فرنود حسنی
تماس با من
پروفایل من
نویسنده (های) وبلاگ فرنود حسنی
آرشیو وبلاگ
      مدیریت فناوری اطلاعات (IT Management)
بررسي وضعيت بانکداري الکترونيک در بانک سامان (قسمت اول) نویسنده: فرنود حسنی - چهارشنبه ٢۸ تیر ۱۳۸٥

فرنود حسني

بانک سامان به عنوان سومين بانک خصوصي کشور و اولين عضو گروه مالي سامان، تحت نظارت بانک مرکزي مرداد ماه 1381 با پيشينه اولين موسسه مالي و اعتباري کشور و با سرمايه اوليه200ميليارد ريال آغاز به کار کرد. و از شروع فعاليت با توجه به نياز مبرم کشور به تحول در زمينه صنعت بانکداري از سيستم بانکداري سنتي به بانکداري مدرن، ارائه خدمات بانکداري الکترونيکي را سرلوحه فعاليت بانکي خود قرار داده و در حال حاضر با سرمايه 750 ميليارد ريال، در کنار خدمات بانکداري رايج براي اولين بار در کشور در زمينه ارائه سرويسهاي بانکداري الکترونيکي چون سامان کارت، اينترنت بانک ، موبايل بانک ، تلفن بانک و ارائه سيستمهاي on- line بانکي گام برداشت.

همچنين بانک سامان همگام با پيشرفت هاي جهاني و در سطح استاندارهاي بين المللي جديدترين سرويس هاي بانکي را نظير صدور کارتهاي اعتباري و خدمات پرداخت الکترونيک در سطح خرد و کلان جهت ورود به فصل جديدي از بازارهاي تجاري پيش روي مردم و تجار قرار داده است. که اين مهم براي اولين بار در کشور و سرمايه گذاري مستقيم اين بانک شکل گرفته است .

برخي از سرويسهاي ويژه بانک سامان در کنار انواع خدمات ارزي ، افتتاح انواع سپرده هاي بانکي کوتاه مدت و بلند مدت، حساب اندوخته ، ارائه تسهيلات در بخش هاي صنعتي و توليدي ، مسکن، خودرو و خريد لوازم مصرفي ارائه خدمات ويژه اعتبار در حساب قرض الحسنه جاري و حسابهاي پشتيبان براي حساب قرض الحسنه جاري مي باشد. بانک سامان در حال حاضر بازوي اجرايي دولت در زمينه تحقق دولت الکترونيک بوده و توانسته به عنوان تنها بانک کشور در زمينه خدمات پرداخت اينترنتي گام بردارد. انعقاد قرارداد با وزارت بازرگاني در زمينه گشترش تجارت الکترونيک، سازمان ميراث فرهنگي براي ارائه خدمات بانکي در سطح جهاني به توريست خارجي و داخلي، امکان پرداخت قبوض آب، برق و تلفن از طريق اينترنت، خريد و فروش اينترنتي سهام، همکاري با سازمان سنجش براي ثبت نام اينترنتي در کنکور و بستن قرارداد با سازمان هواپيمايي کشور به منظور فروش اينترنتي بليط که نمونه موفق اين طرح فروش بليط قطارهاي مسافرتي رجا از طريق اينترنت بوده و در حال حاضر تنها مشتريان بانک سامان امکان برخورداري از اين خدمات را دارند. طرح گسترش خدمات نوين بانک سامان با ارائه خدماتي از قبيل تلفن بانک ، اينترنت بانک ، ايجاد مرکز پاسخگوئي به سوالات مشتريان ، شعبه بانکداري مدرن و قراردادن دستگاههاي پايانه فروش در مراکز معتبر در سطح ايران و چندين خدمت الکترونيکي ديگر بدنبال اهداف متعالي همچون کاهش بارترافيکي ، سهولت در جابجائي و نقل و انتقال نقدينگي و خريد آسان و مطمئن در مراکز مورد تاييد بانک مي باشد که اين اهداف تنها برپايه مشتري مداري و افزايش جلب رضايت مشتريان بانک پايه ريزي شده است. از آنجا که صنعت بانکداري از جمله صنايع مهم و مطرح دنياست و گسترش روز افزون دانش بشري در زمينه علوم الکترونکي سبب شده است که اين صنعت نيز از اين دانش بهره فراوان داشته باشد.

 بانك سامان به عنوان اولين بانک الکترونکي ايران در سال ۱۳۸۱ اولين اينترنت بانك در ايران را با امکان انتقال وجه راه‌اندازي کرد و توانست‌ گواهينامه (Secure socket lager)SSL را كه استاندارد جهاني در زمينه تامين امنيت ارتباطات اينترنتي است اخذ نمايد. در حال حاضر اين سرويس داراي 2200 مشتري است. راه‌اندازي خدمات پرداخت الكترونيك براي اولين بار در کشور از طريق اينترنت براي مبالغ خرد و كلان ازديگرخدمات منحصر به فرد اين بانک مي باشد. به گونه اي که در حال حاضر تعداد 74 سايت فعال براي خريد اينترنتي و 270 در خواست در حال پيگيري مي باشد.

 همچنين راه اندازي مرکز call center جهت ارائه خدمات Direct banking با بيش از10433 تماس از ابتداي راه اندازي تاکنون از ديگر خدمات ارائه شده بانک سامان مي باشد. در راستاي ارائه خدمات بانکداري مدرن بانک سامان تا کنون 30 دستگاه خود پرداز و 4000دستگاه پايانه فروش نصب نموده است. در خصوص کارتهاي صادر شده نيز بیش از 60000 هزار عدد کارت نقدي ، 20000 عدد کارت هديه و 150000 عدد کارت پرداخت اينترنتي صادر شده است. راه‌اندازيSMSBank درکنار سرويس تلفن بانک سامان با 5000 مشتري از خدمات برجسته بانک سامان مي باشد.

از مهمترين فعاليتهاي بانک سامان مشارکت در اجراي طرح ارائه کوپن الکترونيک توسط وزارت بازرگاني مي باشد. همچنين بانک سامان مجري خدمات پرداخت اينترنتي طرح پيشگام تجارت الکترونيک وزارت بازرگاني، مجري طرح آزمايشي راه اندازي مرکز گواهينامه ديجيتال وزارت بازرگاني (به عنوان تنها بانك PKlenabled در ايران) و مجري پرداخت کلان طرح B2B وزارت بازرگاني با شرکتهاي شهروند و مينو نيز مي باشد. در خاتمه بايد گفت: راه اندازي هر سازمان با حفظ اصول حرفه اي و برابر با استاندارهاي دنيا که در شان نام ايراني بوده و نشان از کار آزمودگي مديران آن سازمان باشد مستلزم سرمايه گزاري و صبوري بسيار بوده و اثرات بلند مدت آن به مراتب بيشتر از سود هاي مقطعي و کوتاه مدت خواهد بود.

شرکت پرداخت الکترونيک

شرکت پرداخت الکترونيک سامان سومين عضو از گروه مالي سامان است که تيرماه سال 1382 با مشارکت بانک سامان تاسيس شد. اين شرکت از بدو فعاليت با تکيه بر استراتژي مهم ارائه تهيه خدمات به پذيرندگان و دارندگان کارت و همچنين توسعه شبکه فروشندگان پذيرنده کارت تلاش کرده است تا در گسترش و ترويج فرهنگ استفاده از پول الکترونيکي به عنوان بستر ساز تجارت الکترونيکي گام بردارد. شرکت پرداخت الکترونيک سامان با دارا بودن توان فني و بانکي مناسب و بهره مندي از خدمات ساير اعضا گروه مالي سامان چون بانک سامان شرکت بيمه سامان توانست به عنوان اولين PSP کشور مجوز فعاليت رسمي خود را در زمينه خدمات پرداخت الکترونيک در سال 83 از بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران دريافت نمايد.

 شرکت پرداخت الکترونيک سامان به منظور گسترش شبکه فروشگاهي خود در حال حاضر داراي نمايندگي در شهرهاي تهران – اصفهان – مشهد – کيش مي باشد و در نظر دارد تا پايان سال 84 نسبت به فعال سازي نمايندگي هاي ساير شهرها نيز اقدام نمايد. گروه اقتصادي سامان به منظور گسترش عمليات بانکداري مدرن و در راستاي پيشبرد راهبردي اهداف کلان خود در زمينه گسترش پول الکترونيکي شرکت پرداخت الکترونيک را با هدف ارائه راه راحلهاي خدمات نرم افزاري و سخت افزاري مربوط به کارت و پرداخت الکترونيکي در شبکه خدمات فروشگاهي و بانکي تاسيس نمود.

کارشناسان و مديران شرکت پس از بررسي نمونه هاي فوق کشورهاي پيشرفته و بومي سازي فعاليت آنها مطابق با کشورهاي شرقي ايراني نسبت به توسعه بستر فني براي گسترش خدمات انواع کارت و اجراي عمليات دريافت تراکنش هاي مالي مربوط به انواع کارتهاي فروشگاهي و بانکي گام برداشتند و در اين راه سعي نمودند با اجراي کليه عمليات مربوط به شبکه تبادل الکترونيکي اطلاعات بانکي فروشگاهي بستر سازي فني لازم براي ارائه سرويسهاي تجارت الکترونيکي و ايجاد ارتباط و اتصال به شبکه هاي بين المللي و منطقه اي خدمات کارت، تجار ايراني را با دنياي مدرن و خدمات روز دنيا در زمينه فروش آشنا سازند.

گسترش فرهنگ استفاده از کارت بجاي خريد با پول نقد و بهره مندي همه اجزاء درگير در يک عمليات و تقسيم منافع و ايجاد کارتهاي وفاداري و تخفيف هزينه ها از ابزارهاي جدي مورد استفاده براي رونق بخشيدن به اين امر بوده است. هدف نهايي شرکت پرداخت الکترونيک سامان رسيدن به حذف پول فيزيکي و گسترش استفاده از پول الکترونيکي در کشور است و در اين راستا سعي نموده است ارائه خدمات با کيفيت بالاتر و ايجاد سهولت بيشتر، براي استفاده کنندگان از ابزارهاي پذيرش، دستيابي به اين مهم را تحقق بخشد.

شرکت کارت ايران خودرو

شرکت کيش وير

شركت كيش وير از بدو تاسيس موسسه اعتباري سامان اقتصاد به عنوان يك شركت سهامي خاص با مديريت دكتر فاطمي شروع به فعاليت نمود. در حال حاضر سهامدار اصلي اين شركت بانك سامان و بخش خصوصي مي باشند.

فعاليت شركت كيش وير در زمينه سرمايه گذاري در تحقيق و توسعه smart cart و خدمات آن در ايران، تحقيق در زمينه كيف پول الكترونيكي ، ارائه سيستم هاي مختلف بانكداري در قالب سيستم يكپارچه و جامع در زمينه بانكداري مي باشد.

شرکت ارتباطات ماهواره اي سامان

اينترنت بانک

آغاز فعاليت هاي متنوع و منحصربه فرد بانکداري مدرن با ارائه سرويس اينترنت بانک سامان آغاز شده و امکانات بي شماري با استفاده از اين تحول در نظام بانکي کشور، در اختيار شما قرار گرفته است.

   اينترنت بانک سامان امکاناتي از قبيل دريافت موجودي به صورت آنلاين، انتقال وجه بين کليه حساب ها در بانک سامان ، مشاهده صورتحساب، تقاضاي صدور دسته چک، ثبت مبلغ چک هاي صادرشده و مسدود نمودن برگه هايي از دسته چک را دراختيار شما قرار داده است. همچنين با استفاده از اين خدمات، امکان مسدود نمودن کارت هاي مفقودي يا سرقتي ميسر مي باشد.

موبايل بانک

سرويسي بسيار مدرن با بهره گيري از جديدترين دستاوردهاي جهاني تکنولوژي (wap,sms) طراحي شده است.

 با امکانات:

  • نمايش موجودي حساب

  • نمايش گردش حساب

  • مسدود کردن چک و کارت

  • ارايه مشاوره هوشمند درباره سود سپرده ها و کارمزد تسهيلات

  • اطلاع در مورد واريز و برداشت از حسابها

  • اطلاع در مورد وصول برگشتي چک هاي واگذاري

تلفن بانک

دروازه هاي زرين و استوار تکنولوژي بانکي هنگامي به روي جهانيان گشوده شد که ارتباط منطقي و معني داري ميان اطلاعات بانکي، الکترونيک و وسايل ارتباطي مانند تلفن و فکس برقرار گرديد. و ايده ايجاد سيستم تلفن بانک جهت ارائه اطلاعات بانکي به مشتريان، سبب تحولي چشمگير در ارائه خدمات نوين بانکي گرديد.

 تلفن بانک سامان با قابليت اعلام موجودي حساب، اعلام سه گردش آخر حساب، مسدود نمودن چک و کارت و امکان فکس صورتحساب ضمن مدنظر قرار دادن نياز هاي فعلي شما به در اختيار داشتن اطلاعات مالي ، از طريق ارائه خدمات ديگري همچون تلفن گويا و مرکز خدمات مشتريان (call center ) پل ارتباطي محکم و مورد اطميناني براي شما تدارک ديده است.

ايميل بانک

اين سرويس جزو خدمات در دست اقدام بانك مي باشد.

Call center

مرکز خدمات و اطلاع رساني مشتريان (Call Center) به منظور اطلاع رساني کامل از خدمات و عمليات بانکي قابل ارائه توسط بانک سامان و با بکارگيري متصديان و کارشناسان بانکي مجرب مستقر در اين مرکز و بر اساس اصل مشتري مداري پاسخگوي هرگونه سوال در زمينه خدمات و عمليات بانکي شما مشتريان محترم مي باشد. مشتريان محترم مي توانند سوالات خود را با تماس با شماره تلفن 66959045 مطرح و پاسخهاي لازم را دريافت نمايند.

خدمات کارت

انواع کارت

مديريت زمان و مكان پول شما همگام با آخرين پيشرفت هاي روز دنيا به وسيله كارت كوچكي به نام سامان كارت فراهم شده است. با سامان كارت به عنوان ابزار هوشمند پرداخت الكترونيكي، موجودي همه حساب هاي شما، به سادگي و با اطمينان خاطر در اختيار شماست.

§          مزاياي كارت پول سامان

     پول الکترونيکي شما، يک پول کاملا" شخصي و خصوصي است، که براي شما و به اسم شخص شما صادر شده، هرگز از بين نمي رود، مخدوش و مفقود نمي شود و از دستبرد محفوظ مي ماند.

دريافت وجه نقد شما مي توانيد با استفاده از دستگاه هاي خودپرداز بانک هاي عضو شتاب در سراسر کشور بدون محدوديت زماني و مكاني با سقف مالي از پيش تعيين شده (2000000 ميليون ريال در روز ) يا طبق درخواست خود كه هنگام درخواست صدور كارت در فرم مربوطه مشخص كرده ايد، وجه نقد مورد نياز خود را دريافت نماييد.

خدمات فروشگاهي خريد سريع و آسان از فروشگاه هاي معتبر طرف قرارداد کليه بانک ها در سراسر کشور كه مجهز به دستگاه پايانه فروش باشند، براي دارندگان سامان كارت امكان پذير مي باشد. در صورتي كه شما از دستگاه پايانه فروش بانك سامان براي خريد استفاده كنيد،‌ علاوه بر سرعت در خريد، مي توانيد از مزايايي كه براي شما در نظر گرفته شده است نظير قرعه كشي هاي ساليانه بهره مند شويد.

 • خدمات پرداخت اينترنتي خريد کالا و خدمات از کليه سايت هاي فعال و معتبر فروش اينترنتي طرف قرارداد بانک سامان، در هر كجا و هر ساعت از شبانه روز تنها براي دارندگان سامان كارت امكان پذير است. شما مي توانيد با سامان كارت بليط قطار و هواپيما بخريد،‌ قبض آب، برق، گاز، تلفن و عوارض شهرداري خود را در كمترين زمان ممكن و بدون صرف هزينه، از منزل يا محل كارخود پرداخت نماييد، سهام خريد و فروش كنيد ، در كنكور ثبت نام نماييد و لذت خريد اينترنتي را تجربه كنيد. فهرست سايت هاي فعال فروش اينترنتي طرف قرار داد بانك سامان را مي توانيد در سايت www.sb24.com مشاهده كنيد.

 • داشتن شعبه اختصاصي اطمينان از همراه داشتن پول كافي، افزايش قدرت خريد و امکان بهره گيري از فرصت هاي مالي به لحاظ در اختيار داشتن تمامي موجودي همه حساب هاي بانکي به طور هم زمان از ويژگي هاي سامان كارت است شما مي توانيد همواره به تمام موجودي خود دسترسي داشته باشيد.

ايجاد نظم مالي با تعيين سقف مشخص براي خريد يا برداشت وجه از حساب و امکان دسترسي به اطلاعات حساب از طريق دريافت صورتحساب هاي دوره اي شما مي توانيد يك حسابدار تمام وقت داشته باشيد.

امنيت دارايي از بين رفتن امکان جعل، سرقت و ساير خطرات رايجي که پول فيزيکي را تهديد مي کند، از مزاياي در اختيار داشتن كارت بانكي است. با استفاده از ابزارهاي تشخيص هويت از قبيل ثبت امضاء و رمز اختصاصي و كد cvv2 امکان سرقت، رديابي اشتباه و سوء استفاده از کارت هاي بانکي سامان فراهم شده است.

تعلق سود حسابي كه به عنوان حساب اصلي به كارت شما متصل است،‌ مي تواند يك حساب كوتاه مدت باشد كه در اين صورت به مانده حساب شما سود روز شمار با نرخ سود حساب كوتاه مدت به صورت علي الحساب، تعلق مي گيرد.. همچنين شما مي توانيد ساير حساب هاي خود را نيز به عنوان حساب فرعي به حساب كارت خود متصل نماييد.

  نظرات ()
مطالب اخیر مکاشفه در مانیفست های یک کارگزار روابط عمومی بازآفرینی اقتصاد رسانه بر پایه مدل‌های نوین کسب و کار کارمزد بانکی حلقه گمشده اجرای بانکداری اسلامی سرمایه‌گذاری خارجی و پدافند غیرعامل راهنمای پرداخت قبض جریمه و سایر قبوض کاش همه مثل شیر کار کنیم شکل گیری مفهوم جدیدی از اسپانسری ورزشی در حمایت بانک سامان از والیبال ملی موردکاوی راهبردهای بانک سامان در عرصه مسئولیت‌های اجتماعی نقش کارکنان بانک در تحقق و رشد EPS روند آینده رقابت و تقسیم بازار در نظام بانکی ایران
کلمات کلیدی وبلاگ بانکداری الکترونیکی (٢٠) مدیریت فناوری اطلاعات (۱٤) ایران (٧) مدیریت (٧) بانک (٦) برند (٥) برندسازی (٥) امنیت اطلاعات (٤) شبکه اجتماعی (٤) تجارت الکترونیکی (٤) اینترنت (٤) معرفی کتاب (٤) بازاریابی (٤) تبلیغات (۳) مدیریت ارتباط با مشتریان (۳) بانک سامان (۳) روابط عمومی (۳) آموزش فناوری اطلاعات (۳) باشگاه مشتریان (٢) مسئولیت اجتماعی (٢) ویوان نیوز (٢) هویت بصری برند (٢) والیبال (٢) آینده نگری (٢) وب سایت (٢) اپل (٢) فناوری اطلاعات (٢) اقتصاد (٢) نمایشگاه (٢) نوروز (٢) زنجیره تامین (۱) پروژه (۱) فناوری (۱) گوگل (۱) بیمه (۱) سازمان (۱) آزادی (۱) ایرنسل (۱) انسان (۱) موبایل (۱) دانمارک (۱) شبکه (۱) موتورهای جستجو (۱) زبان فارسی (۱) مدیریت استراتژیک (۱) هوش تجاری (۱) بانکداری (۱) داده کاوی (۱) سهام (۱) میهن (۱) پیام نوروزی (۱) استخدام (۱) سود (۱) گردشگری الکترونیک (۱) رسانه های دیجیتال (۱) ارسال ایمیل گروهی (۱) آینده پژوهی (۱) تخفیف (۱) بانکداری اسلامی (۱) سرمایه گذاری (۱) سخت افزار (۱) الکامپ (۱) پرداخت قبض (۱) مانیفست (۱) فرنود حسنی (۱) استیو جابز (۱) eps (۱) مدیریت رسانه (۱) جابز (۱) نشان تجاری (۱) re-branding (۱) نرم افزار خبرنامه الکترونیکی (۱) پدآفند غیرعامل (۱) بازاریابی ایمیلی (۱) کارمزد (۱) کسب وکار (۱) قبض (۱) brand (۱) قبض جریمه (۱) مسئولیت پذیری (۱) ویوان فیس (۱) vivanface (۱) سمپلینگ (۱) حقوق فناوری اطلاعات (۱) شهرت نام تجاری (۱) بانک آینده (۱)
دوستان من Iran Brand News Iran Market News اخبار IT اخبار اقتصادی ایران آذر آموزش ارتباطات و مدیریت رسانه ارزش افزوده استخدام و کاریابی آگهی رایگان آموزش تجارت الکترونيک آموزش زبان انگلیسی آموزش مديريت فناوري اطلاعات ايران آي تي ايران جديد ايران مهر ايزو 9000 آينده نگر برندسازی (Branding) به انديش پایگاه جامع اطلاع رسانی مدیران پندهای مدیریت و فناوری اطلاعات تولید ناب جدیدترین اخبار فناوری اطلاعات چهارراه تبليغات خاطرات يک مدير دانشجويان IT تهران جنوب دانشجويان IT شيراز دانشجويان IT صنعتي شريف دانشجويان IT قزوين دانشجويان IT مشهد دانشجويان ايراني هلند دانشجويان فناوری اطلاعات بيرجند دکتر بزرگمهر دنياي مجازي راه حلی برای آینده راهنمای خرید کالا و خدمات روزنامه فناوران اطلاعات روزنوشت رویدادهای مدیریت و فناوری اطلاعات زرتشت زمان بی کرانه، ايران جاودانه سامانه آموزش الکترونیکی رهنما سايت و موتورهاي جستجو سورس کد سينا ديلي شرکت فناوری اطلاعات سامان شوش سيتي صنایع ۸۴ علمي و پژوهشي فرهنگ سازمانی فرهنگ لغات مدیریت و فناوری اطلاعات فرهنگ، مدیریت، و کسب و کار در ایران فناوري اطلاعات فناوری اطلاعات گرگان فناوری اطلاعات و ارتباطات فورم دانشجويان IT مشهد قوانين تجارت، کسب و کار و سرمايه گذاري كاردانان کارگاه های مدیریت و فناوری اطلاعات کامپيوتر و فناوري اطلاعات کايزن کتاب های مديريت و فناوري اطلاعات کتابهای مدیریت و فناوری اطلاعات کتب رایگان کامپیوتری کمیته علمی مدیریت دولتی کنفرانس بانکداری الکترونیکی گـــــــروه آمـــوزش ابتدایــــی گروه مديريت پارس درگاه گروه مدیریت فناوری اطلاعات گشت و گذار در اینترنت لحظه ها را با تو بودن 2 لیست قیمت ماني ثابت ماهنامه عصر فناوري اطلاعات متدولوژی شش سیگما محصولات و خدمات فناوری اطلاعات مدرسه هوشمند ایرانی مدل های موفقیت در مدیریت مديران برتر مديرستان مديريت بازرگاني مديريت تحول مديريت حلقه مفقوده مديريت دانش مديريت دانش سازماني مديريت صنايع و بهره وري مديريت کيفيت مديريت منابع انساني مديريت نوين مدیران ایران مدیریت بانکداری الکترونیکی مدیریت برتر مدیریت تجارت الکترونیک مدیریت تحول مدیریت دانش مدیریت روابط عمومی الکترونیکی مدیریت زنجيره تأمين مدیریت نگهداری و تعمیرات برپایه تجارت مدیریت نوین مرکز مشاوره مديريت مشاغل مدیریت و فناوری اطلاعات مطالب جالب پيرامون مديريت مقالات انجمن علمی مدیریت بازرگانی مقاله های علمی درباره مدیریت و اموزش مهندس عماد هنرپرور مهندسي صنايع مهندسي صنايع و مقالات دروس آن مهندسی صنايع تهران جنوب مهندسی صنایع مهندسی صنایع نشتی از افکار روزانه نگاهی بر تجارت اينترنتی نوین بانک هنر هشتم هوش مصنوعي وب سايت شخصي فرنود حسني وب نوشته های...از شهرستان دشتی وبلاگ اميد جهانشاهی وبلاگ شخصی فرنود حسنی وبلاگ فرزاد حسنی وبلاگ کارکنان بانک صادرات وبلاگ گروهی کتابداران ایران ویوان نیوز(اخبار برند) اخبار برند برند نرم افزار تولید خبرنامه الکترونیکی نرم افزار تولید خبرنامه الکترونیکی نرم افزار ارسال ایمیل گروهی نرم افزار تولید خبرنامه الکترونیکی، ایمیل مارکتینگ و ارسال ایمیل گروهی پرداخت قبض جریمه پرداخت قبض پرتال زیگور طراح قالب