فرنود حسنی
تماس با من
پروفایل من
نویسنده (های) وبلاگ فرنود حسنی
آرشیو وبلاگ
      مدیریت فناوری اطلاعات (IT Management)
مدیریت بازارهای الکترونیکی در سازمان-بخش سوم(e-marketing management ) نویسنده: فرنود حسنی - پنجشنبه ٢۸ خرداد ۱۳۸۳

همه موفقیت یک تجارت خوب در بازارهای اینترنتی مرهون توجه و اقبال مشتریان به استفاده از خدمات اینترنتی سازمان شماست. بنابر این سعی کنید تا همیشه ضمن تشویق ایشان به بهره گیری از خدمات سازمان خود از طریق اینترنت دست آنها را در انتخاب شیوه ارتباطی مناسب باز بگذارید و اجازه دهید که اطلاعات کاملی از آنچه در مورد کالای شما می خواهد بداند در اختیارش بگذارید.

بازاریابی الکترونیکی در تجارت امروز به ابزاری مفید و اثر بخش تبدیل شده است و بسیاری از سازمان های بزرگ با گزینش شیوه ها و روش های مبتنی بر بازاریابی الکترونیکی به موفقیت های چشمگیری دست یافته اند. یکی از مهمترین مسائل قابل توجه در ایجاد سازمان های مجازی و بازاریابی در آنها استفاده از یک نشان اختصاصی است.

در دنیای مجازی که مشتریها نمی توانند از کیفیت محصول شما اگاهی یابند اعتبار اسمی سازمان شما می تواند سبب چلب اعتماد گسترده آنها برای انجام مبادلات تجاری مطمئن با شما باشد. بازاریابی در اینترنت این ویژگی را دارد که با استفاده کردن از آن سازمان می تواند نتایج کسب شده را به راحتی پیگیری کند. ضمن اینکه شیوه های جدیدی را نیز بسته به خلاقیت خود و کارکنانتان می توانید مورد آزمایش قرار دهید.

مواردی که در اینجا می توان برای گزینش ابزارهای مناسب از اینترنت انتخاب کرد به شرح زیر هستند. 1)توجه جدی به روش های انتخاب شده از جانب سایر موسسات و سازمان ها داشته باشید.

2) سایت اینترنتی شما در واقع یکی از مهمترین ابزارهایی است که به شما در جهت بازاریابی موفق یاری خواهد رساند برای  همین هم بایستی در تمام مراحل طراحی تا به هنگام سازی سایت دقت و ظرافت بالایی از نظر فنی وعمومی به خرج دهید. برای این کار می توانید به سایت هایی با فعالیت مشابه سر بزنید و از روش های آنها الهام بگیرید.

3) در انتخاب آرم، نام و domain برای سایت و سازمان خود توجه زیادی داشته باشید. گزینش یک نام مناسب، یک آرم برای تبلیغات و یکdomain کوتاه، جذاب و رسا که به راحتی قابل باقی ماندن در ذهن افراد باشد بسیار مهم است.

4) در معرفی سایت اینترنتی سازمان خود به موتور های جستجو و یا سایتهایی که از بازدیدکنندگان بالایی برخوردارند درنگ نکنید. زیرا بسیاری از بازاریابان اینترنت از طریق موتور های جستجو به دنبال کالاهای خود می گردند.

5)سعی کنید علاوه بر اطلاعات تخصصی اطلاعات عمومی مورد استفاده در رشته کاری شما به مشتریان انتقال داده شود.

یکی از موفق ترین سازمان هایی که از طریق اینترنت موفق به جذب درصد عمده ای از بازر کتاب در عرصه مجازی شده کتابفروشی آمازون می باشد . از مزایایی که کتابفروشی اینرنتی آمازون برای مشتریانش فراهم کرده می توان به موارد زیر اشاده کرد.

1)تسریع در عملکرد مشتریان و فروشندگان

2)دسترسی راحت تر و سریعتر به اطلاعات و کتب درخواستی

3) اعتماد کامل بین فروشنده و مشتری با خدمات پشتیبانی و مشاوره ای مناسب

4)کاهش در صرف وقت و انرزی و کاهش هزینه های مشتری

شرایطی را که آمازون با استفاده از اینترنت برای مشترین خود فراهم کرده عبارتند از:

1)      ایجاد دسترسی آسان در تمام هفته و در تمام اوقات شبانه روز

2)   قدرت انتخاب بسیار بالا برای مشتریانی که در کتاب فروشی های معمولی قادر به استفده از همه کتاب ها و کسب اطلاع در آنها نیستند

3)       امکان برقراری تماس تلفنی با فروشنده در هر زمان و از منزل

4)      دسترسی سریع یه کتب مورد نیاز و امکان آشنایی و مرور کتاب های پر فروش

5)      آگاهی دادن به مشتریان از اخرین اطلاعات و اخبار مربوط به کتاب از طریق نامه های الکترونیکی

 

ادامه دارد....

نوشته شده توسط :فرنود حسنی           تماس با نويسنده:manager_ict@yahoo.com                  تاريخ ارسال:۲۸خرداد۱۳۸۳

  نظرات ()
مطالب اخیر مکاشفه در مانیفست های یک کارگزار روابط عمومی بازآفرینی اقتصاد رسانه بر پایه مدل‌های نوین کسب و کار کارمزد بانکی حلقه گمشده اجرای بانکداری اسلامی سرمایه‌گذاری خارجی و پدافند غیرعامل راهنمای پرداخت قبض جریمه و سایر قبوض کاش همه مثل شیر کار کنیم شکل گیری مفهوم جدیدی از اسپانسری ورزشی در حمایت بانک سامان از والیبال ملی موردکاوی راهبردهای بانک سامان در عرصه مسئولیت‌های اجتماعی نقش کارکنان بانک در تحقق و رشد EPS روند آینده رقابت و تقسیم بازار در نظام بانکی ایران
کلمات کلیدی وبلاگ بانکداری الکترونیکی (٢٠) مدیریت فناوری اطلاعات (۱٤) ایران (٧) مدیریت (٧) بانک (٦) برند (٥) برندسازی (٥) امنیت اطلاعات (٤) شبکه اجتماعی (٤) تجارت الکترونیکی (٤) اینترنت (٤) معرفی کتاب (٤) بازاریابی (٤) تبلیغات (۳) مدیریت ارتباط با مشتریان (۳) بانک سامان (۳) روابط عمومی (۳) آموزش فناوری اطلاعات (۳) باشگاه مشتریان (٢) مسئولیت اجتماعی (٢) ویوان نیوز (٢) هویت بصری برند (٢) والیبال (٢) آینده نگری (٢) وب سایت (٢) اپل (٢) فناوری اطلاعات (٢) اقتصاد (٢) نمایشگاه (٢) نوروز (٢) زنجیره تامین (۱) پروژه (۱) فناوری (۱) گوگل (۱) بیمه (۱) سازمان (۱) آزادی (۱) ایرنسل (۱) انسان (۱) موبایل (۱) دانمارک (۱) شبکه (۱) موتورهای جستجو (۱) زبان فارسی (۱) مدیریت استراتژیک (۱) هوش تجاری (۱) بانکداری (۱) داده کاوی (۱) سهام (۱) میهن (۱) پیام نوروزی (۱) استخدام (۱) سود (۱) گردشگری الکترونیک (۱) رسانه های دیجیتال (۱) ارسال ایمیل گروهی (۱) آینده پژوهی (۱) تخفیف (۱) بانکداری اسلامی (۱) سرمایه گذاری (۱) سخت افزار (۱) الکامپ (۱) پرداخت قبض (۱) مانیفست (۱) فرنود حسنی (۱) استیو جابز (۱) eps (۱) مدیریت رسانه (۱) جابز (۱) نشان تجاری (۱) re-branding (۱) نرم افزار خبرنامه الکترونیکی (۱) پدآفند غیرعامل (۱) بازاریابی ایمیلی (۱) کارمزد (۱) کسب وکار (۱) قبض (۱) brand (۱) قبض جریمه (۱) مسئولیت پذیری (۱) ویوان فیس (۱) vivanface (۱) سمپلینگ (۱) حقوق فناوری اطلاعات (۱) شهرت نام تجاری (۱) بانک آینده (۱)
دوستان من Iran Brand News Iran Market News اخبار IT اخبار اقتصادی ایران آذر آموزش ارتباطات و مدیریت رسانه ارزش افزوده استخدام و کاریابی آگهی رایگان آموزش تجارت الکترونيک آموزش زبان انگلیسی آموزش مديريت فناوري اطلاعات ايران آي تي ايران جديد ايران مهر ايزو 9000 آينده نگر برندسازی (Branding) به انديش پایگاه جامع اطلاع رسانی مدیران پندهای مدیریت و فناوری اطلاعات تولید ناب جدیدترین اخبار فناوری اطلاعات چهارراه تبليغات خاطرات يک مدير دانشجويان IT تهران جنوب دانشجويان IT شيراز دانشجويان IT صنعتي شريف دانشجويان IT قزوين دانشجويان IT مشهد دانشجويان ايراني هلند دانشجويان فناوری اطلاعات بيرجند دکتر بزرگمهر دنياي مجازي راه حلی برای آینده راهنمای خرید کالا و خدمات روزنامه فناوران اطلاعات روزنوشت رویدادهای مدیریت و فناوری اطلاعات زرتشت زمان بی کرانه، ايران جاودانه سامانه آموزش الکترونیکی رهنما سايت و موتورهاي جستجو سورس کد سينا ديلي شرکت فناوری اطلاعات سامان شوش سيتي صنایع ۸۴ علمي و پژوهشي فرهنگ سازمانی فرهنگ لغات مدیریت و فناوری اطلاعات فرهنگ، مدیریت، و کسب و کار در ایران فناوري اطلاعات فناوری اطلاعات گرگان فناوری اطلاعات و ارتباطات فورم دانشجويان IT مشهد قوانين تجارت، کسب و کار و سرمايه گذاري كاردانان کارگاه های مدیریت و فناوری اطلاعات کامپيوتر و فناوري اطلاعات کايزن کتاب های مديريت و فناوري اطلاعات کتابهای مدیریت و فناوری اطلاعات کتب رایگان کامپیوتری کمیته علمی مدیریت دولتی کنفرانس بانکداری الکترونیکی گـــــــروه آمـــوزش ابتدایــــی گروه مديريت پارس درگاه گروه مدیریت فناوری اطلاعات گشت و گذار در اینترنت لحظه ها را با تو بودن 2 لیست قیمت ماني ثابت ماهنامه عصر فناوري اطلاعات متدولوژی شش سیگما محصولات و خدمات فناوری اطلاعات مدرسه هوشمند ایرانی مدل های موفقیت در مدیریت مديران برتر مديرستان مديريت بازرگاني مديريت تحول مديريت حلقه مفقوده مديريت دانش مديريت دانش سازماني مديريت صنايع و بهره وري مديريت کيفيت مديريت منابع انساني مديريت نوين مدیران ایران مدیریت بانکداری الکترونیکی مدیریت برتر مدیریت تجارت الکترونیک مدیریت تحول مدیریت دانش مدیریت روابط عمومی الکترونیکی مدیریت زنجيره تأمين مدیریت نگهداری و تعمیرات برپایه تجارت مدیریت نوین مرکز مشاوره مديريت مشاغل مدیریت و فناوری اطلاعات مطالب جالب پيرامون مديريت مقالات انجمن علمی مدیریت بازرگانی مقاله های علمی درباره مدیریت و اموزش مهندس عماد هنرپرور مهندسي صنايع مهندسي صنايع و مقالات دروس آن مهندسی صنايع تهران جنوب مهندسی صنایع مهندسی صنایع نشتی از افکار روزانه نگاهی بر تجارت اينترنتی نوین بانک هنر هشتم هوش مصنوعي وب سايت شخصي فرنود حسني وب نوشته های...از شهرستان دشتی وبلاگ اميد جهانشاهی وبلاگ شخصی فرنود حسنی وبلاگ فرزاد حسنی وبلاگ کارکنان بانک صادرات وبلاگ گروهی کتابداران ایران ویوان نیوز(اخبار برند) اخبار برند برند نرم افزار تولید خبرنامه الکترونیکی نرم افزار تولید خبرنامه الکترونیکی نرم افزار ارسال ایمیل گروهی نرم افزار تولید خبرنامه الکترونیکی، ایمیل مارکتینگ و ارسال ایمیل گروهی پرداخت قبض جریمه پرداخت قبض پرتال زیگور طراح قالب