فرآيندهاي كاري در روابط عمومي دیجیتال

نوشته شده توسط: فرنود حسنی                تماس با سردبیر:manager_ict@yahoo.com           تاریخ ارسال 11/7/83<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

ارتباط با رسانه ها و نشریات الکترونیکی:

1-توليد خبر ، گزارش ، مقاله در سایت ها و مجلات الکترونیکی

2-برگزاري مصاحبه اختصاصي – گروهي در سایت های خبری

3-پوشش خبري مراسم و رويدادهای سازمان از طریق سایت سازمان

4-برآورده كردن نيازهاي اطلاعاتي رسانه های مختلف (هماهنگي و راهنمايي هاي لازم ، ارسال عكس ، توضيحات تكميلي و ...)

6-مانيتورينگ محتواي رسانه ها

7-پاسخگويي به رسانه ها و نشریات الکترونیکی ( جوابيه ، اطلاحيه ، تكذيبيه و ...)

8-درج آگهي در رسانه های الکترونیکی

9-بانك اطلاعاتي اخبار و مقالات مربوط به سازمان و فعالیتهای آن

10- بانک اطلاعاتی مربوط به مشخصات رسانه هاي الکترونیکی مختلف،‌ خبرنگاران ، مشخصات سازمان رسانه اي و ...)

انتشارات :

11-   انتشار نشريات الکترونیکی درون سازماني و مدیریت سایت سازمانی

12-   انتشار فعاليت هاي  موردي ( كتاب الکترونیکی ،‌كتابچه، بروشور الکترونیکی،‌ ويژه نامه و ...)

13-   نظارت بر نشريات درون سازماني

اداره سمعي و بصري:

14-   پوشش تصويري مراسم و رويدادها

15-   تهيه آرشيو عكس و تصوير از سازمان و طرح ها و برنامه ها

16-   پشتيباني رسانه ها و نشريات درون سازماني براي تهيه عكس

17- تهیه چند رسانه ای ها

مناسبت ها و مراسم :

18-   برگزاري و يا مشاركت در رويدادهاي اختصاصي سازمان ( شامل نمايشگاه عادی و الکترونیکی، اطلاع رسانی كنفرانس ها و همايش ها از طریق اینترنت، ‌اطلاع رسانی مناسبت ها و مراسم خاص و ...)

19-    مديريت اجرایی رويدادهاي مختلف در سطح سازمان

20-   شركت در نمايشگاه هاي برون سازماني 

21-   تهيه اقلام تبليغاتي معمولی و الکترونیکی( پوستر، هدايا و ...)

22-   مديريت و اجراي تبليغات محيطي درون و برون سازماني ( بيلبورد، ‌سيلك، ‌تابلو اعلانات سازمان، ‌تراكت و ...)

برنامه ريزي و مطالعات افكارعمومي

23-   تهيه، تدوين و نظارت برنامه هاي روابط عمومي در محیط وب

24-   مديريت و اجراي مطالعات افكار عمومي و پژوهشي از طریق سایت سازمان ( نظر سنجي، تحليل محتوا و ...)

25-   ارزيابي اثر‌بخشي برنامه‌هاي اجرا شده روابط عمومي با استفاده از نرم افزارهای مدیریتی و آماری

26-   پشتيباني اطلاعاتي ادارات روابط عمومي، رسانه ها و بخش هاي سازماني از طريق بانك اطلاعاتي تخصصي روابط عمومي در اینترانت

27-   تهيه ، تدوين و نظارت بر حسن انجام دستورالعمل ها و آيين نامه هاي مورد عمل روابط عمومي و سازمان در بحث ارتباطات

ارتباطات مردمي و اطلاع رساني

28-   پاسخگويي و راهنمايي به ارباب رجوع ( ايجاد نظام پاسخگويي به مكاتبات ، ايميل ها ،‌ تماس هاي تلفني و پيام هاي صوتي به منظور دريافت پاسخ از واحد هاي سازماني مربوطه و ارايه راهنمايي لازم)

29-   راه اندازي و اجراي سیستم انتقادات و پيشنهادها

30-  بررسی و ارائه پرسش و پاسخ های معمول از از طریق سایت، راه اندازی تريبون آزاد یاMassage Board   در سایت  

31-   ارتباط با تشكلهاي تخصصي

32-   برقراري ارتباط دوسويه ارباب رجوع و همكاران  با مديران

33-   انعكاس نظرهاي ارباب رجوع و همكاران سازمان به کارمندان و یا مدیران مربوطه

34-   اطلاع رساني به مخاطبين  ( تهيه اطلاعات مورد نياز مخاطبين ، ايجاد ابزارهاي مناسب اطلاع رساني شامل تلفن گويا ،‌ سايت اينترنتي و ... )

ساير:

35-   مديريت و نظارت بر روابط عمومي هاي تابعه.

/ 3 نظر / 3 بازدید
hamid

با عرض سلام و تشکر از سایت خوب شما ... جناب مهندس در صورت امکان شرکت یا موسسه ای که در زمینهportal کار نموده را به اينجانب معرفی نماييد يا درصورت امکان توضيحاتی در اين موضوع ارائه فرماييد . باتشکر

عليرضا خليلي

لطفا مطالبي از حقوق شهروندي و همچنيني آموزش هاي شهروندي ارسال نماييد در صورت ممكن سايت يا مجموعه هايي كه در اين زمينه كار ميكنند معرفي نماييد با احترام علي