نوشته شده توسط: فرنود حسنی      تماس با سر دبیر:manager_ict@yahoo.com      تاریخ ارسال: 19/7/83

 

با سلام به خدمت خوانندگان گرامي مديريت فناوري اطلاعات

به اطلاع مي رسانم اخيراًَ كتابي  با عنوان مديريت بازاريابي الكترونيكي نوشته ام كه هم اكنون آماده چاپ است. اگر فرد يا شركتي تمايل دارد به عنوان حمايت كننده  در انتشار آن سرمايه گذاري كند لطفاَ از طريق ايميل با من تماس بگيرد. در زير عناوين و فهرست مطالب كتاب خواهد آمد.

 

فصل1- فناوري اطلاعات و سازمان

مقدمه/تعاريف/سازمان و سيستم هاي اطلاعاتي/تحولات سازماني و مديريتي ناشي از کاربرد فناوري اطلاعات/اتو ماسيون /ازمان با استفاده از فناوري اطلاعات/دلايل توسعه سيستم هاي وب مدار/مديريت فناوري اطلاعات مبتني بر استراتژي هاي /اهبردي سازمان/مقدمه/استراتژي هاي سازماني/تاثيرات اينترنت در سازمان/اقتصاد اينترنت/اقتصاداينترنت و سازمان

فصل2- کسب و کار الکترونيک

مقدمه/ظرفيتهاي کسب و کار الکترونيک/دليل پايه ريزي کسب و کار از طريق وب چيست/هدف کاربرد کسب وکارلکترونيک/اصول راه اندازي يک کسب و کار الکترونيک/تجارت الکترونيکي/تعريف/ويژگي ها/انواع روش هاي تجارت /لکترونيکي/عوامل کليدي موفقيت در تجارت الکترونيک/مشکلات تجارت الکترونيک/پذيرش تجارت الکترونيک/بانکداري /لکترونيکي/تعريف/تاثيرات گسترش بانکداري الکترونيکي /اي آر پي/مقدمه/ضرورت استفاده از ERP/دستاوردهاي توسعه  اي آر پي براي سازمان /کارتهاي هوشمند الکترونيکي/مديريت الکترونيکي ارتباطات مشتريان/بازاريابي الکترونيکي

فصل3-بازاريابي الکترونيکي

بازار/بازاريابي/بازاريابي الکترونيکي/تعريف بازار الکترونيکي/علل تشکيل و نياز به بازار الکترونيکي/جايگاه بازاريابي هدف /ار و انبوه در بازارهاي الکترونيکي/انواع بازار الکترونيکي/بازاريابي الکترونيکي از چه نظامي پيروي مي کند/بازاريابي /لکترونيکي در سازمان/محيط در بازاريابي الکترونيکي/بازاريابي الکترونيکي و کنترل متغير هاي بازار /آميخته بازاريابي /لکترونيکي/فرآيند مديريت در بازاريابي الکترونيکي/نقش مديران وب در موفقيت باراريابي الکترونيکي/تحقيقات در /.ازاريابي الکترونيکي/جايگاه تحقيقات بازار در بازاريابي الکترونيکي/گزينش برنامه هاي موثر براي طرح هاي بازاريابي /ينترنتي/استراتژي در بازاريابي الکترونيکي/تدوين استراتژي هاي سازماني در بازاريابي الکترونيکي/اهداف اجرايي در /ازاريابي الکترونيکي/تاکتيک ها در بازاريابي الکترونيکي/برنامه ريزي در بازاريابي الکترونيکي/فرآيند تصميم گيري در /ازاريابي الکترونيکي/ارزيابي عملکرد در بازاريابي الکترونيکي/تقسيم بازار/هدف گيري در بازار/تثبيت موقعيت در بازار/ارائه /زيت در رقابت/جايگاه يابي در بازار و تثبيت موقعيت در بازار/طبقه بندي مشتريان/استراتژي طبقه بندي مشتريان بر اساس /عاليت/کالا و بازاريابي الکترونيکي/محصول مناسب/شناخت کالا در بازاريابي الکترونيکي/بازار هدف در بازاريابي الکترونيکي/پيش بيني فروش در بازار الکترونيکي/ترفندهاي فروش/تبليغات در بازاريابي الکترونيکي/هدف تبليغات در /ازاريابي الکنرونيکي/روابط عمومي الکترونيک/استراتژي تبليغاتي در بازاريابي الکترونيکي/رسانه هاي تبليغاتي در بازاريابي /لکترونيکي/تبليغات در وب/شاخص هاي سنجش تاثير تبليغات الکترونيکي/توزيع کالا در بازاريابي الکترونيکي/توزيع و /يستم هاي توزيع /مذاکره در بازاريابي الکترونيکي/کارکردهاي پست الکترونيکي در بازاريابي الکترونيکي/تحولات و /ستاوردهاي بازاريابي در محيط الکترونيکي/مديريت بر انتظارات مشتريان الکترونيکي/دسته بندي مشتريان الکترونيکي/خلق ارزش براي مشتري/تقسيم بندي ارتباطات فروشنده و مشتري در بازار الکترونيکي/مديريت بر شکايات مشتريان در بازارهاي الکترونيکي/وفادار کردن مشتريان در بازارهاي الکترونيکي/جايزه دادن به مشتريان فروشگاه هاي /لکترونيکي/کنترل مشارکت و يادآوري مشتريان براي خريد/نقش سيستم هاي اطلاعاتي در مديريت الکترونيکي بر بازار/نقش موثر سيستم هاي اطلاعاتي در فرايند هاي رقابتي بازار/عملکرد سيستم هاي اطلاعاتي در بازارهاي رقابتي/نظارت /يستم هاي اطلاعاتي بر خرده فروشي ها/مجلات الکترونيکي/تعريف مجله الکترونيکي/هدف مجلات الکترونيکي/انواع /جلات الکترونيکي/مديريت مجلات الکترونيکي/نظر سنجي از طريق مجلات الکترونيکي/عضويت در مجلات الکترونيکي/نکاتي درباره توزيع مجلات الکترونيکي/سيستم هاي وب مدار و کاربري آنها در بازاريابي الکترونيکي/سيستم /زارش گيري/سيستم  نظر سنجي/سيستم تبادل لينک/سيستم پاسخگويي خودکار/بازاريابي الکترونيکي و سايت اورکات/وبلاگ و بازاريابي الکترونيکي

فصل4-توليد يک وب سايت حرفه اي

5 مرحله راه اندازي يک وب سايت/مراحل آموختن طراحي صفحات وب/استراتژي هاي شما در طراحي وب سايت/اصول /اهبردي طراحي وب سايت/مولفه هاي ضروري وب سايت/ابزارهاي ضروري براي توسعه وب/آماده کردن سايت براي موتورهاي جستجو/بهينه سازي صفحات وب/تاثير مهم نوشتن در فروش/سايت شما در اينترنت/ترفيع وب سايت

فصل5-نکات آموزشي در بازاريابي الکترونيکي

33 نکته عمومي براي مديران سايت ها/10 اصل براي افزايش فروش در اينترنت/10 راه کسب موفقيت در بازاريابي الکترونيکي/10 راه موثر در کاهش هزينه هاي کسب و کار شما/10 شيوه نگارش مطالب سايت/10 عامل موثربراي ايجاد انگيزه /ريد در بازديدکنندگان و تبديل آنها به مشتري/10 کلمه مهم در تبليغات الکترونيکي/10 نظريه براي همکاريهاي مشترک /نلاين/10 نکته اي که شما بايد پيش از ارائه پيشنهاد خريد در اينترنت بدانيد./10 راه ايجاد وجه تمايز با هدف جذب سفارش هاي آنلاين/10 شيوه  طولاني تر کردن حضور بازديدکنندگان در وب سايت

فصل6-بررسي  برخي از فروشگاههاي الکترونيکي ايراني و زمينه فعاليت آنها

فروشگاه پرداخت/فروشگاه ايران استور/فروشگاه هشت/فروشگاه بنياد يادگارهاي فرهنگي/فروشگاه تاويران/فروشگاه ايران /اپر/فروشگاه طعام اسرار/فروشگاه گل زعيم/فروشگاه ابن سينا/فروشگاه ايران في/فروشگاه آروين تاژآفرين/معرفي برخي پايگاههاي اينترنتي ايراني فعال در زمينه تجارت الکترونيکي