فرنود حسنی
تماس با من
پروفایل من
نویسنده (های) وبلاگ فرنود حسنی
آرشیو وبلاگ
      مدیریت فناوری اطلاعات (IT Management)
افزایش ترافیک سایت با سیستم های امتیازدهی بر اساس کلیک بيشتر بازديدکننده ها نویسنده: فرنود حسنی - چهارشنبه ٢٧ خرداد ۱۳۸۳

برای دستیابی به موفقیت در کسب و کار برخط باید توجه زیادی به ترافیک وب سایت خود داشته باشید.

مهم نیست که شما چه محصولات یا خدماتی را عرضه می کنید. اگر شما زمینه های لازم را برای فروش مناسب خود فراهم نکنید زمان زیادی در کسب وکار خود دوام نخواهید آورد.

یکی از بهترین راههای با لا بردن ترافیک سایت استفاده از آگهی هایی است که به ازا هر کلیک به شما امتیاز می دهند. اگر شما کمی برای گشت و گذار در وب وقت بگذارید یا از موتورهای جستجو برای پیدا کردن کلمات خاصی استفاده کنید به احتمال زیاد با نمونه های زیادی ازتبلیغات کلیک امتیازی برخورد خواهید کرد.

دو نمونه از معروفترین این سیستم ها توسط شرکت گوگل (www.google.com )که به صورت آشکار در وب سایتهای مختلف قابل مشاهده است و شرکت اورتور(www.overture.com) که در موتورهای جستجوی مختلفی همچون یاهو، آلتا ویستا، نسبت به نمایش اینگونه آگهی ها اقدام می کند. هر چند که این روزها علاوه بر نمونه های ذکر شده موتورهای جستجوی فراوانی در وب فعالیت می کنند.

سیستم های کلیک امتیازی در واقع راه ارزانی را برای جذب ترافیک بیشتر به وب سایت شما ارائه می کنند. در ادامه با چگونگی کار این سیستم ها آشنا می شویم.

 

شما می توانید کلمات  کلیدی و یا عبارت های خاصی را برای قرار گرفتن در لیست مو تورهای جستجو و یا آگهی ها به کارببرید تا زمانی که مردم از طریق مو تور های جستجو آن کلمات را وارد کردند به سایت شما هدایت شوند. برای مثال اگر شما لوازم بازی فوتبال می فروشید سایت شما در هنگامی که یک بازدیدکننده کلمه کفش فوتبال را جستجو کند به او نشان داده خواهد شد و یا بر عکس اگر بازدیدکننده ای در سایت شما باشد. آگهی های مشابهی درحوزه کاری شما برای او به نمایش در خواهد آمد. اگر آن بازدیدکننده آگهی شما را ببیند و جذب شدند و بر روی آن کلیک کردند شما به سادگی یک امتیاز خواهید گرفت و در نتیجه رتبه شما در موتور جستجو از این طریق بالا می رود. با هر كليك كه ديگران روي لينكهاي تبليغات متني سايت شما كنند، شما بر حسب شرایط سیستم چند امتياز به شما تعلق می گیردمثلاً 5 امتیاز. با اين 5 امتياز، تبليغات شما 5 بار روي سايتهاي ديگر كه محتواي مشابه سايت شما را دارند، بصورت لينك متني قرار مي گيرد. بنابراين به هر ميزان كه سايت شما بازديد كننده داشته باشد، و اين بازديدكنندگان روي لينكهاي تبليغاتي در سايت شما كليك كنند، شما امتياز بيشتري گرفته و مجوز نمايش در سايتهاي ديگري كه آنها نيز عضو همين سيستم هستند را پيدا خواهيد كرد.

مثال:

فرض كنيد سايت الف در اين سيستم عضو شده است، و 6 لينك تبليغاتي را در هر بازديد، نمايش مي دهد.   اگر این سايت روزانه 100 نفر بازدید كننده داشته باشد و هر بازديد كننده به طور متوسط روي 1 لينك از تبليغات سايت الف كليك كند، حدود 15% ، با اين حساب سايت الف هر روز 100*5 يعني 500 امتياز در سیستم به دست می آورد و با به دست آوردن این تعداد امتیاز  لينك سايت الف هر روز 500 بار در سايتهاي عضو اين سيستم نمايش داده مي شود. طبق برآوردها به طور متوسط 10% از هربار نمايش در سايتهاي ديگر،  منجر به کلیک بر روي لينك سايت الف توسط مراجعان به سایت های ب و ث و... مي شود.به این ترتیب  سايت الف در اين روز 50 بازديد كننده جديد جذب مي كندسایت الف با اين 50 بازديد كننده جديد، 250 امتياز بيشتر كسب مي كندو در روز بعد  750 امتياز دارد و حداقل 75 بازديد كننده جديد جذب خواهد كرد.  ای سیر بسته به حجم کاربران اینترنت و سایت های استفاده کننده از سیستم روز به روز گسترده تر می شود.

ثبت نام در این گونه سیستم ها هیچگونه هزینه ای در بر ندارد و از نظر فنی نیز وقت زیادی نخواهد برد تنها باید کدی که سیستم در اختیار شما می گذارد را به سایت خود انتقال دهید.

نمونه ایرانی اینگونه سیستم ها توسط سایت ایستگاه.کام توسعه داده شده است.

 

نوشته شده توسطفرنود حسنی          تماس با نويسندهmanager_ict@yahoo.com                تاريخ ارسال: ۲۷ خرداد۱۳۸۳

  نظرات ()
مطالب اخیر مکاشفه در مانیفست های یک کارگزار روابط عمومی بازآفرینی اقتصاد رسانه بر پایه مدل‌های نوین کسب و کار کارمزد بانکی حلقه گمشده اجرای بانکداری اسلامی سرمایه‌گذاری خارجی و پدافند غیرعامل راهنمای پرداخت قبض جریمه و سایر قبوض کاش همه مثل شیر کار کنیم شکل گیری مفهوم جدیدی از اسپانسری ورزشی در حمایت بانک سامان از والیبال ملی موردکاوی راهبردهای بانک سامان در عرصه مسئولیت‌های اجتماعی نقش کارکنان بانک در تحقق و رشد EPS روند آینده رقابت و تقسیم بازار در نظام بانکی ایران
کلمات کلیدی وبلاگ بانکداری الکترونیکی (٢٠) مدیریت فناوری اطلاعات (۱٤) ایران (٧) مدیریت (٧) بانک (٦) برند (٥) برندسازی (٥) امنیت اطلاعات (٤) شبکه اجتماعی (٤) تجارت الکترونیکی (٤) اینترنت (٤) معرفی کتاب (٤) بازاریابی (٤) تبلیغات (۳) مدیریت ارتباط با مشتریان (۳) بانک سامان (۳) روابط عمومی (۳) آموزش فناوری اطلاعات (۳) باشگاه مشتریان (٢) مسئولیت اجتماعی (٢) ویوان نیوز (٢) هویت بصری برند (٢) والیبال (٢) آینده نگری (٢) وب سایت (٢) اپل (٢) فناوری اطلاعات (٢) اقتصاد (٢) نمایشگاه (٢) نوروز (٢) زنجیره تامین (۱) پروژه (۱) فناوری (۱) گوگل (۱) بیمه (۱) سازمان (۱) آزادی (۱) ایرنسل (۱) انسان (۱) موبایل (۱) دانمارک (۱) شبکه (۱) موتورهای جستجو (۱) زبان فارسی (۱) مدیریت استراتژیک (۱) هوش تجاری (۱) بانکداری (۱) داده کاوی (۱) سهام (۱) میهن (۱) پیام نوروزی (۱) استخدام (۱) سود (۱) گردشگری الکترونیک (۱) رسانه های دیجیتال (۱) ارسال ایمیل گروهی (۱) آینده پژوهی (۱) تخفیف (۱) بانکداری اسلامی (۱) سرمایه گذاری (۱) سخت افزار (۱) الکامپ (۱) پرداخت قبض (۱) مانیفست (۱) فرنود حسنی (۱) استیو جابز (۱) eps (۱) مدیریت رسانه (۱) جابز (۱) نشان تجاری (۱) re-branding (۱) نرم افزار خبرنامه الکترونیکی (۱) پدآفند غیرعامل (۱) بازاریابی ایمیلی (۱) کارمزد (۱) کسب وکار (۱) قبض (۱) brand (۱) قبض جریمه (۱) مسئولیت پذیری (۱) ویوان فیس (۱) vivanface (۱) سمپلینگ (۱) حقوق فناوری اطلاعات (۱) شهرت نام تجاری (۱) بانک آینده (۱)
دوستان من Iran Brand News Iran Market News اخبار IT اخبار اقتصادی ایران آذر آموزش ارتباطات و مدیریت رسانه ارزش افزوده استخدام و کاریابی آگهی رایگان آموزش تجارت الکترونيک آموزش زبان انگلیسی آموزش مديريت فناوري اطلاعات ايران آي تي ايران جديد ايران مهر ايزو 9000 آينده نگر برندسازی (Branding) به انديش پایگاه جامع اطلاع رسانی مدیران پندهای مدیریت و فناوری اطلاعات تولید ناب جدیدترین اخبار فناوری اطلاعات چهارراه تبليغات خاطرات يک مدير دانشجويان IT تهران جنوب دانشجويان IT شيراز دانشجويان IT صنعتي شريف دانشجويان IT قزوين دانشجويان IT مشهد دانشجويان ايراني هلند دانشجويان فناوری اطلاعات بيرجند دکتر بزرگمهر دنياي مجازي راه حلی برای آینده راهنمای خرید کالا و خدمات روزنامه فناوران اطلاعات روزنوشت رویدادهای مدیریت و فناوری اطلاعات زرتشت زمان بی کرانه، ايران جاودانه سامانه آموزش الکترونیکی رهنما سايت و موتورهاي جستجو سورس کد سينا ديلي شرکت فناوری اطلاعات سامان شوش سيتي صنایع ۸۴ علمي و پژوهشي فرهنگ سازمانی فرهنگ لغات مدیریت و فناوری اطلاعات فرهنگ، مدیریت، و کسب و کار در ایران فناوري اطلاعات فناوری اطلاعات گرگان فناوری اطلاعات و ارتباطات فورم دانشجويان IT مشهد قوانين تجارت، کسب و کار و سرمايه گذاري كاردانان کارگاه های مدیریت و فناوری اطلاعات کامپيوتر و فناوري اطلاعات کايزن کتاب های مديريت و فناوري اطلاعات کتابهای مدیریت و فناوری اطلاعات کتب رایگان کامپیوتری کمیته علمی مدیریت دولتی کنفرانس بانکداری الکترونیکی گـــــــروه آمـــوزش ابتدایــــی گروه مديريت پارس درگاه گروه مدیریت فناوری اطلاعات گشت و گذار در اینترنت لحظه ها را با تو بودن 2 لیست قیمت ماني ثابت ماهنامه عصر فناوري اطلاعات متدولوژی شش سیگما محصولات و خدمات فناوری اطلاعات مدرسه هوشمند ایرانی مدل های موفقیت در مدیریت مديران برتر مديرستان مديريت بازرگاني مديريت تحول مديريت حلقه مفقوده مديريت دانش مديريت دانش سازماني مديريت صنايع و بهره وري مديريت کيفيت مديريت منابع انساني مديريت نوين مدیران ایران مدیریت بانکداری الکترونیکی مدیریت برتر مدیریت تجارت الکترونیک مدیریت تحول مدیریت دانش مدیریت روابط عمومی الکترونیکی مدیریت زنجيره تأمين مدیریت نگهداری و تعمیرات برپایه تجارت مدیریت نوین مرکز مشاوره مديريت مشاغل مدیریت و فناوری اطلاعات مطالب جالب پيرامون مديريت مقالات انجمن علمی مدیریت بازرگانی مقاله های علمی درباره مدیریت و اموزش مهندس عماد هنرپرور مهندسي صنايع مهندسي صنايع و مقالات دروس آن مهندسی صنايع تهران جنوب مهندسی صنایع مهندسی صنایع نشتی از افکار روزانه نگاهی بر تجارت اينترنتی نوین بانک هنر هشتم هوش مصنوعي وب سايت شخصي فرنود حسني وب نوشته های...از شهرستان دشتی وبلاگ اميد جهانشاهی وبلاگ شخصی فرنود حسنی وبلاگ فرزاد حسنی وبلاگ کارکنان بانک صادرات وبلاگ گروهی کتابداران ایران ویوان نیوز(اخبار برند) اخبار برند برند نرم افزار تولید خبرنامه الکترونیکی نرم افزار تولید خبرنامه الکترونیکی نرم افزار ارسال ایمیل گروهی نرم افزار تولید خبرنامه الکترونیکی، ایمیل مارکتینگ و ارسال ایمیل گروهی پرداخت قبض جریمه پرداخت قبض پرتال زیگور طراح قالب