فرنود حسنی
تماس با من
پروفایل من
نویسنده (های) وبلاگ فرنود حسنی
آرشیو وبلاگ
      مدیریت فناوری اطلاعات (IT Management)
انتخاب میزبان مناسب برای وب سایت(قسمت دوم و پايانی) نویسنده: فرنود حسنی - دوشنبه ۱ تیر ۱۳۸۳

نوشته شده توسط: فرنود حسنی          تماس با نويسنده:manager_ict@yahoo.com                 تاريخ ارسال: ۱ تير۱۳۸۳

 

خدماتی همچون سرویس نامحدود پاسخگویی خود کار، ایمیل های POP3 زیاد، ایمیل مستعار و....

شما با استفاده از این سرویس ها می توانید با مشتریان، بازدید کنندگان و مشتریان سابق خود ارتباط برقرار کنید. فراموش نکنید یکی از شاخه های مهم در بازاریابی الکترونیکی بازاریابی از طریق پست الکترونیک است.

آخرین ويژگی مهمی که یک میزبان وب خوب باید داشته باشد میزان فضایی است که می تواند در اختیار شما بگذارد. البته شاید این مسئله در ابتدای کار  چندان حائز اهمیت نباشد ولی به مرور که حجم وب سایت شما از فضای در اختیارتان بیشتر شد شما مجبور هستید میزبان خود را عوض کنید و یا اقدام به خرید فضای بیشتری کنید که این خود موجب مشکلاتی خواهد شد. بنابراین به دنبال میزبانی بگردید که محدودیتی در انتخاب فضای وب برای شما قائل نباشد و در صورت اتمام فضای موجود به سرعت آن را برایتان افزایش دهد.

6 ويژگی بالا را یکبار دیگر به صورت خلاصه مرور می کنیم.

1- دسترسی به CGI-bin وب سایت خود

2- امکان استفاده از FTP برای مدیریت رخط سایت

3- دسترسی به سرورهای امن

4- دسترسی به امکان مدیریت چند لایه ای و گزارش های مربوط به آن

5- دسترسی به سرویس های مختلف ایمیل

6- امکان داشتن فضای نا محدود

این ويژگی ها اساس کاری هر میزبان وب خوبی را تشکیل می دهند. اگر میزبان وبی که شما به دنبال آن میگردید دارای این ويژگی ها بود شما می توانید انتخاب مناسبی داشته باشید.

امروزه خدمات مناسب به مشتریان از دیگر ويژگی های مثبت یک شرکت میزبان وب است که می تواند شما را در مدیریت بهتر سایت و حرکت مناسب در وب یاری دهد.

خدمات مناسب مشتریان شامل صفحات کمکی زیاد و صفحات پرسش و پاسخ های معمول می باشد. همچنین پشتیبانی 24 ساعت در روز و7 روز در هفته، پاسخ گویی به ایمیل ها ظرف 24 تا حداکثر 48 ساعت می تواند از دیگر ويژگی های مناسب برای میزبان وب به شمار بیاید.

پشتیبانی مناسب میزبان امری حیاتی است این خدمات برای این نیست شما به میزبان شک کنید چرا که اتفاق در هر زمانی امکان دارد رخ دهد. بنابراین شما باید از پشتیبانی مناسب در نزد میزبان خود برخوردار باشید  در غیر این صورت اگر مشکلی رخ دهد شما به سادگی بسیاری از مشتریان خود را از دست خواهید داد اگر میزبان وب شما سریعاً نسبت به رفع نقص اقدام نکند.

هرگز میزبانی را که در ارائه  خدمات ضعیف به مشتریانش شهرت دارد انتخاب نکنید.

و سرانجام مسئله قیمت خدمات موردی است که در باره یک میزبان وب اهمیت می یابد. هرگز در شرکت هایی که به صورت رایگان اقدام به ارائه فضا می کنند سایت خود را بارگذاری نکنید.

استفاده از این گونه میزبان های وب چندین نکته منفی برای شما به همراه دارد. آنها معمولا چندین هزار سایت را بر روی یک سرور ذخیره میکنند این بدان معنی است که سرعت سایت شما همیشه پایین خواهد بود. و چه چیزی بد تر از این خواهد بود که آنها همیشه سایت شما را از آکهی های تبلیغاتی خود پر کنند و یا در هنگان گشوده شدن سایت شما تبلیغات خود را برای دیگران در صفحات کوچکتر باز کنند. این تبلیغات می تواند جلوه ای غیر حرفه ای و آماتوری از شما برای بازدیدکننده به نمایش بگذارد و باعث عدم اطیمنان خاطر او گردد.

همچنین امکان مدیریت دقیق شما بر روی فایل های منتقل شده به وب میسر نیست. این موارد تنها برخی از مشکلات این گونه از میزبانها هستند.

اما اینکه شما برای یک میزبانی مناسب چه مقدار باید هزینه کنید مسئله ای است که باید در بررسی های خود با توجه به نوع و کیفیت خدماتی که در بالا به آن اشاره شد تصمیم به پرداخت بگیرید.

اما به طور کلی با وجود سرویس های متنوع و مختلف موجود شما بر حسب میزان خدماتی که میگیرید برای یک میزبان وب خوب نباید بیش از 15تا25 هزار تومان در ماه هزینه کنید.

بسیار خوب حالا شما می دانید که به دنبال چه میزبانی برای وب سایت خود بگردید هیچگاه این نکته را فراموش نکنید که گزینش یک میزبان خوب نقش مهمی در موفقیت شما به عنوان یک مدیر سایت خواهد داشت.

  نظرات ()
مطالب اخیر مکاشفه در مانیفست های یک کارگزار روابط عمومی بازآفرینی اقتصاد رسانه بر پایه مدل‌های نوین کسب و کار کارمزد بانکی حلقه گمشده اجرای بانکداری اسلامی سرمایه‌گذاری خارجی و پدافند غیرعامل راهنمای پرداخت قبض جریمه و سایر قبوض کاش همه مثل شیر کار کنیم شکل گیری مفهوم جدیدی از اسپانسری ورزشی در حمایت بانک سامان از والیبال ملی موردکاوی راهبردهای بانک سامان در عرصه مسئولیت‌های اجتماعی نقش کارکنان بانک در تحقق و رشد EPS روند آینده رقابت و تقسیم بازار در نظام بانکی ایران
کلمات کلیدی وبلاگ بانکداری الکترونیکی (٢٠) مدیریت فناوری اطلاعات (۱٤) ایران (٧) مدیریت (٧) بانک (٦) برند (٥) برندسازی (٥) امنیت اطلاعات (٤) شبکه اجتماعی (٤) تجارت الکترونیکی (٤) اینترنت (٤) معرفی کتاب (٤) بازاریابی (٤) تبلیغات (۳) مدیریت ارتباط با مشتریان (۳) بانک سامان (۳) روابط عمومی (۳) آموزش فناوری اطلاعات (۳) باشگاه مشتریان (٢) مسئولیت اجتماعی (٢) ویوان نیوز (٢) هویت بصری برند (٢) والیبال (٢) آینده نگری (٢) وب سایت (٢) اپل (٢) فناوری اطلاعات (٢) اقتصاد (٢) نمایشگاه (٢) نوروز (٢) زنجیره تامین (۱) پروژه (۱) فناوری (۱) گوگل (۱) بیمه (۱) سازمان (۱) آزادی (۱) ایرنسل (۱) انسان (۱) موبایل (۱) دانمارک (۱) شبکه (۱) موتورهای جستجو (۱) زبان فارسی (۱) مدیریت استراتژیک (۱) هوش تجاری (۱) بانکداری (۱) داده کاوی (۱) سهام (۱) میهن (۱) پیام نوروزی (۱) استخدام (۱) سود (۱) گردشگری الکترونیک (۱) رسانه های دیجیتال (۱) ارسال ایمیل گروهی (۱) آینده پژوهی (۱) تخفیف (۱) بانکداری اسلامی (۱) سرمایه گذاری (۱) سخت افزار (۱) الکامپ (۱) پرداخت قبض (۱) مانیفست (۱) فرنود حسنی (۱) استیو جابز (۱) eps (۱) مدیریت رسانه (۱) جابز (۱) نشان تجاری (۱) re-branding (۱) نرم افزار خبرنامه الکترونیکی (۱) پدآفند غیرعامل (۱) بازاریابی ایمیلی (۱) کارمزد (۱) کسب وکار (۱) قبض (۱) brand (۱) قبض جریمه (۱) مسئولیت پذیری (۱) ویوان فیس (۱) vivanface (۱) سمپلینگ (۱) حقوق فناوری اطلاعات (۱) شهرت نام تجاری (۱) بانک آینده (۱)
دوستان من Iran Brand News Iran Market News اخبار IT اخبار اقتصادی ایران آذر آموزش ارتباطات و مدیریت رسانه ارزش افزوده استخدام و کاریابی آگهی رایگان آموزش تجارت الکترونيک آموزش زبان انگلیسی آموزش مديريت فناوري اطلاعات ايران آي تي ايران جديد ايران مهر ايزو 9000 آينده نگر برندسازی (Branding) به انديش پایگاه جامع اطلاع رسانی مدیران پندهای مدیریت و فناوری اطلاعات تولید ناب جدیدترین اخبار فناوری اطلاعات چهارراه تبليغات خاطرات يک مدير دانشجويان IT تهران جنوب دانشجويان IT شيراز دانشجويان IT صنعتي شريف دانشجويان IT قزوين دانشجويان IT مشهد دانشجويان ايراني هلند دانشجويان فناوری اطلاعات بيرجند دکتر بزرگمهر دنياي مجازي راه حلی برای آینده راهنمای خرید کالا و خدمات روزنامه فناوران اطلاعات روزنوشت رویدادهای مدیریت و فناوری اطلاعات زرتشت زمان بی کرانه، ايران جاودانه سامانه آموزش الکترونیکی رهنما سايت و موتورهاي جستجو سورس کد سينا ديلي شرکت فناوری اطلاعات سامان شوش سيتي صنایع ۸۴ علمي و پژوهشي فرهنگ سازمانی فرهنگ لغات مدیریت و فناوری اطلاعات فرهنگ، مدیریت، و کسب و کار در ایران فناوري اطلاعات فناوری اطلاعات گرگان فناوری اطلاعات و ارتباطات فورم دانشجويان IT مشهد قوانين تجارت، کسب و کار و سرمايه گذاري كاردانان کارگاه های مدیریت و فناوری اطلاعات کامپيوتر و فناوري اطلاعات کايزن کتاب های مديريت و فناوري اطلاعات کتابهای مدیریت و فناوری اطلاعات کتب رایگان کامپیوتری کمیته علمی مدیریت دولتی کنفرانس بانکداری الکترونیکی گـــــــروه آمـــوزش ابتدایــــی گروه مديريت پارس درگاه گروه مدیریت فناوری اطلاعات گشت و گذار در اینترنت لحظه ها را با تو بودن 2 لیست قیمت ماني ثابت ماهنامه عصر فناوري اطلاعات متدولوژی شش سیگما محصولات و خدمات فناوری اطلاعات مدرسه هوشمند ایرانی مدل های موفقیت در مدیریت مديران برتر مديرستان مديريت بازرگاني مديريت تحول مديريت حلقه مفقوده مديريت دانش مديريت دانش سازماني مديريت صنايع و بهره وري مديريت کيفيت مديريت منابع انساني مديريت نوين مدیران ایران مدیریت بانکداری الکترونیکی مدیریت برتر مدیریت تجارت الکترونیک مدیریت تحول مدیریت دانش مدیریت روابط عمومی الکترونیکی مدیریت زنجيره تأمين مدیریت نگهداری و تعمیرات برپایه تجارت مدیریت نوین مرکز مشاوره مديريت مشاغل مدیریت و فناوری اطلاعات مطالب جالب پيرامون مديريت مقالات انجمن علمی مدیریت بازرگانی مقاله های علمی درباره مدیریت و اموزش مهندس عماد هنرپرور مهندسي صنايع مهندسي صنايع و مقالات دروس آن مهندسی صنايع تهران جنوب مهندسی صنایع مهندسی صنایع نشتی از افکار روزانه نگاهی بر تجارت اينترنتی نوین بانک هنر هشتم هوش مصنوعي وب سايت شخصي فرنود حسني وب نوشته های...از شهرستان دشتی وبلاگ اميد جهانشاهی وبلاگ شخصی فرنود حسنی وبلاگ فرزاد حسنی وبلاگ کارکنان بانک صادرات وبلاگ گروهی کتابداران ایران ویوان نیوز(اخبار برند) اخبار برند برند نرم افزار تولید خبرنامه الکترونیکی نرم افزار تولید خبرنامه الکترونیکی نرم افزار ارسال ایمیل گروهی نرم افزار تولید خبرنامه الکترونیکی، ایمیل مارکتینگ و ارسال ایمیل گروهی پرداخت قبض جریمه پرداخت قبض پرتال زیگور طراح قالب