نخستین همایش باشگاه مشتریان به زودی برگزار می شود.

نخستین همایش باشگاه مشتریان با دو رویکرد علمی و کاربردی در اوایل سال 1391 و در شهر تهران برگزار خواهد شد.
به گزارش ویوان نیوز به نقل از دبیر اجرایی این همایش؛ با توجه به توسعه فضای رقابتی در عرصه کسب و کار و همچنین لزوم سنجش و ارتقا سطح وفاداری مشتریان در شرکت ها ضروری است تا سازمان ها با نگاهی تازه وارد عرصه رقابت شوند و برنامه های جدیدی برای مراقبت و حفظ مشتریان داشته باشند.

فرنود حسنی دبیر اجرایی این همایش با بیان این مطلب افزود نخستین همایش باشگاه مشتریان قصد دارد با بررسی ابعاد کاربردی راه اندازی باشگاه های مشتریان برای حفظ و توسعه بازار برندها زمینه را برای آشنایی مدیران ایرانی با تجارب کاربردی شرکت های بین المللی را فراهم کند.

وی همچنین اشاره کرد در این همایش انواع ابزارها و محصولات نرم افزاری و همچنین راه حل های پیاده سازی باشگاه مشتریان برای برندها در حوزه های مختلف کسب و کار ارایه خواهد شد.

حسنی هدف از برگزاری این همایش را پاسخ به درخواست مکرر صاحبان برندها برای آشنایی بیشتر با این مفهوم نوپا و رو به رشد در کشور عنوان کرد و اظهار داشت این همایش می تواند نقش موثری در برداشت صحیح برندهای ایرانی در آگاهی از کارکردهای مدل های گوناگون باشگاه مشتریان در ساختار کسب و کار آنها داشته باشد.

از جمله محوزهای همایش می توان به  آشنایی با نرم افزارهای راه اندازی باشگاه مشتریان, کمپین های تبلیغاتی در باشگاه ها, نقش مدیریت ارتباط با مشتریان در باشگاه مشتریان, نقش مراکز تماس در باشگاه مشتریان, کارکردهای باشگاه مشتریان در وفادارسازی و... می توان اشاره کرد.

دبیر اجرایی نخستین همایش باشگاه مشتریان از مدیران برندها, اساتید و صاحب نظران و متخصصان و شرکت های دارای محصولات و راه حل های کاربردی برای توسعه باشگاه مشتریان دعوت کرد تا با دبیرخانه کنفرانس مشارکت کنند.

علاقه مندان می توانند از نشانی farnoodhasani@gmail.com برای تماس با ایشان استفاده کنند. همچنین وب سایت همایش به نشانی www.customer-club.com به زودی در اختیار علاقه مندان خواهد بود.

 

/ 0 نظر / 8 بازدید