فرنود حسنی
تماس با من
پروفایل من
نویسنده (های) وبلاگ فرنود حسنی
آرشیو وبلاگ
      مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات (IT Management)
نویسنده: فرنود حسنی - چهارشنبه ٢۸ اسفند ۱۳٩٢

سخت سالی بود برای مردم وطن که مظلومانه آخرین سال گذر از برهوت 8 ساله را از سرگذراندند و اینک امیدوارانه سور و ساط محقر نوروزشان را در حد بضاعت فراهم کرده‌اند و آماده نو گشتن به یمن سال جدید...تا شاید دوباره بوی عیدی و کاغذ رنگی پر کند این شهر خسته ما را!

چه صورت‌ها که با سیلی سرخ شد و چه سرها که گرسنه بر زمین گذاشته شد تا کاسبان تحریم و دلالان دلار فربه‌تر و ثروتمندتر شوند و شکاف بیشتر و بیشتر شود بین مردمی که روزگاری به هم نفت و نان قرض می دادند و امروز آبرو از هم می دزدند.

اما هر چه بود به تاریخ پیوست و دیروز خاطره‌ای شد و البته تجربه‌ای که دیگر اعتماد نکنیم و خام نشویم به شعارهای ناپخته و مردم فریبانه و هشیارتر باشیم تا تشخیص دهیم دروغ‌های بزرگ را و دیگر باورشان نکنیم. افشره و برآیند 8 سال منتهی به سال 92 این بود که جهان حرکت کرد و ما ایستادیم و اسفا که این ایستادن هزینه‌ای صدچندان از حفظ موضع، برای ما داشت و چه خوش که در انتها گعهده عقلا قالب آمد و به یادمان آورد که سیاست یعنی گفتگو یعنی مانند بازی شطرنج باید حرکت کرد و با بازی مهره‌ها، حریف را بازی داد نه اینکه قلعه‌ای ساخت و در آن دلخوش به خستگی او شد.

اما امروز که در آستانه سال جدید ترنم زیبای تغییر را در ذره ذره طبیعت می توان دید و درک کرد به این امیدوارم که سال 93 برای مردم ایران سالی نیکو و بهارش سرفصل خوبی‌های فراوان باشد.

سالی باشد که آدم ها به هم راست بگویند و احترام بگذارند، با هم مهربان باشند و باور کنند سفره برکت الهی آنقدر گسترده است که برای همه به اندازه چهارزانو نشستن جا هست!

سالی باشد که نگاه نسل جوان به آینده ایران روشن‌تر و امیدوار‌تر باشد و کسب و کارها برکت بگیرند و شادی‌ها فراوان و خوشی‌ها مستدام باشند.

من بر اساس برنامه‌ها و رویکردهای شخصی‌ام در حوزه کسب و کار و زندگی همه ساله نامی برای سال جدید می‌گذارم و سعی می‌کنم تا در سال جدید آن را چراغ راه خود کنم و امسال نیز بر اساس برآیند تجارب و تلاش‌هایم و در پی سال 92 که شعار "حرفه‌ای بودن" را انتخاب کرده بودم، شعاری با عنوان "تمرکز و حرکت" برای خود برگزیده‌ام.

تمرکز کردن بر موضوع و هدف‌های مشخص شده در کسب و کار و زندگی روشی است که انسان را از پرداختن به مسائل حاشیه‌ای و غیر ضروری و بی‌تاثیر در روند به نتیجه رسیدن آن هدف خاص باز می‌دارد. همچنین حرکت یا به عبارت بهتر در حرکت بودن در هر شرایط و وضعیتی به انسان کمک می‌کند تا تجربه‌ها و فرصت‌های جدیدی را پیش رویش ببیند و چه خوش آن زمان که این دو توامان باشند و بتوان در طول زندگی و کسب و کار بر هدف‌ها متمرکز و برای رسیدن به آن‌ها حرکت و تلاش کرد.

امیدوارم سال 1393 برای تمام هم‌وطنانم سالی باشد که بتوانند با تمرکز بر راه و حرکت در مسیر اهداف، زمینه رشد و تعالی خود و بالطبع جامعه خود را فراهم کنند.

 




نویسنده: فرنود حسنی - دوشنبه ۱٩ اسفند ۱۳٩٢

انسان‌ها دو دسته‌اند: اول انسان‌هایی که با هدفشان زندگی می‌کنند و دوم انسان‌هایی که هدفشان زندگی کردن است.

دسته اول وقتی می‌میرند نامشان زنده می‌ماند و دسته دوم وقتی می‌میرند نامشان هم می‌میرد.

فرنود حسنی

17 اسفند 1392




نویسنده: فرنود حسنی - چهارشنبه ۱٤ اسفند ۱۳٩٢

حوزه­های فعالیت نشریه مدیریت فناوری اطلاعات

حوزه های اصلی

عنوان فارسی

عنوان انگلیسی

 

رویکردهای مدیریتی در حوزه فناوری اطلاعات

تلویحات مدیریتی پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی

Managerial Implications of Information Systems Implementation

 

کاربردهای فناوری اطلاعات در مدیریت تغییر

IT Implications for Change Management

 

مدیریت پروژه های فناوری اطلاعات

IT Project Management (ITPM)

 

سازمان های مجازی و شبکه ای

Virtual and Networked Organizations

 

شبکه های اجتماعی

Social Networks

 

فناوری اطلاعات و سازماندهی اجتماعی

Information Technologies and Social Organization

 

حاکمیت و کنترل فناوری اطلاعات در سازمان

Organizational IT governance and control

 

یادگیری سازمانی

Organizational Learning (OL)

 

تعاملات انسان و رایانه

Human-Computer Interaction (HCI)

 

اخلاقیات در فناوری اطلاعات

Ethics of Information Technology

 

آموزش و یادگیری در فناوری اطلاعات شامل:

یادگیری الکترونیک، یادگیری ترکیبی و موارد مشابه

IT-Based Learning and Training including

  • e-Learning, Blended Learning, and so on

 

مدیریت اطلاعات

Information Management

 

مدیریت منابع اطلاعاتی

Information Resources Management

 

مدیریت دانش شامل:

خلق / تسخیر / تصریح / اکتساب / پردازش / فشرده سازی / ذخیره سازی / بازیابی / تسهیم / کاربرد / و عملکرد دانش

Knowledge Management including

  • Knowledge creation / Capture / Elicitation / Acquisition / Processing / Compaction / Storage / Retrieval / Sharing / Application / Performance

 

حاکمیت الکترونیک

E-Governance

 

توسعه روش تحقیق در حوزه سیستم های اطلاعاتی

Information Systems Research Method Development

 

همراستایی راهبرد کسب و کار و راهبرد سیستم های اطلاعاتی

Information Systems and Business Strategy Alignment

 

جنبه های شناختی هوش مصنوعی

Cognitive Aspects of Artificial Intelligence (AI)

 

کاربردهای نوآورانه فناوری اطلاعات

Innovative Applications of IT

 

موضوعات جهانی و میان فرهنگی فناوری اطلاعات

Global and Cross-cultural Issues of IT

 

اثرات فناوری اطلاعات بر طبیعت (فناوری اطلاعات سبز)

IT impacts on nature (Green IT)

 

تاثیر و اهمیت و فناوری های اطلاعاتی نوظهور

The impact and significance of Emerging Information Technologies

 

نوآوری های آینده محور در حوزه فناوری اطلاعات

Futuristic IT Innovations

 

بازطراحی فرآیندهای کسب و کار

Business Process Redesign

 

تعاملات مبتنی بر فناوری اطلاعات بین کسب و کار و مشتری

Business and Customer IT interactions (B2B, B2C, C2B, C2C)

 

کسب و کار الکترونیک

Electronic Business (e-Business)

 

تجارت الکترونیک

Electronic Commerce (e-Commerce)

 

دولت الکترونیک

Electronic Government (e-Government)

 

یکپارچه سازی سازمان

Enterprise Integration

 

پرتال های اطلاعاتی در سازمان

Enterprise Information Portals

 

سیستم های اطلاعاتی مدیریت

Management Information Systems

 

برنامه ریزی منابع سازمان

Enterprise Resource Planning

 

مدیریت روابط با مشتریان

Customer Relationship Management

 

مدیریت زنجیره تامین

Supply Chain Management (SCM)

 

مدیریت فرآیندهای کسب و کار

Business Process Management (BPM)

 

سیستم مدیریت دانش

Knowledge Management System (KMS)

 

مدیریت روابط با شرکاء تجاری

Partner Relationship Management (PRM)

 

سیستم های پشتیبانی از تصمیم

Decision Support System (DSS)

 

سیستم های خبره هوشمند / فازی

Fuzzy / Intelligent Expert Systems

 

سیستم های بین سازمانی

Inter-Organizational Systems (IOS)

 

رایانش ابری

Cloud Computing

 

رایانش همراه

Mobile Computing

 

سیستم های اطلاعاتی در دولت

Government Information Systems

 

سیستم های اطلاعاتی راهبردی

Strategic Information Systems (SIS)

 

کاربردهای هوش مصنوعی

Applications of Artificial Intelligence (AI)

 

سیستم های قدیمی سازمان

Legacy Information Systems

 

توسعه سیستم های اطلاعاتی شامل:

مدل‎سازی کسب و کار، مدیریت نیازمندیها، تحلیل سیستم طراحی، پیاده سازی، تست و بکارگیری

Information Systems Development including:

  • Business Modeling, Requirement Management, System Analysis, Design, Implementation, Test and Deployment

 

شاخص های ارزیابی و اعتبارسنجی نرم افزار

Software Validation and Verification Metrics

 

روش شناسی های توسعه نرم افزار

Software Development Methodologies (RUP, Agile, SCRUM, Xp, and so on)

 

روش شناسی های استقرار و پشتیبانی نرم افزار

Software Deployment Methodologies (AIM, Prince II, Signature, and so on)

 

معماری نرم افزار

Software Architecture

 

معماری خدمت گرا

Service Oriented Architecture (SOA)

 

مفاهیم و کاربردهای هوشمندی کسب و کار

Business Intelligence (BI) Concepts and Applications

 

یادگیری ماشینی

Machine Learning

 

استدلال و استنتاج خودکار

Automated Reasoning and Inference

 

فنون و سیستم های شبیه سازی

Simulation Techniques and Systems 

 

سیستم های دانش محور

Knowledge-Based systems

 

هوشمندی محاسباتی شامل:

منطق فازی، شبکه های عصبی، الگوریتم های تکاملی، سیستم های فازی- عصبی و دیگر ترکیبات روش های هوشمندی محاسباتی

Computational intelligence including

  • Fuzzy logic, Neural Networks, Evolutionary Algorithms, Neuro-Fuzzy Systems, and other combinations of Computational Intelligence methods

 

سیستم های مدیریت پایگاه داده

Database Management Systems (DBMS)

 

انبار داده سازمانی و انبار داده موضوع محور

Data Warehousing and Data Marts

 

داده کاوی، متن کاوی و وب کاوی

Data, Text and Web Mining

 

مصورسازی داده ها

Data Visualization

 

بازیابی هوشمند اطلاعات

Intelligent Information Retrieval

 

عوامل نرم افزاری هوشمند

Intelligent Software Agents

 

سیستم های چند عاملی

Multi-Agent systems

 

شبیه سازی نرم افزاری

Software Simulation

 

پردازش زبان طبیعی

Natural language processing (NLP)

 

خودکارسازی لحظه ای هوشمند

Real-time Intelligent Automation

 

وب معنایی

Semantic Web

 

محاسبات شبکه ای / خوشه ای

Grid Computing / Clustering

 

شناسایی الگوها

Pattern Recognition

 

محیط های مجازی رایانه محور

Computer-Aided Virtual Environments (CAVE)

 

برای اطلاعات بیشتر به سایت http://jitm.ut.ac.ir زیر بروید.
 



نویسنده: فرنود حسنی - پنجشنبه ۸ اسفند ۱۳٩٢

اگر به دنبال یک ابزار ساده و ارزان برای توسعه بازاریابی ایمیلی شرکت و کسب و کار خود هستید ما به شما استفاده از نرم افزار میلرلایت را توصیه می کنیم.

این نرم افزار بسیار مفید و ساده به کارشناسان و مدیران روابط عمومی، بازاریابی تبلیغات امکان می دهد تا بتوانند به راحتی برای مشتریان خود خبرنامه ارسال کنند.

برای اطلاعات بیشتر و یا خرید نرم افزار روی لینک زیر کلیک کنید:

نرم افزار تولید خبرنامه الکترونیکی، ایمیل مارکتینگ و ارسال ایمیل گروهی

 




نویسنده: فرنود حسنی - پنجشنبه ۸ اسفند ۱۳٩٢

کتاب مدیریت بانکداری الکترونیکی به عنوان جامع ترین و کامل ترین  کتاب تخصصی در حوزه بانکداری الکترونیی به چاپ سوم رسیده است. گفتنی است چاپ سوم این کتاب با ویرایش جدید و با اضافه شدن مباحث جدید حوزه بانکداری الکترونیکی در  دسترسی علاقه مندان قرار گرفته است. این گزارش حاکی است کتاب مذکور به عنوان منبع درسی مقطع فوق لیسانس در دانشگاه های مختلف معرفی و بهره برداری می شود.
در مقدمه چاپ سوم این کتاب آمده است:
کتاب مدیریت بانکداری الکترونیکی
در آستانه پنجمین سال انتشار، چاپ سوم را تجربه می‌کند. در طول چهار سال گذشته
تحولات و تغییرات بسیار زیادی را در حوزه خدمات بانکداری الکترونیکی شاهد بودیم و
همانطور که انتظار می‌رفت رقابت بانک‌ها در حوزه بانکداری الکترونیکی شدیدتر شد و
بانک‌ها در تلاش برای عرضه فناوری‌های نو و خدمات جدید به مشتریان، سرمایه
گذاری‌های بسیاری کردند.
اما آنچه که بیش از هر چیز در این سال‌ها مشهود بود تلاش بانک ها برای ارتقا خدمات بانکداری الکترونیکی برمبنای خدمات تحت وب و ابزارک‌های موبایلی بود. بسیاری از بانک‌ها اینترنت بانک‌های خود را ارتقا دادند و بسیاری دیگر نیز با توسعه نرم افزارهای تلفن همراه تلاش کردند تا راه‌حل‌های ساده‌تری را برای کار بانکی پیش پای مشتریانشان قراردهند. به عقیده مولفان از دیگر شاخص‌های رشد یافته در این حوزه مقوله فرهنگ بانکداری الکترونیک بود که در این سال‌ها با همت تمامی بانک‌ها، بسیاری از مردم شهرها و روستاهای کشور که به نوعی با این خدمات بیگانه بودند به استفاده از آنها گرایش پیدا کردند.
این کتاب تلاش دارد تا با بیانی ساده و کامل جنبه‌های مختلف بانکداری الکترونیکی را برای مخاطب مطرح کند تا افراد علاقه مند به کسب اطلاعات مناسب و جامع نسبت به بانکداری الکترونیکی بتوانند با مطالعه یک کتاب دیدی روشن از موضوع به دست آورند. برای مولفان مایه خوشحالی و مباهات بود که این کتاب از سوی چند دانشگاه کشور به عنوان منبع درسی و مرجع علمی معرفی و با تقاضاهای مکرر اساتید و دانشجویان و پژوهشگران برای چاپ مجدد مواجه شود و امروز با نگاهی جدید و بازنگری کامل در اختیار شما قرار گیرد. از آن‌جا که از سال 1386 که نگارش این کتاب آغاز شد تغییرات و تحولات فراوانی در حوزه بانکداری الکترونیکی شکل گرفت در تدوین و بازنگری نسخه حاضر تلاش شد تا مطالب قدیمی و غیرکاربردی برای امروز حذف و مطالبی جدید افزوده شوند. همچنین سعی شد تا با طرح موردکاوی‌های مختلف مواردی که مسائل و چالش های این حوزه را بهتر تصویر و  بیان کرد. در واقع تلاش ما در نسخه حاضر بر این مبنا بوده که جدیدترین رویکردها، روندها و دستاوردهای بانکداری الکترونیکی را به شما عزیزان معرفی  کنیم.


در این کتاب می خوانیم.
بخش اول: بانک و بانکداری الکترونیکی

فصل اول: صنعت بانکداری الکترونیکی

فصل دوم: انتقال الکترونیکی وجوه

فصل سوم: بانکداری الکترونیکی بین بانکی در سطح جهانی

فصل چهارم: بانکداری الکترونیکی بین بانکی در سطح ملی

فصل پنجم: بانکداری الکترونیکی درون بانکی

بخش دوم: مدیریت راهبردی، ریسک و امنیت در بانکداری الکترونیکی

فصل اول: عوامل مؤثر در پیکربندی و تدوین راهبرد در بانکداری الکترونیکی

فصل دوم: اصول مدیریت ریسک در بانکداری الکترونیکی

فصل سوم: امنیت در بانکداری الکترونیکی

بخش سوم: فناوری‌های بانکداری الکترونیکی

فصل اول: بانکداری از طریق موبایل

فصل دوم: بانکداری بر اساس اینترنت

فصل سوم: بانکداری با استفاده از خود پرداز

فصل چهارم: بانکداری بر اساس پایانه‌های فروش

فصل پنجم: بانکداری تلفنی

فصل ششم: بانکداری خانگی و اداری

فصل هفتم: فناوری‌های کاربردی در بانکداری الکترونیکی

بخش چهارم: پرداخت الکترونیکی، مدل‌ها و چالش‌ها

فصل اول: پول الکترونیکی

فصل دوم: پرداخت الکترونیکی

فصل سوم: کارت

عنوان صفحه بخش پنجم: تجارت و بانکداری الکترونیکی

فصل اول: جایگاه بانکداری الکترونیکی در تجارت الکترونیکی

فصل دوم: تجارت الکترونیکی کاربردی

بخش ششم: مدیریت بازاریابی، مشتری مداری و کیفیت محصول‌ها و خدمات در بانکداری
الکترونیکی

فصل اول: مدیریت بازاریابی در بانکداری الکترونیکی

فصل دوم: مدیریت ارتباط با مشتریان و اندازه‌گیری رضایت مشتری در بانکداری
الکترونیکی

فصل سوم: مدیریت کیفیت خدمات بانکی

این کتاب توسط فرشته ضرابیه و سهیلا سلطانی و فرنود حسنی تدوین و توسط انتشارات سبزان و در 350 صفحه به چاپ رسیده است و برای تهیه آن می توان با شماره تلفن  88319557   -88319558   تماس گرفت یا به سایت http://iiketab.com مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه به مدیران روابط عمومی، بازاریابی  تبلیغات

نرم افزار تولید خبرنامه الکترونیکی، ایمیل مارکتینگ و ارسال ایمیل
گروهی




نویسنده: فرنود حسنی - پنجشنبه ۸ اسفند ۱۳٩٢

قسمت آن چیزی است که هستی، سرنوشت آن چیزی است که دوست داری باشی. قسمت، سهم پایه ای از زندگی است که خداوند برای همه انسان ها مقدر کرده و سرنوشت سهم بیشتری است که تو باید برایش تلاش کنی!
در تعیین قسمت تو نقشی نداری، اما در تعیین سرنوشت همه چیز بر عهده خود توست!
قسمت عوض شدنی نیست! اما سرنوشت را می توان ساخت. کسانی که به کنایه زندگی نامطلوب را قسمت خود از روزگار می دانند اصولا مفهوم آن را با سرنوشت اشتباه گرفته اند. با حرکت و تلاش می توان مسیر سرنوشت را تغییر داد.
                                                                          

                                                                       فرنود حسنی، 8 اسفند 92




نویسنده: فرنود حسنی - چهارشنبه ٧ اسفند ۱۳٩٢

فرنود حسنی: ورود فناوری به ایران همیشه با چالش‌ها و مسائل مختلفی روبه رو بوده است اگر اوراق تاریخ معاصر را ورق بزنیم از همان ابتدای ورود فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی مانند رادیو و تلویزیون که امروزه ابزارهایی بسیار معمولی و پیش و پا افتاده از دنیای فناوری هستند و در واقع به عنوان یکی از وسائل خانه و زندگی مردم تبدیل شده‌اند چالش در مساله پذیرش و بهره برداری از آن وجود داشته است.

رشد و توسعه فناوری از نظر فنی و محتوایی زمینه را برای مقاومت ها و مخالفت ها بیشتر می کرد اما به مرور زمان و با ورود فناوریهای جدید اذهان از فناوری های موجود به سوی فناوری های جدید معطوف می شدند و موج مخالفت ها با آنها کاهش می یافت. نظیر آنچه در فاصله ورود رادیو تا تلویزیون و یا تلویزیون تا ویدئو اتفاق افتاد.

نکته مهم و بارز در پذیرش فناوری در گام اول مقوله ماهیت فناوری و در گام های بعدی مقوله محتوای آن بوده است که نمود آن امروز در بحث اینترنت و فیلترینگ آن قابل مشاهده است. اما به راستی در کشوری که همیشه در صف اول کاوش و تولید علم بوده است چنین برخوردی با مقوله فناوری صحیح است؟

 شاید وقت آن رسیده است تا به مقوله فناوری و فرصت ها و تهدیدهای حاصل از آن نگاهی دوباره بی اندازیم، چرا که تجربه نشان داده است، خواسته و ناخواسته فناوری پس از مدت مشخصی که در جهان معاصر این مدت بسیار کوتاه شده است در جامعه ما نفوذ کرده و مورد بهره برداری عام قرار می گیرد.

باید پذیرفت فناوری وارداتی با خود فرهنگ وارداتی را نیز به همراه می آورند و این وظیفه ماست تا به جای مقاومت و یا ممانعت از ورود آن زمینه فرهنگ سازی کاربرد آن را تدوین و ترویج کنیم با این روند قطعا نسلهای جدید که طبیعتا در مواجه با فناوری ممکن است به سمت استفاده های غیرموثر گرایش پیدا کنند با آگاهی و اطلاعات بیشتری با فناوری مواجه می شوند که به نظر می‌رسد بهترین بستر برای این کار توسعه آموزش های کاربرد فناوری در مدارس و دانشگاه هاست تا جوانان نحوه بهره برداری کاربردی از آن را فرا بگیرند.

شاید بهترین تجربه در این خصوص مقوله بازی‌های رایانه ای باشد که کشور ما با حمایت از تولیدکنندگان بازیهای رایانه ای امروز توانسته است بازیهایی بومی بر اساس فرهنگ و ارزش‌های ایرانی تولید و به بازار عرضه کند که قطعا می توان این تجربه را به حوزه های دیگر انتقال داد و با ارتقا سطح آگاهی و دانش عمومی زمینه را برای کاربرد صحیح فناوری فراهم کرد.




مطالب اخیر ما چطور کار می‌کنیم؟ راهنمای پرداخت قبض جریمه و سایر قبوض کاش همه مثل شیر کار کنیم شکل گیری مفهوم جدیدی از اسپانسری ورزشی در حمایت بانک سامان از والیبال ملی موردکاوی راهبردهای بانک سامان در عرصه مسئولیت‌های اجتماعی نقش کارکنان بانک در تحقق و رشد EPS روند آینده رقابت و تقسیم بازار در نظام بانکی ایران بانکداری در شبکه های اجتماعی استاندارد بین‌المللی20071 ISO/IEC چالش‌های سودآوری و رشد در سازمان‌های قائم به ذات
کلمات کلیدی وبلاگ بانکداری الکترونیکی (٢٠) مدیریت فناوری اطلاعات (۱٤) ایران (٧) مدیریت (٦) بانک (٦) برند (٥) برندسازی (٥) شبکه اجتماعی (٤) امنیت اطلاعات (٤) تجارت الکترونیکی (٤) اینترنت (٤) معرفی کتاب (٤) بازاریابی (٤) تبلیغات (۳) بانک سامان (۳) مدیریت ارتباط با مشتریان (۳) آموزش فناوری اطلاعات (۳) باشگاه مشتریان (٢) والیبال (٢) مسئولیت اجتماعی (٢) آینده نگری (٢) روابط عمومی (٢) نوروز (٢) مدیریت استراتژیک (٢) وب سایت (٢) استخدام (٢) اپل (٢) فناوری اطلاعات (٢) سازمان (٢) اقتصاد (٢) نمایشگاه (٢) هویت بصری برند (٢) ویوان نیوز (٢) re-branding (۱) نرم افزار خبرنامه الکترونیکی (۱) زنجیره تامین (۱) پرسپولیس (۱) پروژه (۱) فناوری (۱) گوگل (۱) بیمه (۱) آزادی (۱) ایرنسل (۱) انسان (۱) سود (۱) گردشگری الکترونیک (۱) رسانه های دیجیتال (۱) میهن (۱) پیام نوروزی (۱) دانمارک (۱) شبکه (۱) موتورهای جستجو (۱) زبان فارسی (۱) کسب وکار (۱) قبض (۱) brand (۱) قبض جریمه (۱) مسئولیت پذیری (۱) آینده پژوهی (۱) تخفیف (۱) سخت افزار (۱) ارسال ایمیل گروهی (۱) داده کاوی (۱) سهام (۱) هوش تجاری (۱) بانکداری (۱) استراتژی (۱) موبایل (۱) الکامپ (۱) پرداخت قبض (۱) استیو جابز (۱) eps (۱) جابز (۱) نشان تجاری (۱) بازاریابی ایمیلی (۱) بانک آینده (۱) ویوان فیس (۱) vivanface (۱) سمپلینگ (۱) حقوق فناوری اطلاعات (۱) شهرت نام تجاری (۱)
دوستان من Iran Brand News Iran Market News اخبار IT اخبار اقتصادی ایران آذر آموزش ارتباطات و مدیریت رسانه ارزش افزوده استخدام و کاریابی آگهی رایگان آموزش تجارت الکترونيک آموزش زبان انگلیسی آموزش مديريت فناوري اطلاعات ايران آي تي ايران جديد ايران مهر ايزو 9000 آينده نگر برندسازی (Branding) به انديش پایگاه جامع اطلاع رسانی مدیران پندهای مدیریت و فناوری اطلاعات تولید ناب جدیدترین اخبار فناوری اطلاعات چهارراه تبليغات خاطرات يک مدير دانشجويان IT تهران جنوب دانشجويان IT شيراز دانشجويان IT صنعتي شريف دانشجويان IT قزوين دانشجويان IT مشهد دانشجويان ايراني هلند دانشجويان فناوری اطلاعات بيرجند دکتر بزرگمهر دنياي مجازي راه حلی برای آینده راهنمای خرید کالا و خدمات روزنامه فناوران اطلاعات روزنوشت رویدادهای مدیریت و فناوری اطلاعات زرتشت زمان بی کرانه، ايران جاودانه سامانه آموزش الکترونیکی رهنما سايت و موتورهاي جستجو سورس کد سينا ديلي شرکت فناوری اطلاعات سامان شوش سيتي صنایع ۸۴ علمي و پژوهشي فرهنگ سازمانی فرهنگ لغات مدیریت و فناوری اطلاعات فرهنگ، مدیریت، و کسب و کار در ایران فناوري اطلاعات فناوری اطلاعات گرگان فناوری اطلاعات و ارتباطات فورم دانشجويان IT مشهد قوانين تجارت، کسب و کار و سرمايه گذاري كاردانان کارگاه های مدیریت و فناوری اطلاعات کامپيوتر و فناوري اطلاعات کايزن کتاب های مديريت و فناوري اطلاعات کتابهای مدیریت و فناوری اطلاعات کتب رایگان کامپیوتری کمیته علمی مدیریت دولتی کنفرانس بانکداری الکترونیکی گـــــــروه آمـــوزش ابتدایــــی گروه مديريت پارس درگاه گروه مدیریت فناوری اطلاعات گشت و گذار در اینترنت لحظه ها را با تو بودن 2 لیست قیمت ماني ثابت ماهنامه عصر فناوري اطلاعات متدولوژی شش سیگما محصولات و خدمات فناوری اطلاعات مدرسه هوشمند ایرانی مدل های موفقیت در مدیریت مديران برتر مديرستان مديريت بازرگاني مديريت تحول مديريت حلقه مفقوده مديريت دانش مديريت دانش سازماني مديريت صنايع و بهره وري مديريت کيفيت مديريت منابع انساني مديريت نوين مدیران ایران مدیریت بانکداری الکترونیکی مدیریت برتر مدیریت تجارت الکترونیک مدیریت تحول مدیریت دانش مدیریت روابط عمومی الکترونیکی مدیریت زنجيره تأمين مدیریت نگهداری و تعمیرات برپایه تجارت مدیریت نوین مرکز مشاوره مديريت مشاغل مدیریت و فناوری اطلاعات مطالب جالب پيرامون مديريت مقالات انجمن علمی مدیریت بازرگانی مقاله های علمی درباره مدیریت و اموزش مهندس عماد هنرپرور مهندسي صنايع مهندسي صنايع و مقالات دروس آن مهندسی صنايع تهران جنوب مهندسی صنایع مهندسی صنایع نشتی از افکار روزانه نگاهی بر تجارت اينترنتی نوین بانک هنر هشتم هوش مصنوعي وب سايت شخصي فرنود حسني وب نوشته های...از شهرستان دشتی وبلاگ اميد جهانشاهی وبلاگ شخصی فرنود حسنی وبلاگ فرزاد حسنی وبلاگ کارکنان بانک صادرات وبلاگ گروهی کتابداران ایران ویوان نیوز(اخبار برند) اخبار برند برند نرم افزار تولید خبرنامه الکترونیکی نرم افزار تولید خبرنامه الکترونیکی نرم افزار ارسال ایمیل گروهی نرم افزار تولید خبرنامه الکترونیکی، ایمیل مارکتینگ و ارسال ایمیل گروهی پرداخت قبض جریمه پرداخت قبض پرتال زیگور طراح قالب