بگیرد.
 
 
 
 



تز کامل دانشگاهای شمال اورپا

http://www.diva-portal.org/index.xsql?lang=en

تزهای دانشگاه Texas بطور رایگان

http://txspace.tamu.edu/handle/1969.1/2

رساله ها و پایان نامه های دانشگاه MIT

http://dspace.mit.edu/handle/1721.1/7582

دانلود پایان نامه های دانشگاههای استرالیا

http://adt.caul.edu.au

دانلود پایان نامه های دانشگاه سوئد



نویسنده: فرنود حسنی - دوشنبه ۱٢ تیر ۱۳٩۱

فرنود حسنی، کارشناس ارتباطات و اطلاعات، معتقد است نگاه جدی دانشجویان به رشته فناوری اطلاعات، استفاده از کتاب‌های الکترونیک در دانشگاه‌ها و کاربردی و بومی کردن کتا‌ب‌های رشته فناوری اطلاعات، مواردی هستند که می‌توانند موجب بهبود وضعیت رشته فناوری اطلاعات شوند.-
حسنی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، درباره وضعیت رشته فناوری اطلاعات در دانشگاه‌های کشور گفت: در سال‌های نخست که فناوری اطلاعات به عنوان یک رشته تخصصی و مستقل به دانشگاه‌های کشور راه یافته بود، وضعیت خوبی نداشت و منابع و استادان متخصص برای تدریس رشته‌ای که در دانشگاه‌ها تعریف شده بود نداشتیم. این وضعیت در این سال‌ها کمی بهتر شده و برخی استادان از خارج از کشور هم وارد ایران شده‌اند و مشغول انتقال آموخته‌هایشان هستند.

حسنی افزود: اساسا نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که منابع موجود در کشور کاملا به‌روز باشند زیرا دانش فناوری اطلاعات به طور مداوم در حال تغییر و تحول است و این انتقال دانش زمان‌بر است.

وی تدریس نشدن کتا‌ب‌های به‌روز را مشکل اصلی این رشته دانست و گفت: به‌روز نبودن سرفصل‌های درسی یکی از دلایلی است که منجر به این مشکل شده و یکی از راهکارهایی که می‌توان برای حل این مشکل ارایه داد بهره‌گیری از کتاب‌های الکترونیکی است.

این دانش‌آموخته دانشگاه شیراز، استفاده از کتاب‌های الکترونیکی را به دلیل هزینه و زمان تولید پایین، یکی از راه‌حل‌هایی دانست که می‌تواند بخشی از مشکلات پیش روی دانشجویان این رشته را برطرف کند.
 
حسنی درباره این موضوع گفت: استادان و دانشجوها باید به تدریج به کتاب‌های الکترونیکی عادت کنند، هرچند هنوز مشکلات زیرساختی زیادی برای رسیدن به این جایگاه مطلوب در کشور وجود دارد. برای مثال، ابزارهایی که سبب تسهیل مطالعه کتاب‌های الکترونیکی می‌شوند یا در ایران وجود ندارند و یا هزینه زیادی‌ را به قشر دانشجو تحمیل می‌کنند.

نبود قانون «حق مولف» مشکل دیگری بود که حسنی به آن اشاره کرد و گفت: متاسفانه نبود این قانون، سبب شده کتاب‌هایی که تولید می‌شوند به‌راحتی و بدون رعایت حق مولف، مورد سوءاستفاده قرار می‌گیرند.

مدیر انجمن مجازی مدیران فناوری اطلاعات ایران درباره کمیت کتاب‌های موجود در بازار کتاب توضیح داد: بیشتر آثار در این حوزه، ترجمه هستند و این گرایش به ترجمه، به دلیل این است که دانش فناوری اطلاعات، از ابتدا وارداتی بوده و ما مجبوریم از دانش روز دنیا بهره ببریم. از سویی باید توجه داشته باشیم که کتاب‌های تالیفی هم نتیجه‌‌ای از علم روز دنیا و ترجمه منابع غیرفارسی است.

این کارشناس ارتباطات و اطلاعات معتقد است با توجه به ماهیت این رشته و پیشرفتی که در آن شاهدیم، بهره‌گیری از آثار غیرفارسی و ترجمه هم می‌تواند بسیار مفید باشد. این ترجمه‌ها سبب می‌شوند گروه‌های بیشتری با این دانش آشنا شوند و کمبودهای رشته فناوری اطلاعات هم بیشتر مشخص شود.

به گفته حسنی، بین‌رشته‌ای بودن حوزه فناوری اطلاعات یک حُسن است و این موضوع سبب می‌شود دانش‌آموختگان این رشته با دایره گسترده‌تری از علم روز دنیا آشنا شوند.

توانایی تحلیل موضوعات این حوزه، یکی از ویژگی‌هایی است که حسنی معتقد است باید در دانشجوی رشته فناوری اطلاعات وجود داشته باشد. وی درباره این موضوع افزود: دانشجویان این رشته باید بتوانند چند موضوع را با هم تحلیل کنند و صرف این‌که کسی در دانشگاه در این رشته پذیرفته شود نمی‌تواند سبب موفقیت وی شود. دانشجوی این رشته که می‌خواهد در بخش نرم‌افزاری فعالیت کند باید دارای خلاقیت باشد و دانش گسترده‌ای نسبت به موضوعات پیدا کند.

مولف کتاب «آنچه مدیران فناوری اطلاعات باید بدانند» درباره نیاز جامعه دانشگاهی امروز گفت: این نیاز در بخش تالیف و ترجمه وجود دارد. من در ترجمه و نگارش کتاب‌ سعی دارم بر اساس کمبودهایی که در این حوزه احساس می‌کنم دست به انتخاب آثار بزنم. امروزه نیاز بازار، کتاب‌هایی است که در آن‌ها مطالبی کاربردی مطرح شده باشد.

وی افزود: این مطالب کاربردی باید با تحلیل و بومی‌سازی مطالب همراه شود. به عقیده من، ترجمه تمام بخش‌های یک کتاب گاه ممکن است مفید و لازم نباشد زیرا برخی مفاهیم در ایران کاربرد ندارند و قابل استفاده نیستند.

حسنی وضعیت کتابخانه‌های دانشگاه‌های مختلف را در حوزه کتاب‌های فناوری اطلاعات ضعیف دانست و گفت: دسترسی‌ به کتاب‌های مفید و جدید بسیار سخت است و به همین دلیل حداقل در دانشگاه‌ها نیاز به استفاده از کتا‌ب‌های الکترونیکی بیشتر احساس می‌شود و باید زمینه این کار فراهم شود.

نزدیکی بین دو بخش نظری و عملی در حوزه فناوری اطلاعات، مطلب دیگری بود که حسنی به آن اشاره کرد و گفت: متاسفانه در دانشگاه‌ها بیشتر مباحث نظری مطرح می‌شوند و این دانش از عمل به دور است. از طرفی در آموزشگاه‌های مربوط به حوزه فناوری اطلاعات، مطالب کاربردی آموزش داده می‌شوند و کارآموزان فعالیت زیادی دارند، بدون این‌که مفاهیم پایه را بیاموزند.

نویسنده وبلاگ «مدیریت فناوری اطلاعات» رسیدن به تعادل و استاندارد مشخص را در این حوزه لازم دانست و اضافه کرد: هدف این است که دانشجو وارد بازار کار شود و بنابراین در کنار کتاب‌هایی که برای آموزش استفاده می‌شوند باید به بُعد عملیاتی این موضوع هم توجه شود.

به اعتقاد حسنی، برگزاری همایش‌ها، فعالیت بیشتر دانشجویان، ترجمه و تحقیق در موضوعات جدید، داشتن نگاه اقتصادی به پروژه‌ها و در مجموع جدی گرفتن این رشته از سوی دانشجویان و مسوولان کشور راه‌کارهایی هستند که سبب می‌شوند متخصصان واقعی در این حوزه داشته باشیم زیرا آینده به متخصصان این رشته، نیاز زیادی خواهد داشت.

عضویت در هیات تحریریه و شورای سیاستگذاری ماهنامه عصر فناوری اطلاعات، مدیریت سایت هم‌اندیشی و گفتمان ایران و جامعه اطلاعات، مدیریت روابط عمومی و بازاریابی مرکز ملی فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، همکاری با ماهنامه توسعه و فناوری و همکاری با روزنامه همشهری و ابرار اقتصادی در بخش فناوری اطلاعات برخی از فعالیت‌های علمی و فرهنگی فرنود حسنی تا کنون است.




نویسنده: فرنود حسنی - یکشنبه ۱۱ تیر ۱۳٩۱

ویوان نیوز: برندها در دنیای امروز هرکدام از سبک های مختلفی برای معرفی خود به بازار هدفشان استفاده می کنند، اینبار برند چارلز اند کیت با بهره گیری از توانمندی نیروهای ایرانی خود برای نخستین بار مسابقه ای با نام " کفشهایم در سال 2100" طراحی کرده است.

در این مسابقه شما می توانید با مراجعه به سایت
www.myshoes.ir  و پر نمودن 4 صفحه نظریات خود را برای آینده زمین در سال 2100 مطرح کنید.

این مسابقه برای نخستین بار با تمرکز بر روی ایده پردازی ایرانیان طراحی و اجرا می شود. جوایز زیادی در انتظار شرکت کنندگان در این مسابقه خواهد بود.
در انتهای این مسابقه از بهترین ایده ها طراحی
Digital Art صورت خواهد گرفت و به نمایش گذاشته می شود. برای شرکت در این مسابقه تنها نیاز دارید که کمی اهل ایده پردازی و تخیل باشید.




نویسنده: فرنود حسنی - یکشنبه ۱۱ تیر ۱۳٩۱

وزارت ارتباطات طرح "وفا" را به منظور تربیت یک صد مدیر جوان فناوری اطلاعات در هر دستگاه ارائه کرد.
 
به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، همایش مدیران جوان فناوری اطلاعات امروز در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

در این همایش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات طرح "وفا" را ارائه کرد.

بر اساس این گزارش، طرح وفا به منظور تربیت یک صد مدیر جوان فناوری اطلاعات در هر دستگاه پیاده سازی شده است.

وزارت ارتباطات، این طرح را دستاوردی برای توسعه کمی و کیفی سازمان‌ها عنوان کرده است که بر اساس آن، تمامی دستگاه‌های کشور، با مدیریت به روز مدیران جوان، تحول قابل توجهی خواهند داشت.

بر اساس اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، این طرح نیازمند ایجاد مولفه‌های مهمی نظیر، شناسایی سیاست‌گذاران و دولت مردان، آماده سازی و فرهنگ سازی، حضور اساتید دانشگاه، تخصیص بودجه، ارزیابی و محتوای سازی است.




نویسنده: فرنود حسنی - سه‌شنبه ٦ تیر ۱۳٩۱

چند سالی است که مقوله برند و برندسازی در ایران توجه جدی تر شرکت ها و سازمان های کشور به ویژه در بخش خصوصی را به خود جلب کرده است و در این میان مساله اطلاع رسانی در این حوزه یکی از چالش هایی بوده است که با ضعف بسیار انجام می شده است. در حدود 2 سال است که با ظهور یک پایگاه اطلاع رسانی تخصصی در حوزه برند تلاش شده است تا این خلا اطلاع رسانی پوشش داده شود. این پایگاه اطلاع رسانی با نام ویوان نیوز و با شعار رسانه برندهای برتر بازار ایران توانسته است پل ارتباطی بسیار خوبی بین صاحبان برندهای کشور و مشتریان آنها باشد تا با اطلاع رسانی سریع جدیدترین اخبار فعالیت ها و اقدامات در حوزه برندها را به مخاطبان و مشتریان وفادار هر یک از برندها منعکس کند.

ویوان نیوز فاز اول از یک پروژه بزرگ است که توسط شرکت فناوری اطلاعات سامان در بهار سال 1389 فعال شد. ایده این سایت از نیمه دوم سال 1388 شکل گرفته است و کارهای مقدماتی آن از جمله امور مطالعاتی, Benchmarking و تحلیل بازار و تدوین ساختار اولیه در اواخر سال 1388 انجام شده است و بخش برنامه نویسی و توسعه آن در دو ماهه اول بهار 1389 انجام می شود. این سایت قصد دارد با فراهم کردن زیرساخت های مناسب برای تجمیع اخبار تخصصی و حرفه ای مربوط به شرکت ها و کسب و کارها و ارایه مدل های درآمدی بر پایه یک سایت خبری-تحلیلی به یک پرتال خبری تخصصی در حوزه برندهای فعال در بازار ایران تبدیل شود.

ویوان یک نام اصیل ایرانی به معنای رخشنده است و پس از جستجوهای بسیار روی نام های مختلف انتخاب شده است و تاکید بر شفافیت و درخشندگی اخبار و محتوایش دارد. علت اصلی شکل گیری چنین سایتی ضرورت توجه جدی تر و کاربردی تر به شرکت ها و سازمان هایی (به ویژه بخش خصوصی) است که با سعی و تلاش خود محصولات و کالاهایی را در بازار ایران تولید و عرضه می کنند ولی متاسفانه از سوی رسانه های نوشتاری و الکترونیکی حمایت مناسبی برای پوشش دقیق نسبت به دستاوردها و اطلاع رسانی کاربردی محصولات آنها در بین مشتریانشان نمی شود.

شعار سایت ویوان نیوز " رسانه برندهای برتر بازار ایران" است و سعی خواهیم کرد ضمن ارتباط دقیق با مدیران روابط عمومی و بازاریابی کانال شفافی را برای ارتباط دقیق و پایدار با مشتریان بازار هدف آنها فراهم کند.

اگر به دنبال آگاهی از جدیدترین برندهای وارد شده به بازار هستید!

اگر به دنبال آگاهی از محصولات و تولیدات تازه برندمحبوب خود هستید!

اگر به دنبال جدیدترین اخبار مربوط به تخفیف فروش برندهای مختلف هستید!

اگر به دنبال اخبار جشنواره های خرید و یا قرعه کشی برندها هستید!

اگر به دنبال قیمت محصولات برندهای محبوب خود هستید!

پیشنهاد می کنیم هر روز از ویوان نیوزبازدید کنید.

سایت خبری ویوان نیوز به عنوان نخستین و جامع ترین پایگاه اطلاع رسانی برندهای برتر بازار ایران با 21 سرویس خبری با موضوعات بانک, بیمه, بورس- فناوری اطلاعات- لوازم خانگی- صنعت خودرو - صنایع غذایی و نوشیدنی- پوشاک, کیف و کفش - آرایشی, بهداشتی, سلامت - آموزش و تحصیل - سینما, تناتر, موسیقی -طلا, جواهر, ساعت - معماری, طراحی داخلی -سفر و گردشگری -رسانه ها - پاساژ ها و مارکت ها -همایش و نمایشگاه -سازمان های خیریه - برند سازان و بزرگان برند -تفریح, بازی, سرگرمی -مد و مدلینگ -سرمایه گذاری و صادرات و رستوران و تشریفات جدیدترین اخبار را به کاربران خود ارایه می دهد.

همچنین شما در ویوان نیوز می توانید:

جدیدترین مقاله ها و گزارش های حوزه بازاریابی, روابط عمومی, تبلیغات و برندینگ را مطالعه کنید.

اخبار و گزارش های مربوط به شرکت و برند خود را از طریق سایت به اطلاع مردم برسانید.

در نظر سنجی ها شرکت کنید.

از اخبار استخدام برندهای مطرح و معروف بازار مطلع شوید.

از راهنمایی های سایت برای خرید برندها استفاده کنید.

از آموزش های سایت برای کاربرد برندها بهره برداری کنید.

و...

تمامی علاقه مندان می توانند با ارسال اخبار خود به نشانی info@vivannews.com به معرفی خدمات و محصولات شرکت خود بپردازند و جهت مطالعه آخرین اخبار و رویدادها در حوزه برند به نشانی www.vivannews.com مراجعه کنند.




مطالب اخیر ما چطور کار می‌کنیم؟ راهنمای پرداخت قبض جریمه و سایر قبوض کاش همه مثل شیر کار کنیم شکل گیری مفهوم جدیدی از اسپانسری ورزشی در حمایت بانک سامان از والیبال ملی موردکاوی راهبردهای بانک سامان در عرصه مسئولیت‌های اجتماعی نقش کارکنان بانک در تحقق و رشد EPS روند آینده رقابت و تقسیم بازار در نظام بانکی ایران بانکداری در شبکه های اجتماعی استاندارد بین‌المللی20071 ISO/IEC چالش‌های سودآوری و رشد در سازمان‌های قائم به ذات
کلمات کلیدی وبلاگ بانکداری الکترونیکی (٢٠) مدیریت فناوری اطلاعات (۱٤) ایران (٧) مدیریت (٦) بانک (٦) برند (٥) برندسازی (٥) شبکه اجتماعی (٤) امنیت اطلاعات (٤) تجارت الکترونیکی (٤) اینترنت (٤) معرفی کتاب (٤) بازاریابی (٤) تبلیغات (۳) بانک سامان (۳) مدیریت ارتباط با مشتریان (۳) آموزش فناوری اطلاعات (۳) باشگاه مشتریان (٢) والیبال (٢) مسئولیت اجتماعی (٢) آینده نگری (٢) روابط عمومی (٢) نوروز (٢) مدیریت استراتژیک (٢) وب سایت (٢) استخدام (٢) اپل (٢) فناوری اطلاعات (٢) سازمان (٢) اقتصاد (٢) نمایشگاه (٢) هویت بصری برند (٢) ویوان نیوز (٢) re-branding (۱) نرم افزار خبرنامه الکترونیکی (۱) زنجیره تامین (۱) پرسپولیس (۱) پروژه (۱) فناوری (۱) گوگل (۱) بیمه (۱) آزادی (۱) ایرنسل (۱) انسان (۱) سود (۱) گردشگری الکترونیک (۱) رسانه های دیجیتال (۱) میهن (۱) پیام نوروزی (۱) دانمارک (۱) شبکه (۱) موتورهای جستجو (۱) زبان فارسی (۱) کسب وکار (۱) قبض (۱) brand (۱) قبض جریمه (۱) مسئولیت پذیری (۱) آینده پژوهی (۱) تخفیف (۱) سخت افزار (۱) ارسال ایمیل گروهی (۱) داده کاوی (۱) سهام (۱) هوش تجاری (۱) بانکداری (۱) استراتژی (۱) موبایل (۱) الکامپ (۱) پرداخت قبض (۱) استیو جابز (۱) eps (۱) جابز (۱) نشان تجاری (۱) بازاریابی ایمیلی (۱) بانک آینده (۱) ویوان فیس (۱) vivanface (۱) سمپلینگ (۱) حقوق فناوری اطلاعات (۱) شهرت نام تجاری (۱)
دوستان من Iran Brand News Iran Market News اخبار IT اخبار اقتصادی ایران آذر آموزش ارتباطات و مدیریت رسانه ارزش افزوده استخدام و کاریابی آگهی رایگان آموزش تجارت الکترونيک آموزش زبان انگلیسی آموزش مديريت فناوري اطلاعات ايران آي تي ايران جديد ايران مهر ايزو 9000 آينده نگر برندسازی (Branding) به انديش پایگاه جامع اطلاع رسانی مدیران پندهای مدیریت و فناوری اطلاعات تولید ناب جدیدترین اخبار فناوری اطلاعات چهارراه تبليغات خاطرات يک مدير دانشجويان IT تهران جنوب دانشجويان IT شيراز دانشجويان IT صنعتي شريف دانشجويان IT قزوين دانشجويان IT مشهد دانشجويان ايراني هلند دانشجويان فناوری اطلاعات بيرجند دکتر بزرگمهر دنياي مجازي راه حلی برای آینده راهنمای خرید کالا و خدمات روزنامه فناوران اطلاعات روزنوشت رویدادهای مدیریت و فناوری اطلاعات زرتشت زمان بی کرانه، ايران جاودانه سامانه آموزش الکترونیکی رهنما سايت و موتورهاي جستجو سورس کد سينا ديلي شرکت فناوری اطلاعات سامان شوش سيتي صنایع ۸۴ علمي و پژوهشي فرهنگ سازمانی فرهنگ لغات مدیریت و فناوری اطلاعات فرهنگ، مدیریت، و کسب و کار در ایران فناوري اطلاعات فناوری اطلاعات گرگان فناوری اطلاعات و ارتباطات فورم دانشجويان IT مشهد قوانين تجارت، کسب و کار و سرمايه گذاري كاردانان کارگاه های مدیریت و فناوری اطلاعات کامپيوتر و فناوري اطلاعات کايزن کتاب های مديريت و فناوري اطلاعات کتابهای مدیریت و فناوری اطلاعات کتب رایگان کامپیوتری کمیته علمی مدیریت دولتی کنفرانس بانکداری الکترونیکی گـــــــروه آمـــوزش ابتدایــــی گروه مديريت پارس درگاه گروه مدیریت فناوری اطلاعات گشت و گذار در اینترنت لحظه ها را با تو بودن 2 لیست قیمت ماني ثابت ماهنامه عصر فناوري اطلاعات متدولوژی شش سیگما محصولات و خدمات فناوری اطلاعات مدرسه هوشمند ایرانی مدل های موفقیت در مدیریت مديران برتر مديرستان مديريت بازرگاني مديريت تحول مديريت حلقه مفقوده مديريت دانش مديريت دانش سازماني مديريت صنايع و بهره وري مديريت کيفيت مديريت منابع انساني مديريت نوين مدیران ایران مدیریت بانکداری الکترونیکی مدیریت برتر مدیریت تجارت الکترونیک مدیریت تحول مدیریت دانش مدیریت روابط عمومی الکترونیکی مدیریت زنجيره تأمين مدیریت نگهداری و تعمیرات برپایه تجارت مدیریت نوین مرکز مشاوره مديريت مشاغل مدیریت و فناوری اطلاعات مطالب جالب پيرامون مديريت مقالات انجمن علمی مدیریت بازرگانی مقاله های علمی درباره مدیریت و اموزش مهندس عماد هنرپرور مهندسي صنايع مهندسي صنايع و مقالات دروس آن مهندسی صنايع تهران جنوب مهندسی صنایع مهندسی صنایع نشتی از افکار روزانه نگاهی بر تجارت اينترنتی نوین بانک هنر هشتم هوش مصنوعي وب سايت شخصي فرنود حسني وب نوشته های...از شهرستان دشتی وبلاگ اميد جهانشاهی وبلاگ شخصی فرنود حسنی وبلاگ فرزاد حسنی وبلاگ کارکنان بانک صادرات وبلاگ گروهی کتابداران ایران ویوان نیوز(اخبار برند) اخبار برند برند نرم افزار تولید خبرنامه الکترونیکی نرم افزار تولید خبرنامه الکترونیکی نرم افزار ارسال ایمیل گروهی نرم افزار تولید خبرنامه الکترونیکی، ایمیل مارکتینگ و ارسال ایمیل گروهی پرداخت قبض جریمه پرداخت قبض پرتال زیگور طراح قالب