فرنود حسنی
تماس با من
پروفایل من
نویسنده (های) وبلاگ فرنود حسنی
آرشیو وبلاگ
      مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات (IT Management)
داستان موفقیت یک برند ایرانی نویسنده: فرنود حسنی - پنجشنبه ۱٥ تیر ۱۳٩۱

آیا دوست داشتید مدیر یا خالق یکی از برندهای مشهور دنیا باشید؟ آیا دوست داشتید نام شما به عنوان صاحب یک برند بر روی محصولاتی که حاصل ایده و خلاقیت خودتان بود قرار می گرفت و شهرت جهانی پیدا می کرد؟ آیا دوست داشتید چایی بود که شما به صورت لحظه ای از اخبار برندهای مورد علاقه خود در زمینه پوشاک, خودرو, ورزش, لوازم آرایشی و بهداشتی و... آگاه می شدید؟ آیا می دانید چگونه می توانید شرکت خود را به یک برند مشهور تبدیل کنید و یا برند خود را به یک نام تجاری محبوب و مشتریانتان را به مشتریانی راضی و وفادار تبدیل کنید؟

 آیا دوست دارید اخبار تخفیف ها و فروش فوق العاده برندهای مشهور را قبل از اینکه دیگران متوجه آن شوند بدانید؟ آیا مایل هستید که اخبار فعالیت های رقبای خود را به سادگی مانیتور کنید و بر اساس آن اخبار راهبردهای رقابتی خود را تدوین کنید. خبر خوبی برابتان داربم. بدانید که هسته اولیه تمام آنچه شما به عنوان یک مدیر, کارشناس یا حتی مشتری یک برند نیاز دارید در یک پایگاه خبری بزرگ شکل گرفته است.

داستان ما درباره تاسیس نخستین پایگاه اطلاع رسانی تخصصی اخبار برندهای ایرانی است که با نام ویوان نیوز و با هدف حمایت از برندها و شرکت های ایرانی در بهار سال 1389 فعال شد و در حال حاضر به عنوان مشاور برندینگ و مشاور رسانه ای برای بیش از 50 برند فعال در بازار ایران در حال فعالیت است. برندهایی که در این مدت با بهره گیری از ظرفیت های گسترده ویوان نیوز توانسته است بر روی فرآیندهای اطلاع رسانی و ایجاد شهرت نام تجاری محصولات و خدمات خود موفقیت های چشمگیری داشته باشند و فروش خود را نیز ارتقا دهند.

ویوان نیوز با تشکیل تیمی حرفه ای از فعالان عرصه تبلیغات و برندینگ و همچنین روزنامه نگاران با سابقه و جوان آشنا با بازار ایران و با فراهم کردن زیرساخت های مناسب برای تجمیع اخبار تخصصی و حرفه ای مربوط به شرکت ها و کسب و کارها زمینه آشنایی بیشتر مردم ایران را با ظرفیت ها و توانمندی های داخلی فراهم کرده است.

ویوان نیوز با فعالیت جدی روی 32 سرویس خبری مختلف و ارایه مطالب کاربردی در قالب راهنمای خرید از برندها, راهنمای استفاده از برندها, اخبار تخفیف و فروش فوق العاده برندها, اخبار قرعه کشی و جشنوارها, معرفی مدیران برندها, استخدام در برندها و...توانسته است ترکیب بسیار کاملی را از نیازهای برندها و مشتریانشان را در کنار هم فراهم نماید و خود را تبدیل به تنها رسانه برندهای بازار ایران کند.

ویوان یک نام اصیل ایرانی به معنای رخشنده است و شعار ویوان نیوز " رسانه برندهای برتر بازار ایران" است. در حال حاضر ویوان نیوز به صورت روزانه میزبان 12000 نفر از
مدیران و متخصصان شرکت های برتر بازار ایران و همچنین مشتریان برندهای مختلف است و از جایگاه بسیار خوبی در میان سایت برتر فارسی زبان برخوردار است. ویوان نیوز با دو سیاست مثبت اندیشی و کاربردی بودن تلاش کرده است در تمام اخبار و مطالب خود نگاه حمایتی و مفید بودن برای مخاطب را لحاظ کند .

شما نیز به عنوان یک شرکت تازه تاسیس یا برندی فعال در بازار می توانید از خدمات رسانه ای و مشاوره ای ویوان نیوز برای ارتقا شهرت نام تجاری خود استفاده کنید. برای تماس با مدیران ویوان و کسب مشاوره ای تخصصی لازم برای ساختن یک برند و یا تقویت نام تجاری خود در بازار رقابتی امروز و یا معرفی خدمات و محصولات خود می توانید ضمن بازدید از www.vivannews.com با نشانی info@vivannews.com در ارتباط باشید.

 

  نظرات ()
مطالب اخیر ما چطور کار می‌کنیم؟ راهنمای پرداخت قبض جریمه و سایر قبوض کاش همه مثل شیر کار کنیم شکل گیری مفهوم جدیدی از اسپانسری ورزشی در حمایت بانک سامان از والیبال ملی موردکاوی راهبردهای بانک سامان در عرصه مسئولیت‌های اجتماعی نقش کارکنان بانک در تحقق و رشد EPS روند آینده رقابت و تقسیم بازار در نظام بانکی ایران بانکداری در شبکه های اجتماعی استاندارد بین‌المللی20071 ISO/IEC چالش‌های سودآوری و رشد در سازمان‌های قائم به ذات
کلمات کلیدی وبلاگ بانکداری الکترونیکی (٢٠) مدیریت فناوری اطلاعات (۱٤) ایران (٧) مدیریت (٦) بانک (٦) برند (٥) برندسازی (٥) شبکه اجتماعی (٤) امنیت اطلاعات (٤) تجارت الکترونیکی (٤) اینترنت (٤) معرفی کتاب (٤) بازاریابی (٤) تبلیغات (۳) بانک سامان (۳) مدیریت ارتباط با مشتریان (۳) آموزش فناوری اطلاعات (۳) باشگاه مشتریان (٢) والیبال (٢) مسئولیت اجتماعی (٢) آینده نگری (٢) روابط عمومی (٢) نوروز (٢) مدیریت استراتژیک (٢) وب سایت (٢) استخدام (٢) اپل (٢) فناوری اطلاعات (٢) سازمان (٢) اقتصاد (٢) نمایشگاه (٢) هویت بصری برند (٢) ویوان نیوز (٢) re-branding (۱) نرم افزار خبرنامه الکترونیکی (۱) زنجیره تامین (۱) پرسپولیس (۱) پروژه (۱) فناوری (۱) گوگل (۱) بیمه (۱) آزادی (۱) ایرنسل (۱) انسان (۱) سود (۱) گردشگری الکترونیک (۱) رسانه های دیجیتال (۱) میهن (۱) پیام نوروزی (۱) دانمارک (۱) شبکه (۱) موتورهای جستجو (۱) زبان فارسی (۱) کسب وکار (۱) قبض (۱) brand (۱) قبض جریمه (۱) مسئولیت پذیری (۱) آینده پژوهی (۱) تخفیف (۱) سخت افزار (۱) ارسال ایمیل گروهی (۱) داده کاوی (۱) سهام (۱) هوش تجاری (۱) بانکداری (۱) استراتژی (۱) موبایل (۱) الکامپ (۱) پرداخت قبض (۱) استیو جابز (۱) eps (۱) جابز (۱) نشان تجاری (۱) بازاریابی ایمیلی (۱) بانک آینده (۱) ویوان فیس (۱) vivanface (۱) سمپلینگ (۱) حقوق فناوری اطلاعات (۱) شهرت نام تجاری (۱)
دوستان من Iran Brand News Iran Market News اخبار IT اخبار اقتصادی ایران آذر آموزش ارتباطات و مدیریت رسانه ارزش افزوده استخدام و کاریابی آگهی رایگان آموزش تجارت الکترونيک آموزش زبان انگلیسی آموزش مديريت فناوري اطلاعات ايران آي تي ايران جديد ايران مهر ايزو 9000 آينده نگر برندسازی (Branding) به انديش پایگاه جامع اطلاع رسانی مدیران پندهای مدیریت و فناوری اطلاعات تولید ناب جدیدترین اخبار فناوری اطلاعات چهارراه تبليغات خاطرات يک مدير دانشجويان IT تهران جنوب دانشجويان IT شيراز دانشجويان IT صنعتي شريف دانشجويان IT قزوين دانشجويان IT مشهد دانشجويان ايراني هلند دانشجويان فناوری اطلاعات بيرجند دکتر بزرگمهر دنياي مجازي راه حلی برای آینده راهنمای خرید کالا و خدمات روزنامه فناوران اطلاعات روزنوشت رویدادهای مدیریت و فناوری اطلاعات زرتشت زمان بی کرانه، ايران جاودانه سامانه آموزش الکترونیکی رهنما سايت و موتورهاي جستجو سورس کد سينا ديلي شرکت فناوری اطلاعات سامان شوش سيتي صنایع ۸۴ علمي و پژوهشي فرهنگ سازمانی فرهنگ لغات مدیریت و فناوری اطلاعات فرهنگ، مدیریت، و کسب و کار در ایران فناوري اطلاعات فناوری اطلاعات گرگان فناوری اطلاعات و ارتباطات فورم دانشجويان IT مشهد قوانين تجارت، کسب و کار و سرمايه گذاري كاردانان کارگاه های مدیریت و فناوری اطلاعات کامپيوتر و فناوري اطلاعات کايزن کتاب های مديريت و فناوري اطلاعات کتابهای مدیریت و فناوری اطلاعات کتب رایگان کامپیوتری کمیته علمی مدیریت دولتی کنفرانس بانکداری الکترونیکی گـــــــروه آمـــوزش ابتدایــــی گروه مديريت پارس درگاه گروه مدیریت فناوری اطلاعات گشت و گذار در اینترنت لحظه ها را با تو بودن 2 لیست قیمت ماني ثابت ماهنامه عصر فناوري اطلاعات متدولوژی شش سیگما محصولات و خدمات فناوری اطلاعات مدرسه هوشمند ایرانی مدل های موفقیت در مدیریت مديران برتر مديرستان مديريت بازرگاني مديريت تحول مديريت حلقه مفقوده مديريت دانش مديريت دانش سازماني مديريت صنايع و بهره وري مديريت کيفيت مديريت منابع انساني مديريت نوين مدیران ایران مدیریت بانکداری الکترونیکی مدیریت برتر مدیریت تجارت الکترونیک مدیریت تحول مدیریت دانش مدیریت روابط عمومی الکترونیکی مدیریت زنجيره تأمين مدیریت نگهداری و تعمیرات برپایه تجارت مدیریت نوین مرکز مشاوره مديريت مشاغل مدیریت و فناوری اطلاعات مطالب جالب پيرامون مديريت مقالات انجمن علمی مدیریت بازرگانی مقاله های علمی درباره مدیریت و اموزش مهندس عماد هنرپرور مهندسي صنايع مهندسي صنايع و مقالات دروس آن مهندسی صنايع تهران جنوب مهندسی صنایع مهندسی صنایع نشتی از افکار روزانه نگاهی بر تجارت اينترنتی نوین بانک هنر هشتم هوش مصنوعي وب سايت شخصي فرنود حسني وب نوشته های...از شهرستان دشتی وبلاگ اميد جهانشاهی وبلاگ شخصی فرنود حسنی وبلاگ فرزاد حسنی وبلاگ کارکنان بانک صادرات وبلاگ گروهی کتابداران ایران ویوان نیوز(اخبار برند) اخبار برند برند نرم افزار تولید خبرنامه الکترونیکی نرم افزار تولید خبرنامه الکترونیکی نرم افزار ارسال ایمیل گروهی نرم افزار تولید خبرنامه الکترونیکی، ایمیل مارکتینگ و ارسال ایمیل گروهی پرداخت قبض جریمه پرداخت قبض پرتال زیگور طراح قالب